Mazda RX8, spor otomobil meraklılarının hem gözdesi, hem de uzak durdukları bir model. Doğru malzemelerle doğru bakımlar yapıldığında, yakıt tüketimi hariç çok da korkulacak bir otomobil olmadığını biliyoruz. RX8 tamamiyle bir sürücü otomobili, mekanik tutuş limitleri çok üst seviyede; şasisi rahatlıkla 300 HP ve üzeri güçleri kaldırabilecek nitelikte. İç mekanının kullanışlı yapısı ve 4 kapılı olması da ona ayrı bir hava katıyor.

Sinan Koç

  • Motor: 1.3-litre çift rotor, benzinli
  • Güç: 231 HP @ 8500 d/d
  • Tork: 210 Nm @ 7500 d/d
  • Şanzıman: 6-ileri manuel
  • 0-100 km/s: 6,5 sn
  • Son hız: 240 km/s
  • Yakıt tüketimi: Ortalama 15 litre/100 km
  • Ağırlık: 1390 kg

+ Kullanışlılık
+ Sürüş dinamikleri

Tork eksiği
Tüketim

Kimler Neler Demiş?

38 Yorum "Mazda RX8 | TEST"

Bana bildir
avatar
Buna göre sırala:   en yeni | en eski | en iyi
sinan
Üye

Araba sıfır resmi test aracı olsa bundan fazla zorlamazdım, daha doğrusu videoya koyamazdım zaten otopark kadar sürüş dinamiklerini size yaşatan başka kanal olduğunu görmüyorum.

Porsche
Üye

enescakiroglu demiş ki:

@sinan Abi artık bayilerin teste verdiği bmw alsan da o virajları böyle bağlaya bağlaya gezsen dışarıdan da her viraja kamera koysanız 10 numara 5 yıldız olur. Takipçilerin arabalara kıyamıyorsun abi :)Hepsini görüntüle…

Arabaları bayilerden almıyorlar ki :D:D.

fksarall
Üye
sputnik demiş ki: ↑ Dikkatli izlemedim.Hepsini görüntüle… Dikkatli izlemediysen niye bahsetmedi falan diyorsun hocam kaç posttur allasen? Wankel motorlar yağ da püskürttüğü için benzinle beraber yağ da kullanırlar. Ama bu olay standart içten yanmalı motorların yağ yakma/eksiltmesiyle karşılaştırılabilecek bir şey değil. Wankel'lerin çalışma prensibi bu. O yüzden o yağlar bagajda, çünkü yağ kullanıyor, dolayısıyla benzin gibi ayğ da eklemek gerekiyor. 2000 tsi ların 1000 km'de 1 litre yağ yakmasıyla Wankellerin 1000 km'de 1 litre yağ kullanması aynı şey değil mesela. Biri sorun, biri çalışma prensibi. Bu arada Wankellerin de en büyük sıkıntısı zaten dayanıksızlığı. Hem sarsıntısızlığı, hem devir karakteristiği, hem… Read more »
saracer
Üye

furkankaya585597 demiş ki:

Bir de şey çok komikti. Sinan abi gazlayayım da gerginliğin gitsin diyor. Araç sahibi de gazlayınca tedirgin oluyorum dedi. Arabayı titiz kullanan birisi için arabasını emanet vermek çok zor bir şey. Tedirgin olması da normal.Hepsini görüntüle…

Bence tedirginliği tamamen @sinan ı tanımamasından dolayı. Arabayı tartıp biçip yapabilecekleri hakkında fikir sahibi olmadan fütursuzca araba süren biri değil. Kontrolün %100 olmasa da 95 inin onda olduğunu size hissettiriyor.

furkankaya585597
Üye

breko52 demiş ki:

Bizim için keyifli bir videoydu. Teşekkür ederiz araç sahibine. Biraz gergindi ama olsun :)))) 10:28 Sinan : Çok Dengeli araba. 10:29 Araç sahibi : ……..!!!!!! (cevap yok)Hepsini görüntüle…

Bir de şey çok komikti. Sinan abi gazlayayım da gerginliğin gitsin diyor. Araç sahibi de gazlayınca tedirgin oluyorum dedi. Arabayı titiz kullanan birisi için arabasını emanet vermek çok zor bir şey. Tedirgin olması da normal.

wpDiscuz