KAPALI 1992 E34 BMW 525i M50B25 MAF sensoru hatasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kolsuzkomando

Senkromeççi
22 Tem 2018
3
1
95
Herkese merhabalar. Yaklasik olarak 2 yildir E34 kasa 525i sahibiyim. Aracta rolanti sorunu var. Su zamana kadar Idle Air Valve Sensor'u degistirdim. Degisiklik olmadi. Aracta motor ariza isigi acik durumda. Hava manifoldunun borularini saglamlastirdim biraz iyilesme oldu ama dedigim gibi tamamen duzelmedi. Arac ilk acilidiginda "sogukken", "ariza isigi yokken" (ortalama 3-4 dakika bir sure) gidisinde herhangi bir problem yok. Ancak belirli bir isiya geldikten sonra 1500-3000 devir arasinda silkme yapiyor. 4200 devirden sonrada guc kaybi yasaniyor. Aracta hava ile ilgili ariza oldugunu dusunuyoruz. Bilgili arkadaslardan cevap bekliyorum. Ilgilenen herkese tesekkurler.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
17,942
7
51,190
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Rölanti valfini değiştirdiyseniz sonraki seçenek başlıkta yazdığınız gibi akışmetre (maf sensörü) oluyor. Nadiren yakıt filtresi ve (elektrikli motorluysa) yakıt pompası da benzer kesintilere yol açabilir. Maf sensörü değilse yakıt sisteminin bu ana kaynakları da aklınızda bulunsun.

Eğer araçta lpg da takılıysa o zaman işler karışır. afr ayarı, lpg beyni, regülatörü vs.leri diye bir sürü yeni başlık eklenir. Lpg varsa, daha bilgili ve tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa daha iyi olur.
@motorsinann sence?
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: denizyenilmez_
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım