Arkadaşlar araçlarda yol tutuş / sınıf ilişkisi hakkında elle tutulur kaynak bulmak çok zor. Acaba bu ilişkinin temel noktası aks mesafesi ile alakalı mı? Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Özellikle aramızda otomotiv alanında belirli eğitimler almış kişilerin de tecrübelerini dinlemek isterim açıkçası ki daha çok forumca isteriz diye tahmin ediyorum.
Daha önce b sınıfının en iyi yol tutan otomobillerinden fiesta kullandım ve oldukça iyi yol tutuyordu. Eve ikinci bir araç olarak ise D sınıfı w204 geldi. Cidden w204`ün limitlerinin sınıfının en iyi yol tutan fiesta`sından bile bir hayli yüksek olduğunu farkettim ve bu konu kafama takılmaya başladı. Geçenlerde arkadaşımın peugeot 206`sını kullandım, tam bir rezaletti yol tutuşu konusunda ki 308`de fiesta kadar yol tutmuyordu. Eminimki birçok değişken vardır ama konuyu basite indirgemeye çalışırsak ana tema olarak hangi sonuca ulaşabiliriz? Açıkçası kafamdaki ikinci seçenek maliyet / sınıf ilişkisinin yol tutuşuna yaptığı etki, acaba maliyet / yol tutuşu - aks mesafesi / yol tutuşu seçeneklerinden sizce hangisi ağır basıyor? Ya da soruyu daha basit soracak olursam A sınıfı otomobiller maliyetlerinden kırpıldıkları için mi daha az yol tutuyor yoksa kısa aks mesafelerinden dolayı mı? Çok ütopik araç modellerini konuya dahil etmemek lazım diye düşünüyorum, onlar o amaç için yapılmış otomobiller sonuçta. Özellikle süpersport otomobiller biraz konuyu karmaşık hale getirme potansiyeline sahip gibi duruyor.
Daha önce b sınıfının en iyi yol tutan otomobillerinden fiesta kullandım ve oldukça iyi yol tutuyordu. Eve ikinci bir araç olarak ise D sınıfı w204 geldi. Cidden w204`ün limitlerinin sınıfının en iyi yol tutan fiesta`sından bile bir hayli yüksek olduğunu farkettim ve bu konu kafama takılmaya başladı. Geçenlerde arkadaşımın peugeot 206`sını kullandım, tam bir rezaletti yol tutuşu konusunda ki 308`de fiesta kadar yol tutmuyordu. Eminimki birçok değişken vardır ama konuyu basite indirgemeye çalışırsak ana tema olarak hangi sonuca ulaşabiliriz? Açıkçası kafamdaki ikinci seçenek maliyet / sınıf ilişkisinin yol tutuşuna yaptığı etki, acaba maliyet / yol tutuşu - aks mesafesi / yol tutuşu seçeneklerinden sizce hangisi ağır basıyor? Ya da soruyu daha basit soracak olursam A sınıfı otomobiller maliyetlerinden kırpıldıkları için mi daha az yol tutuyor yoksa kısa aks mesafelerinden dolayı mı? Çok ütopik araç modellerini konuya dahil etmemek lazım diye düşünüyorum, onlar o amaç için yapılmış otomobiller sonuçta. Özellikle süpersport otomobiller biraz konuyu karmaşık hale getirme potansiyeline sahip gibi duruyor.
Son düzenleme: