Araçlarınızdaki kısılan gücü öğrenin. :)

1 Ocak 2017
2,657
9,779
5,270
38:22:37:12
Marka
Bugatti
Opel İnsignia 1.6 sidi 170bg @4250
260 nm tork
Hesabı 4250 devire göre yapınca yani 260x4250/7150=155bg çıkıyor adamlar 170 bg çıkarmış. Yani bu motorun patlaması gerekiyor bu hesapla :D

upload_2018-6-18_20-40-23.png

aynı motor :D
4750-6000 devir arası demiş :)
http://www.automobile-catalog.com/c...country_tourer_1_6_edi_turbo_ecoflex_170.html
110Nm x 5600rpm / 7120 = 86,51
Bu mudur?
Ekli dosyayı görüntüle 13668
budur :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,915
2
24,209
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Benim optimusun 1,2 si 145 hp çıktı.
1,2 puretech turbo 130 hp lik makine 175 hp çıktı. 1,2 lerin kralı puretech mi diyoruz ? @Iskender™ Neyse sen demesen de en iyi motor seçilmiş 1,0-1,4 arası
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,066
6,944
5,020
github.com
Marka
BMW
Benim optimusun 1,2 si 145 hp çıktı.
1,2 puretech turbo 130 hp lik makine 175 hp çıktı. 1,2 lerin kralı puretech mi diyoruz ? @Iskender™ Neyse sen demesen de en iyi motor seçilmiş 1,0-1,4 arası
175 çıkmasına çıkmış ama 130 ken dahi problemler çıkaran bir motor 175 beygirde sağlıklı yürümesi için degisiklik yapılması şart bence
 

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,066
6,944
5,020
github.com
Marka
BMW
E orası öyle motordan büyük turbolara sahipler 3 silindirli 1,2-1,0 lar. Gerçi 4 silindirliler de aynı.
Motor içinde veya diğer yardimci elemanlarda radyatör frenler vs degisiklik yapılmadan yapılan yazılım vs uygulamalar benim çok tasvip ettiğim durumlar değil. Alabama yazılım yaptırırım ama bu değişikliği karşılayacak parçaları da o güce ayarlarım
 

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
@Iskender™ çok güzel ve faydalı bir bilgi olmuş önce ben hesaplamamı yapayım sonra da sorularımı sorayım.
1997 Renault Clio 1.4 RT 75 ps 8 v 107 nm
5750rpm*107nm tork/7120=86.4
1.sorum aracımda herhangi bir elektronik beyin vs mevcut değil, bu kısıtlama fabrika tarafından tamamen mekanik bir şekilde mi gerçekleşmiştir?
2.sorum bir kaç atmosferik aracı daha hesapladım genellikle 9-11 bg arası veriyor, yazılıma değecek cinsten bir kayıp değil gibi gözüküyor, soruya gelecek olursam eski aracımız atmosferikti ve hesapladığım zaman tamı tamına 25 bg kısılma görüyorum, bu motorun çok verimli/sağlam/ince mühendislikle hazırlanmış olduğunu ya da dayanıklı olduğunu gösterir mi yoksa tamamen pazarlama stratejisi olabilir mi?Teşekkürler.

2.soruya muhattap araç, 2003 BMW 318i 2.0 143 ps 16v 200nm
6000rpm*200nmtork/7120=168 ps
Bu motor daha sonradan 150 bg'lik versiyonuyla BMW 120i ve E90 318i' de kullanıldı.Bu sebepten bana sanki pazarlama stratejisi gibi geliyor.Ama yine de yanıtları bekliyorum.Bilgi için teşekkürler çok faydalı olmuş.Yalnız o 25 ps'i ve 170 küsür bg'i gördükten sonra ulan keşkem yazılım atsaydık dediğim doğrudur.:D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™ ve by
1 Ocak 2017
2,657
9,779
5,270
38:22:37:12
Marka
Bugatti
@Iskender™ çok güzel ve faydalı bir bilgi olmuş önce ben hesaplamamı yapayım sonra da sorularımı sorayım.
1997 Renault Clio 1.4 RT 75 ps 8 v 107 nm
5750rpm*107nm tork/7120=86.4
1.sorum aracımda herhangi bir elektronik beyin vs mevcut değil, bu kısıtlama fabrika tarafından tamamen mekanik bir şekilde mi gerçekleşmiştir?
2.sorum bir kaç atmosferik aracı daha hesapladım genellikle 9-11 bg arası veriyor, yazılıma değecek cinsten bir kayıp değil gibi gözüküyor, soruya gelecek olursam eski aracımız atmosferikti ve hesapladığım zaman tamı tamına 25 bg kısılma görüyorum, bu motorun çok verimli/sağlam/ince mühendislikle hazırlanmış olduğunu ya da dayanıklı olduğunu gösterir mi yoksa tamamen pazarlama stratejisi olabilir mi?Teşekkürler.

2.soruya muhattap araç, 2003 BMW 318i 2.0 143 ps 16v 200nm
6000rpm*200nmtork/7120=168 ps
Bu motor daha sonradan 150 bg'lik versiyonuyla BMW 120i ve E90 318i' de kullanıldı.Bu sebepten bana sanki pazarlama stratejisi gibi geliyor.Ama yine de yanıtları bekliyorum.Bilgi için teşekkürler çok faydalı olmuş.Yalnız o 25 ps'i ve 170 küsür bg'i gördükten sonra ulan keşkem yazılım atsaydık dediğim doğrudur.:D
Vallahi kanka şimdi her şeyi bilmiyorum :D Sadece varsayımda bulunabilirim.

1. Olabilir, hiç bilmiyorum :D
2. Yazılıma değer çünkü tüm devirlerde beygir artışı olacağından hızlanma ve hissiyat olarak fark eder. 25 bg kısılabilir, ecu ile her şey mümkün :D

Ben de bir örnek vereyim, audi a4 b8 dizel kasalarından 120hp biri 160hp'ydi ama tüm her şeyi aynıydı :D turbosundan, yağ soğutmasına kadar :D Bu bilinen bir örnek bilinmeyen neler var allah bilir :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
1 Ocak 2017
2,657
9,779
5,270
38:22:37:12
Marka
Bugatti
Vallahi kanka şimdi her şeyi bilmiyorum :D Sadece varsayımda bulunabilirim.

1. Olabilir, hiç bilmiyorum :D
2. Yazılıma değer çünkü tüm devirlerde beygir artışı olacağından hızlanma ve hissiyat olarak fark eder. 25 bg kısılabilir, ecu ile her şey mümkün :D

Ben de bir örnek vereyim, audi a4 b8 dizel kasalarından 120hp biri 160hp'ydi ama tüm her şeyi aynıydı :D turbosundan, yağ soğutmasına kadar :D Bu bilinen bir örnek bilinmeyen neler var allah bilir :)
dizel değil benzinli* 1.8 tfsi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina

tyln

Profesör
10 Eki 2016
351
690
1,845
Marka
Renault
1995 broadway 110/3500rpm bilgisiyle hesaplaa yaparsam

sonuç 55bg çıkıyor.arabamda fazladan çalışan 28bg var. oyüzden bu basit formül geçersiz yada kaçak beygir kullanımı yapıyorum :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım