KAPALI 318i vs 320i ED

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yunuscelik29

Yunus Çelik
Profesör
8 Eyl 2016
1,376
987
1,970
25
İstanbul
Marka
Volkswagen
Herkese selam
Bütçe:150 155 bin tl civarı.


https://hizliresim.com/ByaAL9

Bu 318i resimde görüyorsunuz zaten 4binde M paket 159bin TL

https://hizliresim.com/yz630a

Buda 320i ED 15binde 159bin tl

Sorularım şu;

-Hangisi Alınmalı Neden ?
-320nin 318den artısı ne ?
-Yakıt tüketimi ne kadar fark eder ?

Bana kalsa ben direk 318i alırım hem M olmasından hemde 4binde olmasından bide daha az yakar,ama babam komşunun arabanızda hiç çizik yok ne güzelmiş demesinden 1 gün sonra kaza yaptığından beri gri veya beyaz gibi renkler almamaya şartladı kendini mavi çok can alıcıymış vs...
30binde 320d var ama babam ille de sıfır olucak diyor sorunsuz olmasından dolayı.

Lütfen yardım edin veya bu fiyata başka premium araç varmı önereceğiniz ?
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Benim N13 fabrikada zemzem suyuyla yıkandı demek ki...
Ya bir sey diyeyim mi, cocugun eco prodan baska modda kullandigini da gormedim, sakin sakin en az yakacak sekilde surer birde arabasini. Son olay cildirtti onu, 93 binde arabasi su an, borusanda motor blogunun degismesi gerekli dediler bir parca yuzunden, sonra elbette olmaz oyle sey diyip borusan da 600 liraya tamir ettirdi. Bakalim bir daha patlamadan once satmayi dusunuyor bu ara
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
İsterseniz detayli olarak bende cikan sorunlari ve cikabilecek sorunlari bir arada yazabilirim... epey uzun bir liste olur. Ayrica bir araba yillik bakim periyodu disinda cikan arizadan dolayi en fazla 1 kere daha servis ve sanayiye gidiyorsa bence sorunludur. Zamanimiz kisitli, calisiyoruz ediyoruz, bi hafta sonumuz kaliyor. Onu da arabaya ayirmak hic hos bir durum olmasa gerek.
 

mcanerg

Panpa
14 Eyl 2016
1,710
3,402
3,720
Marka
BMW
Ya bir sey diyeyim mi, cocugun eco prodan baska modda kullandigini da gormedim, sakin sakin en az yakacak sekilde surer birde arabasini. Son olay cildirtti onu, 93 binde arabasi su an, borusanda motor blogunun degismesi gerekli dediler bir parca yuzunden, sonra elbette olmaz oyle sey diyip borusan da 600 liraya tamir ettirdi. Bakalim bir daha patlamadan once satmayi dusunuyor bu ara
Şehiriçinde ecoproda kullanmak motorun ısınmasına neden oluyor motor yağı bakımını erkene çekiyor araba ben hep comfortta kullanıyorum şehiriçinde
 
  • Beğeni
Tepkiler: ghalacli

ShadoWalkn

Panpa
27 Eyl 2016
1,423
2,430
2,570
İstanbul
Ya bir sey diyeyim mi, cocugun eco prodan baska modda kullandigini da gormedim, sakin sakin en az yakacak sekilde surer birde arabasini. Son olay cildirtti onu, 93 binde arabasi su an, borusanda motor blogunun degismesi gerekli dediler bir parca yuzunden, sonra elbette olmaz oyle sey diyip borusan da 600 liraya tamir ettirdi. Bakalim bir daha patlamadan once satmayi dusunuyor bu ara
Özgür anlamadığın konu şu;

