peki özgür sendeki 1le kıyaslarsan hangisini almak daha mantıklı 208gti mı 1 mi, ve senin 116 mıydı 118 mi
Cok derin bir soru sordun yahu, cok farkli dunyalar...
Bendeki 116i de, saglikli yurutmek icin biraz para harcamak gerekiyor bana sorarsan, benim aracimda ilk basta 210 hp lik yazilim + spor kat vardi, sonra pistte buji-bobin yedim, sonra 180 hp civarina dusurttum, su an sikinti yok. 210 civarjnda saglikli yurutmek icin komple egzoz, iridyum buji ve yedek bobinle gezmek gerekiyor, tek sorun yag sicakligi, anasinin nikahi gibi yukarilara firliyor, 135-140 derece yag sicakliklarina ulasmak cok kolay. Yag sicakligi sorunu yasamamak icin 118i almak gerekiyor cunku 116i de hic olmayan bir yag sogutucu var ve acayip ise yariyor. Bana sorarsan eger tek kapi senin icin sorun degil, manuel benim icin daha keyifli, premium araba yerine sportif kucum araba bana daha hitap ediyor dersen, bi tane 208 gti alir, komple egzoz+intercooler yaptirir yoluma devam ederdim. Stage 1 yazilim yaptirirdim sonra 220 hp civari, ciddi gazlayacagim zaman depoya toluen veya ethanol koyar keyfime bakardim.
Edit: bi dunya yazdirdin bos yere