Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hilux eskinin makyajlısı , Amarok ve Ranger yeni jenerasyon.
Yani.. Hilux bariz ucuz değilse mantıklı bir tercih değil. Ama Türkiye fiyatlarına göre bakınca ucuz gibi duruyor.
Hilux'te Adblue var mı bilmiyorum , yoksa efsane puan alır benden.
Böyle şeylere bakardım.
İçten içe Hilux almak...
Üstat imkan varsa arabayı değiştir bence ya. Evladiyelik olma yoluna giriyor bak yavaş yavaş 😃
Daha önce tercih konusu vardı o yüzden dedim. Tabi yerini tutacak araç bulmak zor.
1.6 Puretech 508 lazım sana da 😁 Bi insignia daha koyman lazım üstüne...
Güncel piyasada en çok üzüldüğüm konu.. Bu...
Bu konuda hiçbir bilgim yok ama bir Türk olarak fikrim olması gerekir 😅
Açıkçası ben lastiklerin yaz şartlarında çok ayrıştığını sanmıyorum. Adını - sanını duymadığımız lastikler ve büyük firmaların ECO XXX lastikleri dışında çok fark olduğunu düşünmüyorum.
Yaz şartlarında belirgin fark için...
Alamanya'da filolar çok almış. Forumlarda herkes kiraladık.. diye başlıyor zaten 😅 Parçası dünya üzerinde boldur da.. TR'de çılgın rahat olmayacağı kesin.
Bu mesele + otomatik olması için tabi.. Yeni L kasa ya da Mokka'ya yükselticez artık.
Ben L istiyorum da o da GS olunca güzel. Jant -...
No no no.. 2013 - 2015 yani bunun makyajlısını da seviyorum da bunun tipi daha güzel geliyor.
Bu ve makyajlısında şu olay varken ; 2016'dan sonrakilerde yok 😁 Benim için önemli 🤣
😅 Bana arabayı aldıran video. Bizdeki yazılımcılarda daha AR-GE diye gözüküyor.
1.4 T ile 1.6T arasında yakıt farkı bence de yok.. Bu 1.2 onlara göre acayip tutumlu. Dizel gibi uzun yolda 5'in altına inmek çok kolay.
Şehir içinde de iyi manuel kullanan birisi 6-7 arasında gezer.
1.2T'de de o durum var mı ?
Ben alırken 1.4'ün 1 silindir eksiğidir diye kendimi rahatlattım ama..
Bir bakımdan da bu motor sadece bu arabada var 😅 1.2 olduğu için 2020 senesinde alt ÖTV'de kalıyormuş galiba onun için fena satmamıştır.
Fiyatı çok uygundu.. Yani 2013 Golf 7 1.4 Comfortline +...
O dizeli de 3 silindir diye beğenmiyorlar. Adblue var mı bilmiyorum büyük ihtimal var , Euro 6.2 çünkü.
Ama şanzıman güzel 9 ileri tork konvertör. Efsane az yakıyor.
Makyajlı 1.4T 3 silindir 145HP + CVT bir versiyon da var. Ama o da çok şii değil.
Ben 1.2T Manuel ya da 1.6CDTİ öneriyorum...
1.4T Manuel yerine de bu alınır.. 😅 Tüketim çok farklı.. Neredeyse LSPİ diye birşey kalmamış.
Alt devirde zorlayınca korumaya alıyor.. Ben hiç yaşamadım ama epey yaşayan var.. Arabanın şanzımanı uzun. Bence 1.6 CDTİ'ın oranlarını kullanmışlar.
Ben 120'ye kadar 5. viteste gidiyorum , 120'den...
Sahibi kolon kilidi çözümü dediğine göre bence iptal etmişler.
Ya da universal bir parça var , kolon kilidi varmış gibi arabayı kandırıyor vs. Artık çözdüler o işi. Kalıcı çözüm oluyor yani.
Sadece Astra K değil Mercedes'lerde de epey var.
W204 - Sprinter çok gördüm. Onlar tabi forumlarda...
1.5 stoker yaparız 😜 Seviyorum ya böyle eldekiyle maksimum verimi alma konularını.
Teneke jant - izolasyon/donanım iptali , tornacıda volan taşlatmak , son dişli oranı vs. 😎
Arka camlar pleksi üfff #BecauseRaceCar 🥵
Sadece 6 için diyorum ya. Diğer vitesler aynı kalacak. Son dişli kolay değişiyor diye biliyordum.
Gerçi adamın top speed hedefi yok. Çoğu denemede 6'ya atmayacak zaten de , 6 da basınca daha güzel böyle 120-160 falan toplayabilir gibi geliyor.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.