1. Foruma kayıt olmak için tıklayın !

Accent Era 1.5 CRDI yazılım geliştirme süreci

Konu, 'Modifiye' kısmında Iskender™ tarafından paylaşıldı.

  1. estoril

    estoril Taklacı Güvercin

    Kayıt:
    9 Eylül 2016
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Cevabınız için teşekkür ederim .
    Aracıma yazılım attırıcam onda karar kıldım . Ayrıca egr yi de iptal ettirsem yazılımcılar timing ayarı yapmıyormu ?
     
    Iskender™ bunu beğendi.
  2. DKB34

    DKB34 Profesör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    290
    Beğenilen Mesajlar:
    522
    Marka:
    Seat
    MG Remaps yazılımlı leonum var sizin aracınızla aynı motor şanzıman. Aracımda DPF iptal, içi de boşaltıldı ve EGR'ye de kör conta atıldı. sakin kullanımda güzel değerler yakalıyorum.
     
  3. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    9.386
    Marka:
    Bugatti
    Söylerseniz yapabilirler sanırım :) Bu egr iptalinden arkadaşın aracının segmanı aşındı sıcaklıktan yağ kaçırıyor şimdi :D O yüzden önemli yani timing.
     
  4. egeerdogan

    egeerdogan Taklacı Güvercin

    Kayıt:
    13 Ekim 2016
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    28
    timing hakkında biraz daha detay verebilir misiniz ?
     
  5. yasikevicyus

    yasikevicyus Senkromeççi

    Kayıt:
    25 Kasım 2018
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Merhabalar.Uzun zamandır merak ettiğim ve heveslendiğim bir konuydu.Kendi aracımızda ufak denemeler fln yapmak hobi amaçlı bakmak istiyordum.Sayende cesaretimi topladım Aliexpressten cihaz bakmaya başladım.:)Dikkat etmem gereken şeyler neler,bu konuda yapılan birkaç ecnebi forumu buldum fakat pek doyurucu gelmedi.Yeni başlayanlar için verebileceğiniz tavsiyeler var mı?
     
    Iskender™ bunu beğendi.
  6. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.633
    Beğenilen Mesajlar:
    9.386
    Marka:
    Bugatti
    Değerleri değiştirirken çok fevri davranmayın, ufak ufak değiştirip deneyin.
    Akünüzü kontrol ettirin, romu flashlarken akım dalgalanmasın.
    Bir de yakıt hava karışımına göre yazılımınızı ayarlayın. :)
     
    yasikevicyus bunu beğendi.
  7. yasikevicyus

    yasikevicyus Senkromeççi

    Kayıt:
    25 Kasım 2018
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Öncelikle yardımın için çok teşekkürler.Aliexpressten cihaz alırken dikkat etmem gereken bi durum var mı peki ? Link vermek sakıncalımı bilmiyorum ama şuradaki ( http://tr.aliexpress.com/item/2016-...lgo_pvid=070d7b44-88b5-4285-b6c1-9cf66ae091fb ) Kess 2.47 olanı almayı düşünüyorum.Kırımızı board daha iyi falan oluyor diye okudum.Bu arada yeni f serisini okumama gibi bi durumda varmış benim aracım bmw değil opel ( astra j a14net motor kodlu) delco e78 beyin kullanıyor bizim için böyle bi durum var mı ?
     
  8. bt

    bt Dayı Stage 1

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    11.432
    Beğenilen Mesajlar:
    35.787
    Marka:
    Opel
    Yalnız a14net motor hakkında malum uyarımı yapayım. Stock halde bile kol çıkarma ihtimali olan bir motor. Güç arttırımına gidecek olursanız ona göre iki kere düşünün. :)

    Ben olsam Opel'lerin beyinleriyle yazılımlarıyla herhangi bir oynamaya girişmem. Özellikle Astra J ve o jenerasyon Meriva B, Zafira C gibi araçlarda beyin ve çeşitli elektronik arıza ihtimalleri yüksek. İşin pis tarafı, arızayı yaptı mı kaynağını bulabilen de olmuyor. Bu tarz yazılımsal oynamalar için uzakdoğu araçlarına yönelmenizi tavsiye ederim.
     
    Goktug bunu beğendi.
  9. yasikevicyus

    yasikevicyus Senkromeççi

    Kayıt:
    25 Kasım 2018
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    A14netlerde kol ile alakalı bir problem yok diye biliyorum.LSPI(düşük hızda ön ateşleme) ile ilgili bir problem yaşanıyor.Bunun sonucu segman kırıyor.Bende çok şükür böyle bir problem yaşamadım.Bunun kullanım ve özelliklede bakım ile ilgisi var.Aracı 40 bin km de aldık 89 k şuan 50 bin km tecrübe ile söylüyorum bunu.Okulda fırsat bulursam 3 sene yaklaşık 50 bin kmlik astra j tecrübemide paylaşıcam.:)Arkadaşımda fiesta 1.6 atmosferik var araç 105 beygir fakat aynı motor (sigma) 134 beygire kadar stock olarak ford tarafından satılmış oda bişiler denemek istiyor fakat Asıl korkum forumlarda sürekli beyin şöyle uçar böyle uçar diye paylaşım yapmışlar ondan korkuyorum.Halen kararsızım.:(
     

Sayfayı Paylaş