Simdi soyle, cogu alman aracinda jantlar poryaya oturtulup disaridan bijonla sabitleniyor. Yani jant ciktiginda duz bir yuzey goruyoruz. Bu durumda uzerine spacer takip uzun bijon kullandiginizda, ozellikle de isinip soguyan yani performansli kullanilan bir araba ise, bu bijonlarda genlesme vs olabiliyor. Yada sanayide isini bilmeye biri tarafindan afedersiniz ayi gibi takildiginda vs probleme neden olabiliyor. Bu nedemek arabanin tepesine cikarken aklinizda ulan bu bijonlara bisey olur mu diye bir suphe oluyor ki basiniza bisey gelse film gibi patlarsiniz. Bunun yerine bijonlarin girecegi deliklere 60-100mm arasi bir saplama konulup jantlarin uzerine somunla tutturulmasi saglaniyor. Yani disler disaridan gelen bijonda degil poryaya sabitlenmis saplamalarin uzerinde oluyor. Boylece hem lastik sokup takarken kolaylik oluyor. Hem de aptal gecirmez oluyor. Tabi sicaga vs dayanikli uzun bijonlar da var ama HnR tanasine 17 dolar falan yaziyordu bir ara.