VLOG | OGD ‘Türkiye’de Yılın Otomobili’ – Bölüm 2

"Türkiye'de Yılın Otomobili" belli oldu.

15
3895

Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından bu yıl ilki düzenlenen “Türkiye’de Yılın Otomobili” yarışmasının kazananı Skoda Superb oldu.

Yorum Yaz

15 Yorum "VLOG | OGD ‘Türkiye’de Yılın Otomobili’ – Bölüm 2"

Bana bildir

Buna göre sırala:   en yeni | en eski | en iyi
T.C.İbiza
Üye
T.C.İbiza
7 ay 2 saat önce

Bravo çocuklar her platformda yer almaya başladınız.Ve düşünülen egea mı?? hakkaten iyiki olmamış,yoksa futbol dünyasının karakteri burayada yansımış diyecektim.Skoda haketmiş bence,fiyat performans olarak oldukça beğendiğim bir otomobil rakipleri arasında.

tolgaern
Üye
tolgaern
7 ay 14 saat önce

Doğan abi tekrar teşekkürler bize düşmez ama gerçekten çok güzel temsil ettin.Renk kattın abi sağolasın

dogankabak
Üye
dogankabak
6 ay 27 gün önce

sağolasın kardeşim

aliosman
Üye
aliosman
7 ay 15 saat önce

iyiki egea falan olmamış çok şkr =)

deniz acikgul
Üye
deniz acikgul
7 ay 22 saat önce

hıh şimdi dolar buralar superb hakketmiyordu diyenlerle(ama hayatlarında superbe binmeyen insanlar 🙂 )

rsc86
Üye
rsc86
7 ay 16 saat önce

superb ödülü hak etti bir önceki 1930ların superb i kastediyorum zamanında 1930ların mersedes s-klasseye boy ölçüşüyordu arkadaşlar

Semih
Üye
Semih
7 ay 17 saat önce

kıskananlar çatlasın…

Onur Mutlu
Üye
Onur Mutlu
7 ay 19 saat önce

Arka kapısının içinden şemsiye çıkması bir skoda superb’de var bir de rolls royce’da. Bence d sınıfının da en iyi otomobili. Gerçekten iyi bir araba.

yusuf e.
Üye
yusuf e.
7 ay 2 saat önce

eski kasada arka kapı içerisinde şemsiye vardı yeni kasada şemsiye ön kapıda. yani adamlar diyor ki bu arabada arka koltukta değil artık şoför koltuğunda oturacaksın 🙂

Dominic_Toretto
Üye
Dominic_Toretto
7 ay 19 saat önce

Kesinlikle katılıyorum söylediklerinize galibiyeti hakeden bir araç. 7 serisine paramız yetmiyor bizde Superb’e bineriz :))

nogay
Üye
nogay
7 ay 22 saat önce

Seneye yayınlasaydınız 2017 OGD düzenlenirken ”bakalım gecen sene organizasyonda neler yaşanmış hep birlikte görelim” başlığı altında… bu videolarda neden bu kadar acele ediliyo anlamıyorum

deniz acikgul
Üye
deniz acikgul
7 ay 21 saat önce

azıcık emeğe saygınız olsun yazık çok yazık

wpDiscuz