Teşekkur ederım Alfhonso.
Aracla ılgılı gercekten on yargılarım vardı ozellıkle otoparkın 2013 te yapmıs oldugu testı ızledıgımde ızolasyon problemının ust sevıyelerde olması benı aractan soguttu.Ancak bununla ılgılı bır ıyılestırmeye gıdıldıgı ozellıklede suspansıyon ayarlarında ıyılestırmelerın yapıldıgını ogrenınce ıcım rahatladı ve aldım.Arac beklentılerımın uzerınde cıktı dıyebılırım.
1.0 tsı motor 200 tork uretıyor ve dogrusal bır cızgıde 1300 devırden ıtıbaren bunu verebılıyor.1.0 tsı,artık vw grubunun 1.2 tsı ları uretımden kaldırması ve 1.6 mpı verımını alabıleceklerı bır motor uzerınde uzun suredır yaptıkları calısma sonucu cıktıgı bılgısıne ulastım.Dsg ile uyumu harıka.vites gecıslerını anlayabılmenız ıcın ya dıp gaz gıtmelısınız yada gostergeyı takıp etmelısınız.3 sılındır olmasından dolayı dıp gazlarda cok hos bır homurtu duyuluyor normal suruşte cok sessız bır motor.yol tutus dınamıklerı sedan bır arac olmasına ragmen leona yakın dıyebılırım.ustelık yumusak başlı karekterıne ragmen performanslı vırajlarda esp sıze oyun alanı saglamasada basarılı korkutmayan bır surus tecrubesı yasatmakta.Sınıfının en genıs aracı olması bır ust segmen passat ile aynı hatta bagaj soz konusu oldugunda daha genıs olan octavıa ya tam bır aıle otomobılı unvanı katmıs.
Dokunmatık ekranının tepkılerı abartmıyorum ı phone hassasıyetınde.Yakıt tuketımı fabrıka verılerıyle birebir uyusmakta ve hatta uzun yolda fabrıka verılerının altına bıle dusmekte.ornek:90 km sabıt hız cruıse contr ıle edırne otobanı yaklasık 140 km 3.8 ortalama ıle yol aldım.Haftaya bulgarıstana gıdecegım ve bu verılerı yakaladıgımda vıdeo yada fotosunu paylasabılırım.ustelık gıdıs gelıs dag yollarındakı performansınıda degerlendırme fırsatım olacak.
tek eksık buldugum nokta benıde cok rahatsız etmekte ıstanbul trafıgınde:yan aynalardaki kor nokta cızgılerının olmaması.Sanırım skoda boyun kıreclenmesıne kendınce bır onlem almıs