Çok teşekkürler.Buraya sanırsam ilk defa yazıyorum fakat konuyu bir tanesi yakın zamanda olmak üzere baştan sona 3-4 kere okumuşluğum vardır. Yapılanlar harikulade, elinize emeğinize sağlık. Çok şanslı bir otomobil
Amin, çok teşekkürler.MaşAllah MaşAllah, iki kez piston eritmek üzücü olsa da acayip bir şeye vesile olmuş. Güle güle gazlayın, kazasız belasız sürün..
Çok teşekkürler.
MiTo'nun şansı da bakış açısına göre değişebilir. Kimisi senin gibi şanslı der, kimisi de ne çektin be MiTo der
Ama bence de şanslı
Amin, çok teşekkürler.
Piston eritme işleri gerçekten tatsızdı. Maddi tarafı illa can sıkıyor, manevi olarak yaşananlar da baya tatsızdı. Ama biraz benim hızlı karar vermemden kaynaklandı ikinci durumu. Sonuçta sorun olduğu, OEM pistonların bu gücü beli durumlarda (kullanılan yazılımdaki korumalar ve kullanılan yakıtın kalitesi gibi parametreler) kaldıramadığı belliydi. Daha ilk motor gidişinde forged işine girmem lazımdı. Ama o gün için kimden, nereden alınır bu pistonlar bilemediğimden ve arabyı yatırmak istemediğimden, daha da fazla yatırmak zorunda kaldım.
Tahminimce 2,5-3 kat daha pahalıya gelmiştir Forged SetupManevi tarafı tahmin edebiliyorum. Kişinin kendisinde oluşan baskı ve aileden gelen sorular..
Peki şöyle bir soru sorayım, OEM piston ve kol fiyatları ile forgedların arasında ne kadar bir fiyat farkı oldu sizin araç için Rahmi Bey?
Bir çok kişi böyle bir durumda OEM parçalar ile devam ediyor hatta 0,5'lik bir büyüme de oluyor. Tecrübeleriniz bu konuda meraklılara yol gösterebilir.
Manevi tarafı tahmin edebiliyorum. Kişinin kendisinde oluşan baskı ve aileden gelen sorular..
Peki şöyle bir soru sorayım, OEM piston ve kol fiyatları ile forgedların arasında ne kadar bir fiyat farkı oldu sizin araç için Rahmi Bey?
Bir çok kişi böyle bir durumda OEM parçalar ile devam ediyor hatta 0,5'lik bir büyüme de oluyor. Tecrübeleriniz bu konuda meraklılara yol gösterebilir.
Bugunku kur ile nural marka oem spek oiston ve segman takimi 6500₺ civari. Bunu yaparken kol takimina bir sey yapmaya gerek kalmiyor.Tahminimce 2,5-3 kat daha pahalıya gelmiştir Forged Setup
Ciddi bir maliyet farkı varmış gerçekten, elinize emeğinize sağlık diyelim o zaman.Bugunku kur ile nural marka oem spek oiston ve segman takimi 6500₺ civari. Bunu yaparken kol takimina bir sey yapmaya gerek kalmiyor.
Wossner forge piston ise 600€. Tabi forge piston almisken, kol da almak lazim, o da 850€.
Bunlarin yaninda her motor acildiginda sorun olsun olmasin ana ve kol yataklar, kapak contasi (abarth kalin conta) , alt takim conta, ust takim conta, bujiler vesaire gibi masraflar da ek olarak geliyor.
Bir de ek olarak eski kapak bir kac kez temizlik icin cok ufak miktar traslandigindan, onu da cope atip sifir mopar etiketli dolu kapak da aldim.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.