Takipçimiz Rahmi Tanır’ın Honda Civic’i ile katıldığı pist gecesinden görüntüler.

Kimler Neler Demiş?

8 Yorum "Otopark Takipçisinin Pist Gecesi"

Bana bildir
avatar
Buna göre sırala:   en yeni | en eski | en iyi
ultiMance
Üye

Pist kötü ya sürekli viraj çok küçük hem.

Yıldız
Üye

Başarılı video olmuş. Devamını bekliyoruz, kamera açısıda güzel olmuş bu arada.

ardatunca
Üye

yine özendiğim bir video daha güzel olmuş elinize sağlık gerçekten izlerken bende keyif aldım diyebilirim bi de bende de aynı otomobil olunca keyfi daha da arttı devamını bekliyoruz 🙂

Rahmi Tanır
Ziyaretçi

Eyvallah arda hocam. Bu sefer yan koltuğu yatırıp kamerayı sağ arka kapının camına taktım, açı oşarak daha güzel oldu. Ama bundan sonrası için gopro tarzında(çakma yani) bi action cam alıcam, inşallah onunla daha güzel olacak. Devamını getirmeyi ben de istiyorum, örneğin geçen perşembe de büyük pistte etkinlik varmış ama yurt dışında olduğumfan katılamadım. Yeni kamera ve yeni başlıklarla devamını getireceğim inşallah.

Draje205
Üye

atmosferik motorda devir zorlayıp vites atmayı özledim 🙁

Rahmi Tanır
Ziyaretçi

1.6 atmosferik uçmuyor ama araba çok güzel devir alıyo ve çok lineer tork veriyor. Özellikle üst devirler hiç boş değil. Gözünü rpm göstergesinden ayırırsan, motorun tepkisinden falan artık devir bandının bittiğini anlamıyorsun. Rpm göstergesini devamlı takip etmezsen bol lesicili oluyor yani.

sinan
Üye

izmirde pist ücretleri nedir?

Rahmi Tanır
Ziyaretçi

Pist ücreti 75tl. Bank yük pistte de küçük pistte de aynı ücret oluyor.

wpDiscuz