Yükleyip gazlayacaksan 2.0 TFSI'ın önü çok daha açık.
B7 kasa (Senin dediklerinden bir eski kasa bu) A4 2.0TFSI Quattro bence en F/P gazlama arabası şu an. Resmen EVO ayarında birşeye binmiş oluyorsun. Bu kasada şanzıman da ZF'dir. B8'de Multitronic var.
Herkes tarafından bilinen eksisi yağ tüketmesi ama piyasa olarak baktığımızda bu fiyatlara rahatlıkla 400hp güçlere ulaşabilen dört çeker bir araba olmadığı için helali hoş olsun dersin
MK2 Leon Cupra'nın motoru işte düşün 600'e kadar gideri var.
Ama bu işlerle hiç alakan yoksa 2.0 TDI tabi ki. TFSI'a LPG işi hiç gerek yok. Ben LPG'li herhangi turbo bir araba gördüğüm zaman direk ilanı bile kapatıyorum. Sen bir de kendin takacaksan hem kit pahalı , hem montajı , hem de benzin tüketmen de gerekecek. Yani 3 sene binip satsan arabayı masrafını çıkarmaz. Bir de benim gibilere arabayı piyasadan -30 -40 anca satarsın.
Benim 2012'li yılların en sevdiğim Premium arabaları bunlar. B8 A4 , A5 hala o farlarıyla falan kendine baktırıyor. O kasayı makyajladılar sonra ama ben o tek tek ledli farı daha çok seviyorum.