BMW diye sorun çıkartmayacak, bir şey olmayacak, onca para verdim bir şey olmaması lazım diye bir olay yok. Kendi aracında yaşadın defalarca ve BMW Passion'da da onlarca konu açtın, millet donanımsal upgradesiz bin tane sorun yaşamanı bir iki üç kişi dışında kimse kale almadı. Bir ısı sorunundan bahsediyorsun, birgün turbo diyorsun, birgün bilmem ne... Kusura bakma da adamlar motoru en randımanlı halde üretmişler zaten. Sen bunun üstüne yazılım yaptırdın, sonra ısınıyor diye kıstırdın, sonra stock hale getirdin ya da getirmedin bilemiyorum ve artık takip etmiyorum ama 205 bg yazılımlı haliyle sıcak havada, donanımsal olarak stock olan motor ile piste çıkıp tahrik hatası aldım dedin. Bunlat motorun stock halde çıkarttığı sorunlar değil. O yüzden bilgi vereceksen yaptıklarınıda ekleyerek bilgi ver. Sana Selçuk'un arabasını örnek gösterdik, adam intercooler, metanol kit, dp, dv, hibrit pal, yağ soğutucu vs gibi onlarca upgrade ile 135.000 km N13 kullandı, birgün şikayet etmedi. 0 - 100 km hızlanmayı 5.9 sn'lere çekti. Ne tahrik arızası aldı ne motor ne şanzıman ne de başka bir şey.

Ayrıca 93.000 km'de motora bir şey olmayacak diye bir kural yok. Sıfır RS6 Avant alan arkadaşımın rodaj süresi diye kesinlikle basmadan, zorlamadan aracını kullanmasına rağmen durduk yerde 3.000 km'de motor kilitlendi ve motor değişecek dediler, 2.000€ farkla sıfırı ile değiştirdi.

Motor vardır, 1.000.000 km ahım şahım sorun çıkartmaz motor vardır 100 km sonra ağır bir şekilde bozulur.

Sürekli genellemelerle, yok şöyle yok böyle yok oradan şu oldu, bu değişti, oradan kaçırıyor, buradan yakıyor ile bir yere varılmaz. Efendi gibi kullandığın, bakımlarını zamanında yaptırdığın hiçbir motor seni yarı yolda bırakmaz, anca üretimsel bir hata olur, arıza olur farkına varmazsın o tip şeylerle elbette ortaya sorun çıkabilir. Borusan'ın para kazanmak içinde olayları abarttığını hepimiz biliyoruz. Ama bu motorun kötü, sorunlu, masraflı, tü, kaka olduğunu göstermez. Sen diyorsun ki genleşme kabım çatladı, motor çok sorun çıkartıyor. Yani o turbonun nasıl korlaştığını biliyorsundur anlatmaya gerek yok, o yüksek sıcaklıkta genleşme kabın sağlam kalırsa şüphelen zaten.

Binlerce kez yazdım, herkes kendi kafasından gidiyor. Motoru stock halde, düzgün, günlük kullanım için kullanacaksanız gayet sorunsuz bir motor. Arkadaşımda ya da bende şöyle oldu diye sorunlu ya da sorunsuz ilan edemeyiz. Hiçbir motorun da garantisi yok bu konuda, hep normal kullanırsın ağır sıkıntı çıkartabilir şans dersin geçersin.

Daha da bu konu ile ilgili açıklama yapmayacağım sıkıldım artık dön dolaş her konuda aynı şeyleri okumaktan.
 

ShadoWalkn

Panpa
27 Eyl 2016
1,423
2,430
2,570
İstanbul
Şehiriçinde ecoproda kullanmak motorun ısınmasına neden oluyor motor yağı bakımını erkene çekiyor araba ben hep comfortta kullanıyorum şehiriçinde
Bende 80.500 km'deyim. En az 75.000 km Eco Pro'da kullandım. İlginç bir şekilde erkene çekmiyor tam tersi bakım sayacını 15.000 km'ye çıkarttım. Her sıfırlamada 15.000 km diyor artık.

Benim N13 kutsal.
 

fksarall

Panpa
8 Eyl 2016
1,548
3,367
3,770
Ankara
Marka
BMW
Valla son 3000'i yazılımlı 63000 km kullandım, ufacık sorun yaşamadım N13 motorla. Özellikle 2014 Temmuz sonrası motorlarda sorun yok gibi bir şey, kullanan birçok arkadaşım var çünkü, kendi verilerim değil sadece.

4 silindir 1.6 litre N13 ile 3 silindir 1.5 litre B38 arasındaki farkları ilk sayfada yazdım ikisini de kullanan biri olarak. 320i ed'nin makyajlı olduğunu düşünürsek kesinlikle onu almanı öneririm. Sorun her arabada çıkabiliyor, ama kronik sorun, ya da ne bileyim servisten çıkarmaz tarzı bir şey kesinlikle yok.
 

