'22 Megane 1.33 TCe-EDC Joy Comfort

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,211
45,803
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Vallahi sevgili yapıp onun kokusuyla heyecanlanmak mı yoksa sıfır araba alıp onun kokusuyla mutlu olmak mı desen, hangisi daha zor desen kesinlikle sıfır araba alıp kokusuyla mutlu olmak derim. Ülkeyi öyle bir hale getirdiler ki ferhat ile şirin, aslı ile kerem kavuşur da biz sıfır arabayla kavuşamayız artık.
 

BorgaXxX

Panpa
29 Ocak 2017
443
1,435
2,645
Marka
Ford
@Testarossa Çok teşekkür ederim valla bizim çekirdek ailenin ilk sıfır aracı galiba babamın şirket araçlarını sıfır olarak bayiiden çıkardığını saymazsak. Allah isteyen herkese daha iyilerini nasip etsin inşallah.
@Cenk Valla hocam haklısınız. Bende aracı aldım ama 2 sene boyunca kredi taksidi ödeyeceğim. Bu devirde en mantıklısı tl borçlanmak olarak gördüğüm ve araç ihtiyacım da olduğu için sıfır araca yöneldim. Bankalar normal kredi veriyor olsaydı düşük faizden 2. el de Astra j 1.6 cdti ya da Astra k 1.6cdti falan düşünüyordum bende. Şu ülkede umarım bir şeyler değişir de yüzümüz güler artık.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,211
45,803
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
@Cenk Valla hocam haklısınız. Bende aracı aldım ama 2 sene boyunca kredi taksidi ödeyeceğim. Bu devirde en mantıklısı tl borçlanmak olarak gördüğüm ve araç ihtiyacım da olduğu için sıfır araca yöneldim. Bankalar normal kredi veriyor olsaydı düşük faizden 2. el de Astra j 1.6 cdti ya da Astra k 1.6cdti falan düşünüyordum bende. Şu ülkede umarım bir şeyler değişir de yüzümüz güler artık.
En mantıklı olanı yapmışsın hocam. Sıfır otomobillerde uygulanan ekonomi politikasına ne kadar ayar alıyorsam, ondan daha da fazla 2.el piyasasına ve bizim insanımızın tavrına ayar oluyorum. Üstüne bir de sürekli dolandırmaya çalışmaları da cabası. Paramla rezil oluyorum tabiri tam olarak bizim ülkemiz için geçerli. O yüzden sıfır almakla iyi yapmışsın kafan rahat olur. Bu arada unutmadan, aracını en yakın zamanda bir ekspere götürüp kontrol ettir. Mümkünse de tarcanlar olabilir veya senin güvendiğin bir yer.
 

BorgaXxX

Panpa
29 Ocak 2017
443
1,435
2,645
Marka
Ford
Evet ilk servis maceramız beklediğimizden çabuk geldi. Geçtiğimiz cuma günü telefona gelen bir arama ile aracın multimedya sistemi kilitlendi. Hiç bir tuşa tepki vermez oldu. Aracı kapatıp açmama rağmen düzelmediği için servisin yolunu tuttum. Sigorta kutusunda multimedyaya ait olan sigortayı söküp taktılar ve kendine geldi. Ama usta bunun yine tekrarlayabileceğini o nedenle bi randevu oluşturup multimedya beynine yazılım atmayı deneyeceklerini söylediler. Yazılım atılabilen ve atılamayan 2 çeşit beyin varmış atılamayan versiyonsa yeni beyin isteyeceklermiş Renaulttan. Bugün sabah gidip aracı bıraktım akşama doğru teslim almaya gideceğim, gelişmeleri buradan bildiririm.
 

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,730
6,805
4,070
Istanbul
Marka
Volkswagen
Evet ilk servis maceramız beklediğimizden çabuk geldi. Geçtiğimiz cuma günü telefona gelen bir arama ile aracın multimedya sistemi kilitlendi. Hiç bir tuşa tepki vermez oldu. Aracı kapatıp açmama rağmen düzelmediği için servisin yolunu tuttum. Sigorta kutusunda multimedyaya ait olan sigortayı söküp taktılar ve kendine geldi. Ama usta bunun yine tekrarlayabileceğini o nedenle bi randevu oluşturup multimedya beynine yazılım atmayı deneyeceklerini söylediler. Yazılım atılabilen ve atılamayan 2 çeşit beyin varmış atılamayan versiyonsa yeni beyin isteyeceklermiş Renaulttan. Bugün sabah gidip aracı bıraktım akşama doğru teslim almaya gideceğim, gelişmeleri buradan bildiririm.
Hayırlı olsun Renault. Güzel günlerde kullanın.
Allah kurtarsın.

1667470061312.jpeg
 

racer

Sedat
Profesör
27 Eyl 2021
223
350
1,085
29
ankara
Marka
Ford
Herkesin başına gelebilecek bir olay. Kısa sürede hallolur can sıkacak bir şey yok. Güzel günlerde kullanın hocam gayet şık ve iyi bir araba
 

BorgaXxX

Panpa
29 Ocak 2017
443
1,435
2,645
Marka
Ford
@racer Küçük birşey olduğu çok önemsediğim söylenemez zaten, herhangi bir markanın herhangi bir modelinde başıma gelebilecek bir olay. Benim için servisin/markanın süreci nasıl yönettiği ve ilerleyen dönemlerde can sıkacak daha büyük elektronik/mekanik problemlerin olmaması önemli. İyi dilekleriniz içinde ayrıca teşekkür ederim.

Araca gelirsek servis ünitenin yazılımını güncelleyememiş zaten en güncel sürümdeymiş. Bu nedenle Renault genel merkezle yazışma başlatmışlar. Yeni ünite beyni istenecekmiş. Şimdilik en azından aracım yıkandı gözüyle bakıyorum olaya. 🥲
 

M.Shadows

Kaan
Panpa
Destekçi
14 Şub 2018
2,037
3
4,934
4,270
24
Highway to Hell
Marka
Hyundai
Evet ilk servis maceramız beklediğimizden çabuk geldi. Geçtiğimiz cuma günü telefona gelen bir arama ile aracın multimedya sistemi kilitlendi. Hiç bir tuşa tepki vermez oldu. Aracı kapatıp açmama rağmen düzelmediği için servisin yolunu tuttum. Sigorta kutusunda multimedyaya ait olan sigortayı söküp taktılar ve kendine geldi. Ama usta bunun yine tekrarlayabileceğini o nedenle bi randevu oluşturup multimedya beynine yazılım atmayı deneyeceklerini söylediler. Yazılım atılabilen ve atılamayan 2 çeşit beyin varmış atılamayan versiyonsa yeni beyin isteyeceklermiş Renaulttan. Bugün sabah gidip aracı bıraktım akşama doğru teslim almaya gideceğim, gelişmeleri buradan bildiririm.

Geçmiş olsun hocam,yani öyle bir multimedyanın bir beyni var mıymış ona şaşırdım ben olaydan daha çok,hesap makinesinden hallice çünkü aynısı bizde de var gerçekten aracın pahasına yakışmıyor.Yine de sorun çıkarmadan olayı halletmek için işe koyulmaları güzel bir tutum.
 

BorgaXxX

Panpa
29 Ocak 2017
443
1,435
2,645
Marka
Ford
Geçmiş olsun hocam,yani öyle bir multimedyanın bir beyni var mıymış ona şaşırdım ben olaydan daha çok,hesap makinesinden hallice çünkü aynısı bizde de var gerçekten aracın pahasına yakışmıyor.Yine de sorun çıkarmadan olayı halletmek için işe koyulmaları güzel bir tutum.
Aracın km si 1000km den daha düşük oldugu için sanirim Renault araçla ilgili yapılan her işlemin bildirilmesini istiyormuş. Bir de şansıma servis müdürü amcamın arkadaşı çıktı bakalım süreç nasıl ilerleyecek göreceğiz.

Zaten kisa bir süre icerisinde ForX marka bir multimedya ekrani taktırma niyetim var ama yinede onlar hangi beyni değiştirecekse değiştirsinler, ben sonrasında taktırırım ekranı.
 

ucanadamyoktur

E.Enes KOLUMAN
Asfalt Kurutucu
27 Eki 2020
39
179
735
Eskişehir
Marka
Toyota
Alper incelemeni büyük bir keyifle okudum. Öncelikle aracını değiştirmene sevindim hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız cezasız kullanırsın inşallah. ForX multimedya düşünüyorsan bi konuşalım yardımcı oluruz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: BorgaXxX

BorgaXxX

Panpa
29 Ocak 2017
443
1,435
2,645
Marka
Ford
Araç için aldığım ilk parçalardan biri H7 soket uyumlu led ampül olmuştu. Marka olarak aslında çin üretimi markaları tercih etmeyerek biraz daha güvenli gitmek için Philips Ultinon serisini tercih etmiştim.

