Sıkıntı olmaz abi.Patlasak sıkıntı
Bir de sağlam bir kask taktımı tamamdır.
Sıkıntı olmaz abi.Patlasak sıkıntı
Zaten birçoğu tofaştan indi hondaya binmeye başladı. Yalan yok benim de tofaşım olsa ben de yanlardım, hor kullanırdım ama mümkün mertebe trafiği tehlikeye atmadan, insanları rahatsız etmeden bunu yapardım. Artık insanların canına kastetmeye başladılar, sesleri ile zaten rahatsız ediyorlar.Tofaşları piyasadan kaldırmanın hiçbir çözümü olmayacaktir. İmkanı olan başka bir araba alır insanları o arabayla tehlikeye atabilir. Bence tofaş E30 gibi ucuz ve piyasada kötü namı olan araçları insanlarimiza nasıl kullanacağını öğretmeliyiz. Bu sandığınız gibi bir öğretme değil .Yüksek miktarda caydırıcı trafik cezaları ile insanlar altındaki araba her ne olursa olsun insanların hayatlarını tehlikeye atmanın yanlış olduğunu anlamalı. Kafası pırıl pırıl olan kardeşim kafasını degistirmedikten sonra altındaki arabanın önemi yok
Tofaş'ı satan para varsa Civic'e, para yoksa da karaduman spec 1.7Corsa'lara geçti. E napalım benim Corsa'yı da mı kaldıralım trafikten. Beni genelde 1.7 sanıp kaçışıyorlar trafikte. Toplumdaki algısı bayağı oturdu artık.Zaten birçoğu tofaştan indi hondaya binmeye başladı. Yalan yok benim de tofaşım olsa ben de yanlardım, hor kullanırdım ama mümkün mertebe trafiği tehlikeye atmadan, insanları rahatsız etmeden bunu yapardım. Artık insanların canına kastetmeye başladılar, sesleri ile zaten rahatsız ediyorlar.
Yok abi ben baştan beri tofaş için kaldırılmasın diyen taraftanım Tofaş giderse az bütçeye araba almak isteyen napacak, parçaları bol fiyatları ucuz, hatta ondan dolayı biz bile mi alsak dedimTofaş'ı satan para varsa Civic'e, para yoksa da karaduman spec 1.7Corsa'lara geçti. E napalım benim Corsa'yı da mı kaldıralım trafikten. Beni genelde 1.7 sanıp kaçışıyorlar trafikte. Toplumdaki algısı bayağı oturdu artık.
Hocam vurunca ortadan ikiye bölünen r9 r12 görmeme sebebiniz onların Kuş Serisi gibi layığıyla yanlayamaması Böyle yan vere vere hakkıyla beton direğe giremiyorlar. Yoksa o jenerasyonun bütün arabaları (80'lerin sonu Ford Escort'lar filan da dahil) çatır çatır ikiye ayrılır. Birde ayrılmasa, ilk pertten toplanıp ikinci kazasında ayrılır....ama almaktaki amaç araç sahibi olmak işinin görülmesiyse tabi. Ama bunları alanlardaki olay parasal kaygılar değil burada yanılıyorsunuz. Pek çoğundaki olay aracın arkadan itişli olmasından bmw özentisinden ibaret. Değilse daha uygun fiyatlara reno 9 hatta 19 modelleri var.
Sağlamlığa vurunca bu lanet şeylerden kat be kat sağlamdırlar hemde. Hepsini geçtim ben daha kaza yapıpta ortadan 2 ye bölünen reno 9 hatta 12 görmedim....
Hocam vurunca ortadan ikiye bölünen r9 r12 görmeme sebebiniz onların Kuş Serisi gibi layığıyla yanlayamaması Böyle yan vere vere hakkıyla beton direğe giremiyorlar. Yoksa o jenerasyonun bütün arabaları (80'lerin sonu Ford Escort'lar filan da dahil) çatır çatır ikiye ayrılır. Birde ayrılmasa, ilk pertten toplanıp ikinci kazasında ayrılır.
Yine kullanıcı profiliyle alakalı. Çünkü R9 ve Kuş serisi eşit düzeyde paslanmaya meyilli. Küçük bir yerden pas kusmaya başladığında erkenden önlem alan araç sahiplerinin arabaları her zaman daha geç çürük derecesinde paslanır. R9 sahipleri zamanında genelde okumuş iyi aile çocukları ve sahipleri düzgün insandı. Kuş serisinin ise gerçekten "her kesimden" alıcısı oluyordu. Düzgün insanlar da bir süre sonra satıp Siena gibi modern araçlara geçiş yaptılar. Kuş serisi R9'lardan daha önce kötü yola düştü.Bu sıralar kaporta dükkanlarında çok uzun zaman geçiriyorum, sosyal çevre kaporta ustaları oldu. Farkettiğim kadarıyla gelen hemen hemen her kuş serisi çürük seviyesinde pasla dolu. Özellikle taban ve sütunlar. Renault r9, 19 gibi araçlarda da tabi pas var, fakat kuş serilerine oranla daha az çürük olanı denk geliyor. Bu yaklaşık 2 aylık bir gözlemim.
Yine kullanıcı profiliyle alakalı. Çünkü R9 ve Kuş serisi eşit düzeyde paslanmaya meyilli. Küçük bir yerden pas kusmaya başladığında erkenden önlem alan araç sahiplerinin arabaları her zaman daha geç çürük derecesinde paslanır. R9 sahipleri zamanında genelde okumuş iyi aile çocukları ve sahipleri düzgün insandı. Kuş serisinin ise gerçekten "her kesimden" alıcısı oluyordu. Düzgün insanlar da bir süre sonra satıp Siena gibi modern araçlara geçiş yaptılar. Kuş serisi R9'lardan daha önce kötü yola düştü.
Restorasyonda iyi çalışma yapılırsa en az 3 yıl veriyorum. Yıllarca nemli yerde kullandık, elimizde pas da kusmaya başladı oradan biliyorum. Çocuk yaşımda elimde zımparayla pas temizlerdim, sonra da servise götürüp ilgili yerlere rötuş yaptırırdık....
Kuş serisini tamamen revizyon et, gözün gibi bak, 1 yılda tekrar pas vermeye başlar.
Restorasyonda iyi çalışma yapılırsa en az 3 yıl veriyorum. Yıllarca nemli yerde kullandık, elimizde pas da kusmaya başladı oradan biliyorum. Çocuk yaşımda elimde zımparayla pas temizlerdim, sonra da servise götürüp ilgili yerlere rötuş yaptırırdık.
Biliyoruz da söylüyoruzÇok çok çok dikkat edildiğinde evet 3 yıl gidebilir, ve maalesef en az 3 yıl çok az bir süre. Nasıl bir saç kullanılmışsa cidden lanet ötesi. Aracın zemini “bana ne yaparsanız yapın mutlaka bozarım” diyor. Küçük yaşta zımparaya alışmışsın hocam )
Kaza anı bu. O hızda değil şahin birçok araç o hale gelirdiHerkesten önce ben atayım şu haberi http://www.milliyet.com.tr/samsun-da-cok-feci-kaza-olu-ve-gundem-2715920/
Çok ağır kaza. Vuran aracın içinde bile ölenler var. Başlar sağolsun.
Baktım, Şahin Golf mk4 mavisine boyanmış. A sütunundan kopup ikiye ayrılmış. Yüksek ihtimalle daha önceden o noktalardan kaynağı var. Tofaş kuş serileri piyasadan kaldırılmalı sorusunu tekrardan aynı şekilde yanıtlıyorum: Perte çıkan araç prese gitsin. Gerekirse öncesinde denetimli şekilde işe yarayacak parçaları sökülsün, öyle prese gitsin. Bu arabaların onarım maliyeti de ucuz olduğu için kaza yaptıktan sonra ne kadar dağılırsa dağılsın geriye topluyorlar. Belki bu ikiye ayrılan aracı bile toplayebilirler, bilemeyiz. En azından "toplanır mı acaba" diye bir bakarlar.
bu gidişle yapılacak gibi,polo ya 125k diyorlarsa üretilecek çok yakında tofaşlar,etiyopya gibi olacağız çok yakında iflas bayrağının yarısını çektik %50 si kaldı ,etiyopya ekonomisi ile aynı seviyeye gelelim bak nasıl üretiliyor bunlar tekrardan.Şunlara abs + esp + 4 airbag + klima ekleyip bire bir aynı şekilde, ufak tefek rötuşlarla tekrar üretsek var ya talep patlaması olur. Sıfırı 20-25 liraya satışa koyacaksın. Alıp evin önüne koyarım direkt.
Valla bakınca İtalyan bir tarafları kalmadı. Yeterince yerli ve milli sayılır. Sadece daha ekonomik bir motor koyacaksın, patlar valla satışları.bu gidişle yapılacak gibi,polo ya 125k diyorlarsa üretilecek çok yakında tofaşlar,etiyopya gibi olacağız çok yakında iflas bayrağının yarısını çektik %50 si kaldı ,etiyopya ekonomisi ile aynı seviyeye gelelim bak nasıl üretiliyor bunlar tekrardan.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.