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
Ya bir sey diyeyim mi, cocugun eco prodan baska modda kullandigini da gormedim, sakin sakin en az yakacak sekilde surer birde arabasini. Son olay cildirtti onu, 93 binde arabasi su an, borusanda motor blogunun degismesi gerekli dediler bir parca yuzunden, sonra elbette olmaz oyle sey diyip borusan da 600 liraya tamir ettirdi. Bakalim bir daha patlamadan once satmayi dusunuyor bu ara
Hocam bir çevrenize bakın, kaç araçtan kaçında böyle bir durum oluyor? Yani kaç tane 3 serisi var etrafta, kaçında N13 illallah ettirdi diyor?
Birilerinin başına geldi diye, herkesin başına gelecek değil ki?

EcoPro'yu sürekli kullanmak doğru değil. Bazen motoru her devirde gezindirmek de gerekir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yunuscelik29

alptamer

Profesör
26 Eki 2016
995
1,903
2,270
İstanbul
Marka
BMW
Özgür anlamadığın konu şu;

BMW diye sorun çıkartmayacak, bir şey olmayacak, onca para verdim bir şey olmaması lazım diye bir olay yok. Kendi aracında yaşadın defalarca ve BMW Passion'da da onlarca konu açtın, millet donanımsal upgradesiz bin tane sorun yaşamanı bir iki üç kişi dışında kimse kale almadı. Bir ısı sorunundan bahsediyorsun, birgün turbo diyorsun, birgün bilmem ne... Kusura bakma da adamlar motoru en randımanlı halde üretmişler zaten. Sen bunun üstüne yazılım yaptırdın, sonra ısınıyor diye kıstırdın, sonra stock hale getirdin ya da getirmedin bilemiyorum ve artık takip etmiyorum ama 205 bg yazılımlı haliyle sıcak havada, donanımsal olarak stock olan motor ile piste çıkıp tahrik hatası aldım dedin. Bunlat motorun stock halde çıkarttığı sorunlar değil. O yüzden bilgi vereceksen yaptıklarınıda ekleyerek bilgi ver. Sana Selçuk'un arabasını örnek gösterdik, adam intercooler, metanol kit, dp, dv, hibrit pal, yağ soğutucu vs gibi onlarca upgrade ile 135.000 km N13 kullandı, birgün şikayet etmedi. 0 - 100 km hızlanmayı 5.9 sn'lere çekti. Ne tahrik arızası aldı ne motor ne şanzıman ne de başka bir şey.

Ayrıca 93.000 km'de motora bir şey olmayacak diye bir kural yok. Sıfır RS6 Avant alan arkadaşımın rodaj süresi diye kesinlikle basmadan, zorlamadan aracını kullanmasına rağmen durduk yerde 3.000 km'de motor kilitlendi ve motor değişecek dediler, 2.000€ farkla sıfırı ile değiştirdi.

Motor vardır, 1.000.000 km ahım şahım sorun çıkartmaz motor vardır 100 km sonra ağır bir şekilde bozulur.

Sürekli genellemelerle, yok şöyle yok böyle yok oradan şu oldu, bu değişti, oradan kaçırıyor, buradan yakıyor ile bir yere varılmaz. Efendi gibi kullandığın, bakımlarını zamanında yaptırdığın hiçbir motor seni yarı yolda bırakmaz, anca üretimsel bir hata olur, arıza olur farkına varmazsın o tip şeylerle elbette ortaya sorun çıkabilir. Borusan'ın para kazanmak içinde olayları abarttığını hepimiz biliyoruz. Ama bu motorun kötü, sorunlu, masraflı, tü, kaka olduğunu göstermez. Sen diyorsun ki genleşme kabım çatladı, motor çok sorun çıkartıyor. Yani o turbonun nasıl korlaştığını biliyorsundur anlatmaya gerek yok, o yüksek sıcaklıkta genleşme kabın sağlam kalırsa şüphelen zaten.