WhatsApp Image 2022-11-21 at 16.36.55.jpeg


Ampüllerle birlikte sipariş ettiğim uyumlu soketlerde gelince montajını kendim yaptım. Fakat ışık yoğunluğu bana yetersiz gibi geldi. Hatta bu led ampüllerle İzmir-Eskişehir arası gece yolculuğuda yapmam gerekti. Keyifsiz bir yolculuk olduğunu söyleyebilirim. Yanımda her ihtimale karşı Osram Nightbreaker Unlimited halojen ampülde götürmüştüm. İzmire gidince ertesi gün ilk iş ledleri çıkarıp halojen Osramları takmak oldu. Sanırım led ampülün ışığının yoğunluğu mercek tarafından öldürülüyor ve yetersiz kalıyor. Bu Philips ampüllerin iki yüzerinde de 1er tane led ünite var, belki her yüzeyi led üniteli 360 led ampüller çok daha iyi sonuç verebilir. Ben sanırım bir süre kısalarda Osram ile devam edeceğim. Bu aldığım ledleri uzunlara takma düşüncem var, bakacağım.

Dip not: Fiesta'mda da mercekli halojen far mevcuttu. Onun mercekleri kesinlikle yolu ve uzağı çok daha iyi aydınlatıyor Megane'daki merceğe göre.


Geçtiğimiz hafta replika jant ararken şansıma dükkanda neredeyse hiç kullanılmamış (dükkanın söylediğine göre bayiden sıfır çıkıp gelmiş araçtan sökmüşler) 17" Decaro model jant buldum. Replikalara 8k vermektense bu jantları aldım aynı paraya. Artık yaz yaklaşınca 4 tane basınç sensörlü mais sibop ile birlikte Hankook Ventus Prime 4ler ile buluşturmayı bekleyeceğim.
WhatsApp Image 2022-11-12 at 15.01.40.jpeg
WhatsApp Image 2022-11-13 at 10.40.20.jpeg
 

BorgaXxX

Panpa
29 Ocak 2017
443
1,435
2,645
Marka
Ford
Selamlar,konuya biraz ara verip araç ile ilgili biraz daha yaşanmışlık biriktirdikten sonra başlıklar halinde bir kaç update gireyim dedim.

Kilitlenen Radyo Sorunu:
Evet söylendiği gibi Fransa'dan parçanın gelmesi 3 haftaya yakın sürdü. Beni tekrar servise çağırdılar ve parçanın değişimi sağlandı. Ertesi günün akşamına 20.000TL(19.500 tl radyonun beyni, 500tl işçilik) lik bir servis faturası ile birlikte aracımı teslim aldım. Şuana kadar yeni parça ile herhangi bir sıkıntı yaşatmadı multimedya ekranı.

Aracın ilk hasarı:
Aracımı ne kadar dikkat ederek kullansamda ne yazık ki diğer insanlardan koruyamayabiliyorsunuz. 17 Ocakta tahminimce otoparka insan girişinden girmeye çalışan bir moto kurye arkadaş, girişin hemen yanındaki benim araca motoru sürttürerek/değdirerek geçmiş. Başka olası bir senaryo kuramıyorum. Sağlık olsun diyorum elimden gelen başka birşey de yok ne yazık ki. Gelecek ay kaput koruma filmi yaptırırken nokta rötüş ile düzeltebilir misiniz diye soracağım. Hattaçok fahiş fiyat vermezlerse ön tamponuda film ile kaplatabilirim.
jpk5fji.jpeg



Park Sensörü Arızası ve Şanzımandan Gelen Ses:
Serviste teslimat öncesi taktıkları arka park sensörleri düzgün çalışmıyor. Bazı sensörler çok geç algılıyor hiç ötmeyip bir anda öttüğüde oluyor hiç ötmediğide. O nedenle servise randevusu aldım. Fakat hazır gitmişken şanzımandan 3 ten 4 e geçerken bi kavrama sıyırma gibi tabiri caizse viijıt gibi bi ses geliyordu onu da belirteyim dedim şikayetler arasında. Bugün aracı tekrar servise götürdüğümde teknik arkadaşla birlikte de aynı sesi tespit edebildik. Aldığım cevap; "Renault'un bu sesten haberi var, henüz bir çözüm bulamadılar. Bazı servisler kavrama seti değiştirdi fakat onunda çözüm olmadığı belirtildi. Şuan için kullanıma engel ya da müşteriye zarar verecek herhangi bir durum bulunmuyor.Renault bir iyilişetirme getirdiğinde sizleri arayıp çağıracağız." oldu. Bende zaten bu şikayet ile geldiğim artık servis kayıtlarında var değil mi dedim. Evet dediler. İlerleyen dönemde gelecek bir iyileştirme için pek bir umudum yok, arada gelen o ses ile birlikte kullanmaya devam edeceğim anlaşılan.
 

MehmetAydin

Mehmet AYDIN
Panpa
10 Haz 2019
1,821
2,093
2,570
31
Niğde
Marka
Chevrolet
Selamlar,konuya biraz ara verip araç ile ilgili biraz daha yaşanmışlık biriktirdikten sonra başlıklar halinde bir kaç update gireyim dedim.

Kilitlenen Radyo Sorunu:
Evet söylendiği gibi Fransa'dan parçanın gelmesi 3 haftaya yakın sürdü. Beni tekrar servise çağırdılar ve parçanın değişimi sağlandı. Ertesi günün akşamına 20.000TL(19.500 tl radyonun beyni, 500tl işçilik) lik bir servis faturası ile birlikte aracımı teslim aldım. Şuana kadar yeni parça ile herhangi bir sıkıntı yaşatmadı multimedya ekranı.

Aracın ilk hasarı:
Aracımı ne kadar dikkat ederek kullansamda ne yazık ki diğer insanlardan koruyamayabiliyorsunuz. 17 Ocakta tahminimce otoparka insan girişinden girmeye çalışan bir moto kurye arkadaş, girişin hemen yanındaki benim araca motoru sürttürerek/değdirerek geçmiş. Başka olası bir senaryo kuramıyorum. Sağlık olsun diyorum elimden gelen başka birşey de yok ne yazık ki. Gelecek ay kaput koruma filmi yaptırırken nokta rötüş ile düzeltebilir misiniz diye soracağım. Hattaçok fahiş fiyat vermezlerse ön tamponuda film ile kaplatabilirim.
jpk5fji.jpeg



Park Sensörü Arızası ve Şanzımandan Gelen Ses:
Serviste teslimat öncesi taktıkları arka park sensörleri düzgün çalışmıyor. Bazı sensörler çok geç algılıyor hiç ötmeyip bir anda öttüğüde oluyor hiç ötmediğide. O nedenle servise randevusu aldım. Fakat hazır gitmişken şanzımandan 3 ten 4 e geçerken bi kavrama sıyırma gibi tabiri caizse viijıt gibi bi ses geliyordu onu da belirteyim dedim şikayetler arasında. Bugün aracı tekrar servise götürdüğümde teknik arkadaşla birlikte de aynı sesi tespit edebildik. Aldığım cevap; "Renault'un bu sesten haberi var, henüz bir çözüm bulamadılar. Bazı servisler kavrama seti değiştirdi fakat onunda çözüm olmadığı belirtildi. Şuan için kullanıma engel ya da müşteriye zarar verecek herhangi bir durum bulunmuyor.Renault bir iyilişetirme getirdiğinde sizleri arayıp çağıracağız." oldu. Bende zaten bu şikayet ile geldiğim artık servis kayıtlarında var değil mi dedim. Evet dediler. İlerleyen dönemde gelecek bir iyileştirme için pek bir umudum yok, arada gelen o ses ile birlikte kullanmaya devam edeceğim anlaşılan.
Şanzıman sesi Megane 4 1.6 aracımda bende de olmuştu.Yanlış hatırlamıyorsam Fransa'dan bir dişli getirip o sorun çözmüşlerdi.Başka bir servise tekrar sorun isterseniz.
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım