Objektifliğin kitabı yazılmış.Sadece katılmakta arada kaldığım iki madde var oraları boldladım.Kiralık bir kere Hybrid'ini kullanmıştım,bir çukurun o kadar etki etmeyeceğini düşünerek 30-40 ile dalmıştım,öyle görünen bir çukurda değil hafif yol göçmesi diyebiliriz.Yemin ediyorum araba kırıldı sandım öyle bir amortisör vurdu ki,o zamandan beridir amortisör eşiğinin çok düşük olduğunu düşünüyorum bu aracın.O zaman 5,5 yıllık deneyimi anlatma vakti.
Bakımları corolla kadardır.
Spesifik olarak kaporta parçaları corolladan pahalı.
Mekanik olarak corolladan hassastır.
Yol tutuş yetenekleri kendi segmentinde iyidir.Corolladan kötüdür.
Şanzımanı corolla şanzımanından iyidir.
1,2 motoru 1,6 atmosferik kadar gider.
Lastik ebatları absürdtür.Pahalıdır.
Şekli şemali kadınlar tarafından çekici görülür.
Rahat 5 kişi seyahat edilebilir.
Bagaj kapasitesi yetersizdir.
Kliması yakıt tüketimine etkimez.
Frenleri iyidir.Önleri bitirme konusunda acelecedir.
Toyota servisleri tarafından el üstünde tutulan bir arabadır.
Ön ve arkadan kazalara karşı dayanıklıdır.Kolay kolay bişeyini kıramazsınız.
Müzik sistemi orta hallidir.
Yalıtımı orta hallidir.
Otoban hızlarında yere iyi basar keskinleşir.Ama size rüzgar gürültüsü olarak sağırlık bahşeder.
Virajda oynaması keyif verir.Esp tamamen kapatılabilir.
Asla arazinin a sını bile yapamaz
Süspansiyonları tc karayollarının çukurlarında asla bitmez.
Trimleri hissedilenin aksine uzun ömürlüdür.Sorun yaşamazsınız.
Elektronik sistemi bozulmaz. Ateşleme sistemi, motor içi, turbosu bozulmaz.
Soğutma sisteminde devir daim pompası soru işaretidir.Bazı serilerinde parça bozuk denk gelebilir.
Paslanma boya kalkması kapı vs fitilleri dayanıklıdır.Güneşle arası iyidir.
Gece yolculuklarında çok karanlık bir arabadır sürücüsü hariç herkes için.Gündüz sürüşlerinde de yolcular için klostrofobiktir.
Yolculuk esnası açıları dardır.Etrafınızda olanları sürücü değilseniz kestirmeniz zordur.
Sürüş modları arasında ciddi yakıt tüketimi farkı vardır. Direksiyon tepkiselliği sayesinde bayağı bir kazadan kaçabilirsiniz. Şanzımana alıştıktan sonra atik kullanabilirsiniz ama öncesinde geç kaldığını sanarsınız.
Jantları büyük olsa da hafiftir.Yürütürken arabayı hissedersiniz.
Yan koruma plastikleri hayat kurtarır.
Kaporta sacı ince ve çok fazla girintili çıkıntılıdır.Dokundurduğunuz yerde hemen gamze oluşur.
Yıkaması çok zor bir arabadır.Her yerinde gedik delik geometrik oyunlar vardır.
Boyaları kendi kendine onarabilen boyadır. Kılcal çizikleri 1-2 ay içinde kendi kapatır.
Koltukların kılıfları fermuarlıdır.Çıkartıp yıkatabilirsiniz.
Tavan bagajı oldukça yakışır.Ve bagaj eksiğini kapatabilirsiniz.
Koltukları donanıma göre değişir.Full donanımlarda gerçekten güzel koltukları var.Orta donanımlarda da deforme olmayan süngerleri var iyi bir şey.
Sonuç olarak 5,5 yılın ardından kendisi çok sempati ve çok nefret de edilmiş bir araba olmuştur. Çevrenizde tercih etmek isteyen insanlara 10-20 km kullanan insanların bilgisindense burada yazdıklarımı okutursanız iyilik etmiş olursunuz
Bir de Corolla'da 1.6 Valvematic kullandım,1.2 Turbonun ona nazaran çok daha keyifli olduğunu düşünüyorum.1.6'sı kesinlikle yüksek devirlerde gezinmeyi seven biraz müsrif bir motor.Yüksek hızda 1.2'yi yer aradaki beygir farkından ancak kullanım ve yakıt olarak hiç keyifli olduğunu düşünmüyorum.1.8 Hybrid içinde aynı şeyler geçerli.