Binlerce kez yazdım, herkes kendi kafasından gidiyor. Motoru stock halde, düzgün, günlük kullanım için kullanacaksanız gayet sorunsuz bir motor. Arkadaşımda ya da bende şöyle oldu diye sorunlu ya da sorunsuz ilan edemeyiz. Hiçbir motorun da garantisi yok bu konuda, hep normal kullanırsın ağır sıkıntı çıkartabilir şans dersin geçersin.

Daha da bu konu ile ilgili açıklama yapmayacağım sıkıldım artık dön dolaş her konuda aynı şeyleri okumaktan.
Ağzınıza sağlık. Harfiyen katılıyorum.
 

ShadoWalkn

Panpa
27 Eyl 2016
1,423
2,430
2,570
İstanbul
Valla son 3000'i yazılımlı 63000 km kullandım, ufacık sorun yaşamadım N13 motorla. Özellikle 2014 Temmuz sonrası motorlarda sorun yok gibi bir şey, kullanan birçok arkadaşım var çünkü, kendi verilerim değil sadece.

4 silindir 1.6 litre N13 ile 3 silindir 1.5 litre B38 arasındaki farkları ilk sayfada yazdım ikisini de kullanan biri olarak. 320i ed'nin makyajlı olduğunu düşünürsek kesinlikle onu almanı öneririm. Sorun her arabada çıkabiliyor, ama kronik sorun, ya da ne bileyim servisten çıkarmaz tarzı bir şey kesinlikle yok.
Ekim 2011 - Mart 2015 arası tüm N13'ler birebir aynı. Çıkan sorunlarda direk motor ve turbo ile ilgili değil, ufak tefek minik şeyler yüzünden motor ve turboyu korumaya alması şeklinde ortaya çıkıyor. Evet aynı parçalar ama revizyonlu parçalarla üretildiği için sıkıntı yokmuş gibi bir algı ortaya çıkarabilir. Garanti süresi içerisinde olsun & olmasın, sonradan gelen aksiyonlarla hepsi düzeltiliyor. Dolayısıyla x tarihten sonrası sorunsuz, öncesi sorunlu diye bir şey yok. Mesela benim araba 2012 model ama orjinal BMW ECU yazılımı 2014 v52.1.

Ateistler bunu da açıklasın :D
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Özgür anlamadığın konu şu;

BMW diye sorun çıkartmayacak, bir şey olmayacak, onca para verdim bir şey olmaması lazım diye bir olay yok. Kendi aracında yaşadın defalarca ve BMW Passion'da da onlarca konu açtın, millet donanımsal upgradesiz bin tane sorun yaşamanı bir iki üç kişi dışında kimse kale almadı. Bir ısı sorunundan bahsediyorsun, birgün turbo diyorsun, birgün bilmem ne... Kusura bakma da adamlar motoru en randımanlı halde üretmişler zaten. Sen bunun üstüne yazılım yaptırdın, sonra ısınıyor diye kıstırdın, sonra stock hale getirdin ya da getirmedin bilemiyorum ve artık takip etmiyorum ama 205 bg yazılımlı haliyle sıcak havada, donanımsal olarak stock olan motor ile piste çıkıp tahrik hatası aldım dedin. Bunlat motorun stock halde çıkarttığı sorunlar değil. O yüzden bilgi vereceksen yaptıklarınıda ekleyerek bilgi ver. Sana Selçuk'un arabasını örnek gösterdik, adam intercooler, metanol kit, dp, dv, hibrit pal, yağ soğutucu vs gibi onlarca upgrade ile 135.000 km N13 kullandı, birgün şikayet etmedi. 0 - 100 km hızlanmayı 5.9 sn'lere çekti. Ne tahrik arızası aldı ne motor ne şanzıman ne de başka bir şey.

Ayrıca 93.000 km'de motora bir şey olmayacak diye bir kural yok. Sıfır RS6 Avant alan arkadaşımın rodaj süresi diye kesinlikle basmadan, zorlamadan aracını kullanmasına rağmen durduk yerde 3.000 km'de motor kilitlendi ve motor değişecek dediler, 2.000€ farkla sıfırı ile değiştirdi.

Motor vardır, 1.000.000 km ahım şahım sorun çıkartmaz motor vardır 100 km sonra ağır bir şekilde bozulur.

Sürekli genellemelerle, yok şöyle yok böyle yok oradan şu oldu, bu değişti, oradan kaçırıyor, buradan yakıyor ile bir yere varılmaz. Efendi gibi kullandığın, bakımlarını zamanında yaptırdığın hiçbir motor seni yarı yolda bırakmaz, anca üretimsel bir hata olur, arıza olur farkına varmazsın o tip şeylerle elbette ortaya sorun çıkabilir. Borusan'ın para kazanmak içinde olayları abarttığını hepimiz biliyoruz. Ama bu motorun kötü, sorunlu, masraflı, tü, kaka olduğunu göstermez. Sen diyorsun ki genleşme kabım çatladı, motor çok sorun çıkartıyor. Yani o turbonun nasıl korlaştığını biliyorsundur anlatmaya gerek yok, o yüksek sıcaklıkta genleşme kabın sağlam kalırsa şüphelen zaten.

Binlerce kez yazdım, herkes kendi kafasından gidiyor. Motoru stock halde, düzgün, günlük kullanım için kullanacaksanız gayet sorunsuz bir motor. Arkadaşımda ya da bende şöyle oldu diye sorunlu ya da sorunsuz ilan edemeyiz. Hiçbir motorun da garantisi yok bu konuda, hep normal kullanırsın ağır sıkıntı çıkartabilir şans dersin geçersin.

Daha da bu konu ile ilgili açıklama yapmayacağım sıkıldım artık dön dolaş her konuda aynı şeyleri okumaktan.

Vallahi bende sikildim, o yuzden hic birbirimizi germeyelim, tartismayacagim bile... ben sorunlu diyorum, sen sorunsuz
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Ekim 2011 - Mart 2015 arası tüm N13'ler birebir aynı. Çıkan sorunlarda direk motor ve turbo ile ilgili değil, ufak tefek minik şeyler yüzünden motor ve turboyu korumaya alması şeklinde ortaya çıkıyor. Evet aynı parçalar ama revizyonlu parçalarla üretildiği için sıkıntı yokmuş gibi bir algı ortaya çıkarabilir. Garanti süresi içerisinde olsun & olmasın, sonradan gelen aksiyonlarla hepsi düzeltiliyor. Dolayısıyla x tarihten sonrası sorunsuz, öncesi sorunlu diye bir şey yok. Mesela benim araba 2012 model ama orjinal BMW ECU yazılımı 2014 v52.1.

Ateistler bunu da açıklasın :D

O aksiyonlarin hepsini ne yazik ki saolsun borusan yapmiyor, arkadas balgat a gitti, genlestirme kabi icin, yuzune bakmadilar cocugun arabasi yetkili servise surekli gitmemis diye, sonra birlik borusan a gitti, cuzzi bir miktara degistirdiler, yaptiklari terbiyesizlik, ben her bakima borusan a goturmek zorunda degilim ya da servis servis gezip acaba hangisi benim sorunumu cozer diye de ugrasmak zorunda degilim, aksiyon cikmissa benim aracim ne durumda olursa olursun borusan o parcayi ucretsiz olarak degistirmek zorunda, bmw nin yaptigi uretim hatasini ben yuklenmek zorunda degilim.
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Yazayım da ben sonra bilmedim gormedim olmasin. Oncelikle, bu arabanin turbosu ve motoru son derece saglam, sorun sarf malzemelerde stock olsun olmasin, benim gozumde bu malzemelerin yeteri kadar kaliteli yapilmamasi benim icin sorundur, ha baska biri “degisirim kardesim, benim icin sorun degil” der, anlarim. Ama piyasadaki tek turbo motorlu arac bu degil ve bunun cikardigi sarf malzeme sorunlarini diger motorlar cikarmiyor. Oncelikle turbo o ring i catlayabiliyor, ben bir kere eskittim, masrafsiz bir sey ama bunun yuzunden sanayiye gittim(yazilimla alakasi yok). Daha sonra yag havalandirma hortumu delinmis, yine masrafsiz, bunun icin sanayiye gittim(yazilimdan once). Buji-bobin yaktim, tamamiyle yazilim ile alakali. V kayisi, gergi kutugu, gergi kolu. Borusan’in inatla degistirmedigi uclu, sadece v kayisi degistiriyor, sonra gergi kutugu bir anda bir kiriliyor, hop 2000 liralik olmussun(arkadasimin stock 118i sinde oldu), sonra gunun birinde genlesme kabin catliyor(stock 320i, stock 118i), birisinde bodrum tatilindesin, hata alip durduruyorsun arabani, arabama acaba bir sey olur mu korkusuyla yolda kaliyorsun, cekiciyle araban borusan balgat a geliyor ve kismen iyi niyetten aracin tamir ediliyor. Daha sonra motor yag karterindeki bilmem ne valfi kiriliyor, bu parca ayri satilmiyor ve size motor blogunun degistirilmesi oneriliyor. Cozum olarak yalap salap yapistiriliyor, nereye kadar giderse. Sonra gunun birinde yakit pompan bozuluyor, araban bazen zor calisiyor bazen kolay calisiyor, haydaaa, yine uretim hatasiymis, almanya dan %60 indirimle parcan degisiyor. Yardimci su pompasi, çaaat bozuluyor, yine borusan a gidiyorsun ya ucretsiz ya da ucretli tamir etsinler diye(aksiyon var). Vallahi ben yetkili servise bagimli olmak zorunda degilim aksiyonlu parcalar tamir edilsin diye, su an genlesme kabim stock halde bile catlarken benim yazilimli arabamda catlamaya basladi, beni geriyor bu durum acaba borusan ucretsiz yapar mi diye, ha degisir parcami, guncelini takar, ben bu kabida patlatirim, pasa pasa cepten yaptiririm, gram kafaya takmam. Artik sorunlu sorunsuz demicem, bunlari yazcam, okuyan kisi karar versin sorun kismina.
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Valla son 3000'i yazılımlı 63000 km kullandım, ufacık sorun yaşamadım N13 motorla. Özellikle 2014 Temmuz sonrası motorlarda sorun yok gibi bir şey, kullanan birçok arkadaşım var çünkü, kendi verilerim değil sadece.

4 silindir 1.6 litre N13 ile 3 silindir 1.5 litre B38 arasındaki farkları ilk sayfada yazdım ikisini de kullanan biri olarak. 320i ed'nin makyajlı olduğunu düşünürsek kesinlikle onu almanı öneririm. Sorun her arabada çıkabiliyor, ama kronik sorun, ya da ne bileyim servisten çıkarmaz tarzı bir şey kesinlikle yok.

Aslinda en guncel N13 lerde sorun cikma olasiligi dusuk gibi, butun parcalar guncel.
 

fksarall

Panpa
8 Eyl 2016
1,548
3,367
3,770
Ankara
Marka
BMW
Ekim 2011 - Mart 2015 arası tüm N13'ler birebir aynı. Çıkan sorunlarda direk motor ve turbo ile ilgili değil, ufak tefek minik şeyler yüzünden motor ve turboyu korumaya alması şeklinde ortaya çıkıyor. Evet aynı parçalar ama revizyonlu parçalarla üretildiği için sıkıntı yokmuş gibi bir algı ortaya çıkarabilir. Garanti süresi içerisinde olsun & olmasın, sonradan gelen aksiyonlarla hepsi düzeltiliyor. Dolayısıyla x tarihten sonrası sorunsuz, öncesi sorunlu diye bir şey yok. Mesela benim araba 2012 model ama orjinal BMW ECU yazılımı 2014 v52.1.

Ateistler bunu da açıklasın :D
Demek istediğim de o zaten, zamanla tüm parçalar düzeltiliyor, revizyona uğratılıyor. Dolayısıyla fabrikadan çıkan son seriler en sorunsuzlar oluyor.

Aslinda en guncel N13 lerde sorun cikma olasiligi dusuk gibi, butun parcalar guncel.
Hah işte, demek istediğim o. 320i sahibi arkadaşın da zemzemle duş mu alsın ne yapsın valla saçma sapan şeyler gelmiş başına. Allah kolaylık versin yani. Ama bu demek değil ki işte tüm N13'ler sıkıntılı. Demeye çalıştığımız şey o.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım