Şuan benzer bir Tesla Model 3' ün gelişi 750 bin. Model 3 D segment, bizim araba C Sedan; segmentden 100, yerlilikten 100, vergi teşviğinden 100 kırp, hadi bir de benden olsun bir 100 daha kırp ne oldu 350 bin. Detaylı düşünmeden yapılan düz hesapla bana göre 300 - 350'den aşağı olmaz gibi geliyor C sedan olan. Gerçi sedana neden C demişler anlamadım, Cumhurbaşkanı' nın kullandığı araçla iç ve dış mekan aynı kalitedeyse eğer en kötü D+ bu sedan model. He çok dip bir donanım ve pil paketi var diyelim, fiyat en aşağı 250 bandına gelir bence.
Bu durumda 1xx.xxx' li hatta 2xx.xxx' li rakamlar hayal bence, tanıtılan araçlar premium duruyor.
Soruya hitaben cevap vereyim. Şöyle B sedan Egea, 301, Accent tadında; mevcut piyasaya bakarak 120-150 bin arasına elektrikli bir araç çıkarsa net alınır. Denk senaryolarda sadece yakıttan bile senelik binlerce lira kârı var.
Şuan bu yerli otomobil meselesinde yüzeysel bakacak olursak eleştirilebilir tek detay, tanıtılmış araçların alt ve orta gelirli halkın ulaşabileceği seviyede olmaması. Bir tık daha derine inersek siyasetin sığlığında kaybolmuş kitleler karşımıza çıkıyor. Umarım bir kaç tık daha inmeyiz çünkü ne zaman oralara insek halka bir şeyler saplanıyor illa ki. Şimdilik yüzeyde kalmak en temizi.
Bu durumda 1xx.xxx' li hatta 2xx.xxx' li rakamlar hayal bence, tanıtılan araçlar premium duruyor.
Soruya hitaben cevap vereyim. Şöyle B sedan Egea, 301, Accent tadında; mevcut piyasaya bakarak 120-150 bin arasına elektrikli bir araç çıkarsa net alınır. Denk senaryolarda sadece yakıttan bile senelik binlerce lira kârı var.
Şuan bu yerli otomobil meselesinde yüzeysel bakacak olursak eleştirilebilir tek detay, tanıtılmış araçların alt ve orta gelirli halkın ulaşabileceği seviyede olmaması. Bir tık daha derine inersek siyasetin sığlığında kaybolmuş kitleler karşımıza çıkıyor. Umarım bir kaç tık daha inmeyiz çünkü ne zaman oralara insek halka bir şeyler saplanıyor illa ki. Şimdilik yüzeyde kalmak en temizi.
Son düzenleme: