Kenan Sofuoğlu H2R’ı ile alev saçtı, asfaltı ağlattı

603

Dün gece bu videoyu izlediğimde içimden, ‘umarım kask benzerliğidir’ hatta, ‘umarım birisi senin kaskını ve trafiğe çıkma izni olmayan motorunu alıp da böyle bir hareket yapmıştır’ dedim. Fakat sonra öğrendim ki koskoca Kenan Sofuoğlu, hırkası, kumaş pantolonu ve babet çoraplı ayakkabısı ile daha geçenlerde Osmangazi Köprüsünde 400 km/h yaptığı Kawasaki H2R’ına binmiş, sokağa çıkmış yanlıyor, devir kesiciye giriyor ve bu videoyu onu seven, onu örnek alan insanların olduğu 1.7m takipçili Facebook sayfasında paylaşıyor.

Sen bizim şampiyonumuzdun be abi, bir sen vardın, Toprak Razgatlıoğlu’nun akıl hocasıydın. Yıllardır ‘ekipman, ekipman, ekipman’ diyen Barkın abimizi dinledik, örnek aldık ve çıkıp bizden sonra gelen nesile ekipmanın önemini anlatmaya çalışıyoruz. ‘Bakın bu iş kask ile bitmez’ diyoruz, ‘bakın bellik takın’ diyoruz, Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği yararına “MotorcudanATS” kampanyası düzenliyoruz, ‘gelin arkadaşlar bakın bu işin şakası yok felç kalırsınız, bir anlık bir olay’ diyoruz. ‘Asfalt yanığı’ diyoruz, ‘geçmez izi kalır montsuz binmeyin, dizlik değil kevlar pantolon giyin’, ‘ayak bileğiniz’ diyoruz, ‘bot giyin bakın arkadaşlar topal kalırsınız’ diyoruz. ‘Bütün bütçenizi motosiklete yatırmayın, bakın asıl yatırım kendi sağlınız, önce ekipmanınızı alın arkadaşlar’ diyoruz…

Boş konuşuyormuşuz demek ki, koskoca şampiyon Kenan abimizden iyi mi bileceğiz? Ah be abi, keşke başkası olsaydı o motosikletin üzerinde, keşke Kenan abimizin kaskını takmış bir ‘apaçi’ deseydik, örnek almaya devam etseydik…

Yorum Yaz

36 Yorum "Kenan Sofuoğlu H2R’ı ile alev saçtı, asfaltı ağlattı"

Bana bildir

Buna göre sırala:   en yeni | en eski | en iyi
emreee
3 ay 29 gün önce

çok tebrik ederim cumhurbaşkanının elini sıkmış… yalakası olmuş denir ona arda turanda aynı şekidedir tartışmaya girilmeyecek konular bunlar kimin ne olduğu belli.

kaanc5
4 ay 7 gün önce
Arkadaşlar kurallara uymak konusunda otopark.com ekibi ile Kenan Sofuoğlu’nu karşılarştırmak hangi akla hizmet? O adam cumhurbaşkanı ile el ele, her motorcunun hayranlıkla izlediği, milyonlarca kişinin gözünün önünde yaşayan biri. Gidip şimdi yok Utku emniyet şeridinden gitmiş yok pov videoları yok cupra testi falan demeyin. Siteden kimsenin rol model olduğu falan yok kendi halinde insanlar ve ne olursa olsun emniyeti elden bırakmıyorlar bir kere bile kemer takmadan lastiklerden emin olmadan apaçilik yapmıyorlar. Eğer emniyet şeridine takıldıysanız İstanbul’da motosikletler trafik olduğunda emniyet şeridinden giderler ve bu sandığınızın aksine kimseyi tehlikeye atmaz çünkü o şeride girebildikleri gibi acil bir durumda çıkmasını da bilirler… Read more »
erhanist
4 ay 8 gün önce

Utku bey malesef bu konuda size katılamayacağım. Sizde bazı videolarınızda emniyet şeridini ihlal ediyordunuz. Kenan Sofuoğlu en azından şeridinde ve hız limitlerine uyarak ilerliyor. Otopark editörleri trafikte daha tehlikeli hareketler yapıyorlar. Bu gönderiyi kaldırmanızı tavsiye ediyorum.

tester
Ziyaretçi
4 ay 7 gün önce

öncelikle motorun trafiğe çıkış izni yok. bu da bir sorun bence

enzo
4 ay 8 gün önce

İyi de abi Supersport motor kullananların hepsinde/hepimizde biraz apaçilik var, ne diyordu Barkın abi “Apaçi kardeşliği”, ayrıca diğer arkadaşların dediği gibi Otopark da aynı şeyleri otomobille yapıyor, hangimiz boş yol bulduk mu yapmıyoruz. Örnek olma, takip edilme sayısı deniyorsa, otoparkın da binlerce takipçisi var…