Aslında Ford, Courier ile birlikte kendi ayağına sıktı. Satış adetlerine bakıldığında Tourneo Connect yerlerde. Bide Caddy Trendline'a falan bakarsan gayet dolu yahu ha tabi Ford'da olduğu gibi ısıtmalı ön cam ve kör nokta yok ama bu gibi sistemler bence olmasada olur zaten.Caddy'e düzgün bir 1.6 veya 1.5 tdi otomatik kombinasyonuyla beraber eli yüzü düzgün bir donanım seçimi sağlanırsa connect ile beraber bu piyasada ikisi iyi iş yapar. Connect şuan binek konforu sunuyor, hatta yanlışım yoksa da üretildiği platform focus platformu. Ama Türk halkının gözünde Ford'un ticarileri kütük gibidir ( ki eskiden gerçekten öyleydi ) algısı da kırılamadığı için ne kadar dezavantaja sahip olsa da marka algısından dolayı conncet-caddy ikileminde hep caddy seçilecektir.
Aslında courier'ın rakibi fiorino, nemo v.b daha alt segment ticariler. Courier tamamen ticari amaçla üretilmiş bir otomobil. Onun zaten binek olacak bir yanı yok ki connect'in satışı zayıf çünkü otomobilin fiyatı fazla geliyor insanlara. Ticari araca sahip olup hem binek hem ticari olarak kullanmak isteyen bazı esnaf tanıdıklarım 80 küsür lira connect'e vereceğime gider binek alırım diyor. 80 küsürü ben de gider bineğe veririm onda sıkıntı yok. Ama sen hem mal taşıyacağım hem ailemi taşıyacağım dediğin zaman yük taşımacılığı kısmında tamam ama binek konforu kısmında connect'e güvenmiyorum cümleleri duyuyorum hep. Connect niye bu kadar pahalı ki diyorlar. Niye olacak araç binek platformunda üretiliyor, donanım oldukça dolu ve mondeo'ya bile gelmeyen 1.5 tdci powershift kombinasyonu mevcut. Ford'u azıcık tanıyorsam fiyatının uygun tutulması mümkün değil.Aslında Ford, Courier ile birlikte kendi ayağına sıktı. Satış adetlerine bakıldığında Tourneo Connect yerlerde.
Connect'ler hatırladığım kadarıyla Romanya üretimi. O yüzden tam olarak ayaklarına sıkmış sayılmazlar. Satışta tercihleri Courier oluyor. Yerli üretim olsa Connect'in fiyatlarını bu kadar rahat abartmazlardıAslında Ford, Courier ile birlikte kendi ayağına sıktı. Satış adetlerine bakıldığında Tourneo Connect yerlerde. Bide Caddy Trendline'a falan bakarsan gayet dolu yahu ha tabi Ford'da olduğu gibi ısıtmalı ön cam ve kör nokta yok ama bu gibi sistemler bence olmasada olur zaten.
İşte aslında Courier'in boyutları, iç mekan kalitesi ve fiyatıyla Tourneo'nun ayağına sıktılar şimdi onu satamıyorlar eğer Courier olmasaydı tahminimce Tourneo gayet rahat satardı. Bu arada bagaj boyutu ve kullanışlılık olarak Courier ve Tourneo birbirine baya yakın buda daha uygun fiyatlı olan Courier'i tercih etmek için başlı başına bir sebep bence.Connect'ler hatırladığım kadarıyla Romanya üretimi. O yüzden tam olarak ayaklarına sıkmış sayılmazlar. Satışta tercihleri Courier oluyor. Yerli üretim olsa Connect'in fiyatlarını bu kadar rahat abartmazlardı
I-ıh, Courier Connect'e göre bariz dar. Dışarıdan görüldüğü gibi değil Tamamen uygun fiyat ve yerli olması nedeniyle tercih ediliyor. Daha büyüğüne ihtiyacı olanları direk olarak Doblo'ya yönlendiriyorİşte aslında Courier'in boyutları, iç mekan kalitesi ve fiyatıyla Tourneo'nun ayağına sıktılar şimdi onu satamıyorlar eğer Courier olmasaydı tahminimce Tourneo gayet rahat satardı. Bu arada bagaj boyutu ve kullanışlılık olarak Courier ve Tourneo birbirine baya yakın buda daha uygun fiyatlı olan Courier'i tercih etmek için başlı başına bir sebep bence.
Bu dediğin fiestayı satarak focus ayağına sıkmak gibi bir şeyİşte aslında Courier'in boyutları, iç mekan kalitesi ve fiyatıyla Tourneo'nun ayağına sıktılar şimdi onu satamıyorlar eğer Courier olmasaydı tahminimce Tourneo gayet rahat satardı. Bu arada bagaj boyutu ve kullanışlılık olarak Courier ve Tourneo birbirine baya yakın buda daha uygun fiyatlı olan Courier'i tercih etmek için başlı başına bir sebep bence.
İçine binip bagajına mal yükleyince dediğimi anlayacaksın .Bu dediğin fiestayı satarak focus ayağına sıkmak gibi bir şey
İki segmentin ve pazarın müşterisi birbirinden çok farklı bunuda göz önünde bulundurursan dediğim kapıya çıktığını anlayacaksın.Biri cidden fiesta altyapısı kullanıyor diğeri focus,birinde eski 1.6 tdci 95 bg motor varken diğerinde yeni nesil 1.5 tdci motor ve powershift var,birinde arka frenler kanpana iken diğeri disk fren bu liste uzar gider. Bagajı yakın olabilir ama her şey bagaj da değil vw jetta nın 500lt bagajı varken a4 ün 445lt o zaman jetta,octavia ile de a4 ayağına sıkmak gibi bir şey
Arka hacim önemli olabilir ama sonuçta birisi b sınıfı diğeri c sınıfı panelvan ayrıca birinin max bagaj hacmi 1656 lt iken diğeri 2400 ltİki segmentin ve pazarın müşterisi birbirinden çok farklı bunuda göz önünde bulundurursan dediğim kapıya çıktığını anlayacaksın.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.