Herkese merhaba,
Eski aracım olan 1.6 dizel giulietta ile birkaç İstanbul Park tecrübesinden sonra artık yavaş gelmesi ile birlikte hem pistte bana daha çok keyif verecek hem de hızlı, sıkı ve tabi ki alfa olması nedeni ile namı diğer baykuş reyiz mito qv yi almaya karar verdim, aradığım kondisyonda ve fiyat olarak bana uygun aracı bulmam neyse ki çok uzun sürmedi, giuliettayı sattıktan 1 hafta sonra kavuştum.
Araç 2011 model ve aldığımda tamamıyla orijinaldi
Bursa ya varınca hiç zaman kaybetmeden aldığım parçaları(kw variant 2 coilover, swaybar, forge alt gergiler, güçlendirilmiş z rotlar, bmc ota hava filtresi, gfb dumpvalve,supersprint son susturucu ve cat back) takması için Aytuğ ustaya teslim ettim.
öndeki araç 147 gta tr tek
mito qv lerde standart gelen 4 pistonlu 305mm brembo frenler kesinlikle çok başarılı
baykuş reyiz
ee onca yapılan işlemden sonra mito ile go kart pistine girmeden olmazdı
Erhan abinin dükkanda opel görmekten sıkılmış alfisti kedi
2-3 ay bu şekilde kullandıktan sonra race werks de yazılım yapıldı tahmini 200 hp civarı olmuştur.
Sonrasında hem biraz daha güç almak hem de turbo daha sağlıklı çalışsın diye downpipe arayışına başladım marka bir şeye yüksek meblağlar vermektense, downpipe için Semih usta(ersin egzoz) yı tercih ettim.
ve sonuç yine harika,
yapılacaklar listesi hala bitmedi, hiçbir zaman da bitmesin
kullanmaktan çok keyif aldığım aracımı sizlerle paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz...
Eski aracım olan 1.6 dizel giulietta ile birkaç İstanbul Park tecrübesinden sonra artık yavaş gelmesi ile birlikte hem pistte bana daha çok keyif verecek hem de hızlı, sıkı ve tabi ki alfa olması nedeni ile namı diğer baykuş reyiz mito qv yi almaya karar verdim, aradığım kondisyonda ve fiyat olarak bana uygun aracı bulmam neyse ki çok uzun sürmedi, giuliettayı sattıktan 1 hafta sonra kavuştum.
Araç 2011 model ve aldığımda tamamıyla orijinaldi
Bursa ya varınca hiç zaman kaybetmeden aldığım parçaları(kw variant 2 coilover, swaybar, forge alt gergiler, güçlendirilmiş z rotlar, bmc ota hava filtresi, gfb dumpvalve,supersprint son susturucu ve cat back) takması için Aytuğ ustaya teslim ettim.
öndeki araç 147 gta tr tek
mito qv lerde standart gelen 4 pistonlu 305mm brembo frenler kesinlikle çok başarılı
baykuş reyiz
ee onca yapılan işlemden sonra mito ile go kart pistine girmeden olmazdı
Erhan abinin dükkanda opel görmekten sıkılmış alfisti kedi
2-3 ay bu şekilde kullandıktan sonra race werks de yazılım yapıldı tahmini 200 hp civarı olmuştur.
Sonrasında hem biraz daha güç almak hem de turbo daha sağlıklı çalışsın diye downpipe arayışına başladım marka bir şeye yüksek meblağlar vermektense, downpipe için Semih usta(ersin egzoz) yı tercih ettim.
ve sonuç yine harika,
yapılacaklar listesi hala bitmedi, hiçbir zaman da bitmesin
kullanmaktan çok keyif aldığım aracımı sizlerle paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz...