1. Foruma kayıt olmak için tıklayın !

Accent Era 1.5 CRDI yazılım geliştirme süreci

Konu, 'Modifiye' kısmında Iskender™ tarafından paylaşıldı.

  1. estoril

    estoril Taklacı Güvercin

    Kayıt:
    9 Eylül 2016
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Cevabınız için teşekkür ederim .
    Aracıma yazılım attırıcam onda karar kıldım . Ayrıca egr yi de iptal ettirsem yazılımcılar timing ayarı yapmıyormu ?
     
    Iskender™ bunu beğendi.
  2. DKB34

    DKB34 Profesör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    314
    Beğenilen Mesajlar:
    568
    Marka:
    Seat
    MG Remaps yazılımlı leonum var sizin aracınızla aynı motor şanzıman. Aracımda DPF iptal, içi de boşaltıldı ve EGR'ye de kör conta atıldı. sakin kullanımda güzel değerler yakalıyorum.
     
  3. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenilen Mesajlar:
    9.459
    Marka:
    Bugatti
    Söylerseniz yapabilirler sanırım :) Bu egr iptalinden arkadaşın aracının segmanı aşındı sıcaklıktan yağ kaçırıyor şimdi :D O yüzden önemli yani timing.
     
  4. egeerdogan

    egeerdogan Taklacı Güvercin

    Kayıt:
    13 Ekim 2016
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    28
    timing hakkında biraz daha detay verebilir misiniz ?
     
  5. yasikevicyus

    yasikevicyus Senkromeççi

    Kayıt:
    25 Kasım 2018
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Merhabalar.Uzun zamandır merak ettiğim ve heveslendiğim bir konuydu.Kendi aracımızda ufak denemeler fln yapmak hobi amaçlı bakmak istiyordum.Sayende cesaretimi topladım Aliexpressten cihaz bakmaya başladım.:)Dikkat etmem gereken şeyler neler,bu konuda yapılan birkaç ecnebi forumu buldum fakat pek doyurucu gelmedi.Yeni başlayanlar için verebileceğiniz tavsiyeler var mı?
     
    Iskender™ bunu beğendi.
  6. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenilen Mesajlar:
    9.459
    Marka:
    Bugatti
    Değerleri değiştirirken çok fevri davranmayın, ufak ufak değiştirip deneyin.
    Akünüzü kontrol ettirin, romu flashlarken akım dalgalanmasın.
    Bir de yakıt hava karışımına göre yazılımınızı ayarlayın. :)
     
    yasikevicyus bunu beğendi.
  7. yasikevicyus

    yasikevicyus Senkromeççi

    Kayıt:
    25 Kasım 2018
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Öncelikle yardımın için çok teşekkürler.Aliexpressten cihaz alırken dikkat etmem gereken bi durum var mı peki ? Link vermek sakıncalımı bilmiyorum ama şuradaki ( http://tr.aliexpress.com/item/2016-...lgo_pvid=070d7b44-88b5-4285-b6c1-9cf66ae091fb ) Kess 2.47 olanı almayı düşünüyorum.Kırımızı board daha iyi falan oluyor diye okudum.Bu arada yeni f serisini okumama gibi bi durumda varmış benim aracım bmw değil opel ( astra j a14net motor kodlu) delco e78 beyin kullanıyor bizim için böyle bi durum var mı ?
     
  8. bt

    bt Takipçi Stage 1

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    11.650
    Beğenilen Mesajlar:
    36.429
    Marka:
    Opel
    Yalnız a14net motor hakkında malum uyarımı yapayım. Stock halde bile kol çıkarma ihtimali olan bir motor. Güç arttırımına gidecek olursanız ona göre iki kere düşünün. :)

    Ben olsam Opel'lerin beyinleriyle yazılımlarıyla herhangi bir oynamaya girişmem. Özellikle Astra J ve o jenerasyon Meriva B, Zafira C gibi araçlarda beyin ve çeşitli elektronik arıza ihtimalleri yüksek. İşin pis tarafı, arızayı yaptı mı kaynağını bulabilen de olmuyor. Bu tarz yazılımsal oynamalar için uzakdoğu araçlarına yönelmenizi tavsiye ederim.
     
    Goktug bunu beğendi.
  9. yasikevicyus

    yasikevicyus Senkromeççi

    Kayıt:
    25 Kasım 2018
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    A14netlerde kol ile alakalı bir problem yok diye biliyorum.LSPI(düşük hızda ön ateşleme) ile ilgili bir problem yaşanıyor.Bunun sonucu segman kırıyor.Bende çok şükür böyle bir problem yaşamadım.Bunun kullanım ve özelliklede bakım ile ilgisi var.Aracı 40 bin km de aldık 89 k şuan 50 bin km tecrübe ile söylüyorum bunu.Okulda fırsat bulursam 3 sene yaklaşık 50 bin kmlik astra j tecrübemide paylaşıcam.:)Arkadaşımda fiesta 1.6 atmosferik var araç 105 beygir fakat aynı motor (sigma) 134 beygire kadar stock olarak ford tarafından satılmış oda bişiler denemek istiyor fakat Asıl korkum forumlarda sürekli beyin şöyle uçar böyle uçar diye paylaşım yapmışlar ondan korkuyorum.Halen kararsızım.:(
     
  10. MAERKEK

    MAERKEK Senkromeççi

    Kayıt:
    1 Ocak 2019
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Konuyu baştan sona okudum . Öncelikle çalışmalarınızı takdir ediyorum. Yaptığınız değişimlerle eranın son durumunun ne olduğu merak ediyorum. Sırf bu yüzden kayıt oldum .
     
    Ozgur Gunes ve Iskender™ bunu beğendi.
  11. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenilen Mesajlar:
    9.459
    Marka:
    Bugatti
    Teşekkürler.
    Eranın son durumu şu şekilde:
    Hybrid turbo (yaklaşık 1.350 tl gibi bir rakam tuttu)
    Downpipe(orta kat yerine susturucu takıldı)
    Egr iptal.
    Yazılım 1.50-1.55 bar, 53-55mm3 yakıtla yürüyor.

    Sorunsuz biniyorum, 1.55 barda yaklaşık 150-152 hp veriyor araç. Motorda da herhangi bir sıkıntı yok.
    Daha öncesinde 160-170hpleri gördü fakat map sensörünü(araçtaki map sensörü max 1.55 okuyabiliyor) yanıltmak zorunda kalmıştım. 160-170 hp içinse egzoz çapını büyütmem gerek ve daha büyük intercooler almam lazım. 1.65-1.7 barda IAT 70-80 derecelere çıkıyor o yüzden 1.55 barda şimdilik bıraktım.
     
    yaso, Basri Amca, MAERKEK ve 6 kişi daha bunu beğendi.
  12. Ozgur Gunes

    Ozgur Gunes Panpa

    Kayıt:
    7 Eylül 2016
    Mesajlar:
    3.327
    Beğenilen Mesajlar:
    5.755
    Marka:
    Volkswagen
    Eline sağlık, turboda sıkıntı yok değil mi?
     
    Basri Amca ve Iskender™ bunu beğendi.
  13. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenilen Mesajlar:
    9.459
    Marka:
    Bugatti
    Sağolasın. 3 bin km oldu, şu anlık bi sorun yok. 310bin kmye doğru yolculuk devam ediyor :D 1 milyona az kaldı...
     
    MAERKEK ve Ozgur Gunes bunu beğendi.
  14. MAERKEK

    MAERKEK Senkromeççi

    Kayıt:
    1 Ocak 2019
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    MaşAllah kazasız belasız sürüşler dilerim.
     
    Iskender™ bunu beğendi.
  15. MAERKEK

    MAERKEK Senkromeççi

    Kayıt:
    1 Ocak 2019
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    1.4 2006 model eranın 97 beygir, max. tork değeri 126 nm bu değeri 4750 devirde veriyor . Bu deviri daha aşağı çekmek mümkün mü? Yakıt tüketimi nasıl etkilenir?
     
    Iskender™ bunu beğendi.
  16. MAERKEK

    MAERKEK Senkromeççi

    Kayıt:
    1 Ocak 2019
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    10
  17. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenilen Mesajlar:
    9.459
    Marka:
    Bugatti
    mümkündür illa ki de açıkcası pek araştırmadım benzinli modelini. yaklaşık 10-15 beygir gelir ama rahat
     
    fatihusta ve MAERKEK bunu beğendi.
  18. MAERKEK

    MAERKEK Senkromeççi

    Kayıt:
    1 Ocak 2019
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Beygir artması yakıtı attırır değil mi ? Asıl istediğim olay seri olan bu araca daha seri hale getirmek. Özellikle sollama anlarında 4000 deviri geçince uçuyor max torku verdiğinden dolayı bunu bi tık daha aşağıya çekmek mümkün olursa sollamalar daha güvenilir olur
     

Sayfayı Paylaş