KAPALI 70 bin tl ye kadar araç seçimi

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
arkadaşlar rica etsem aşağıdaki ilanları değerlendirir misiniz.
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...me-boyle-temizi-gercekten-yok-588975829/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...si-otomatik-masrafsiz-bakimli-591791313/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ibinden-tertemiz-78.800-km-de-575493512/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ilometreli-orijinal-bmw-3.18i-584271377/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-dusuk-km-2000-motor-318i-591044211/detay

biraz çok oldu farkındayım. maalesef ikinci el araç konusunda tecrübesizim. bu sebepten değerli yorumlarınızı bekliyorum. baştan belirteceğim üzere lütfen çift kavrama üzerine tartışma olmasın. çok zevkli bir şanzıman olduğunu düşünüyorum ve servis bakımlı olduğu sürece sorun yok benim açımdan.

bu iki farklı model araç bakmamın sebebi ruhu olan ve tarz araçlar istiyor olmam. ikisi de benim için bu ihtiyacı karşılıyor. açıkçası bagaj vs. gibi spesifik bir arayışım yok. araca zaten iki kişi bineceğim en fazla. bu sebepten ilandaki araçların temizliğini değerlendirirseniz çok sevinirim.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,022
7
51,356
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Paylaştığınız 2. A1'in kazası hakkında detayları öğrenmek gerek. Diğerleri hakkında yorumum diğer başlıkta =)
Konu açmışsınız şimdi gördüm, buradan cevaplayayım.

3 tane BMW E46 ilanı da temiz duruyor. İyi ekspertizden geçirtilirse üçü de alınabilir. 318 ve otm. vites olunca yıpratılma ihtimali bir derece düşük oluyor.

Edit:

İçinize sindiyse alın. Temiz duruyor.
Ben bunların yanına MiTo da eklemenizi öneririm. Temizi güzel arabadır. Giulietta'dan daha çok AlfaRomeo'dur.
MiTo'yu @stan arkadaşımızın arabasını pistte binip tanıdım. Birkaç tur taxi yaptı sağolsun. Yol tutuş konusunda araba stock olduğu için yorum yapabilirim; çok çok başarılı. Araçta küçük modifikasyonlar olduğu için stock performans ve fren disiplinlerinde durumunu bilmiyorum. Detayları kendisine danışabilirsiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan ve spartacus

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
Paylaştığınız 2. A1'in kazası hakkında detayları öğrenmek gerek. Diğerleri hakkında yorumum diğer başlıkta =)

Ben bunların yanına MiTo da eklemenizi öneririm. Temizi güzel arabadır. Giulietta'dan daha çok AlfaRomeo'dur.
MiTo'yu @stan arkadaşımızın arabasını pistte binip tanıdım. Birkaç tur taxi yaptı sağolsun. Yol tutuş konusunda araba stock olduğu için yorum yapabilirim; çok çok başarılı. Araçta küçük modifikasyonlar olduğu için stock performans ve fren disiplinlerinde durumunu bilmiyorum. Detayları kendisine danışabilirsiniz.
hocam a1 başlığında da mito önerisi geldi. etiketlediğiniz arkadaşımızın yorumlarını ben de bekliyorum. o başlıkta da belirttiğim üzere a1 ve mitoyu şahsen miniye tercih ederim. zaten bu sınıfta benim için en güzel iki araç bunlar. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,716
1
6,450
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
@spartacus selamlar,
Öncelikle aracımın başlığı olan "warm hatch | alfa romeo mito" başlığına bi göz atmanı tavsiye ederim. Arabayla ilgili yaşadığım tüm olayların resmen reçetesi orada.

Kısa özet yapmak gerekirse, mito benim için çok doğru bir araba olduğundan onu seçtim. Bir buçuk yıldan az biraz uzun bir sürede toplam 45.000km yaptım kendisiyle.

Neden mito benim için doğru bir araba sorusuna cevap gelecek olursak:
Her şeyden önce pist koşullarına uyum sağlayacak, küçük, hafif ve kısmen güçlü bir araba arıyordum.
Ama bunun yanı sıra tek çocuklu bir ailenin gereksinimlerini karşılayacak kadar pratik, çok km yapan birisi için de ekonomik olmalıydı. Mito'nun 155hp tjet motor versiyonun lpg uyumu resmen piyango idi.
155hp yeterli bir performans sağlıyordu.
Arka koltuk ve bagajı da yaşanılabilecek bir seviyede idi.
Tüm bunların üstüne Alfa Romeo sahibi olmanın verdiği ekstra karizma ve aracın 8C modelinden esinlenerek tasarlanmış olması ekstra bonustu.

Biraz daha detay girersek, aracın Q2 elektronik difransiyeli gerçekten boyundan büyük işler yapıyor. Sert süspansiyon ile efsane yol tutuyor. Arabanın arkası da biraz oynak olduğumdan, viraj ortasında lift off yapıp, arabanın totosunı hafif dışarı salıyorsun, hemen ardından gaza oturduğunda ise arabanın kafasını virajın içine çekişi efsane bir hissiyat oluyor. "Mito neymiş yauw" tüm arkadaşlarımı, sağ koltuğa atıp, bir iki dağ yolu tarzı yerde viraj yapınca, "o kafa nasıl içeri giriyo öyle" diye tepkiler aldım her seferinde, 1 kez bile şaşmadı.

Arabanın belki de en efsane özelliği ise frenleri. Önlerdeki 305mm diskli ve 4 piston kaliperli brembo fren seti tek kelime ile inanılmaz çalışıyor. Neredeyse piyasadaki hiç bir b segmenti araçta bu kadar iyi fren bulunmuyor (mini'nin bazı özel versiyonları hariç)

Bunlar aracın stok halinin özellikleri. Geçtiğimiz 1,5 yıl boyunca arabaya ufak ufak eklentiler yaptım. Bunları genellikle pist kullanımı için yaptım. İlk akla gelenler magneti marelli tuning box, büyük intercooler, k&n filtre, çelik fren hortumu, ferodo premium fren balatası, iridyum buji, kumho ku36 lastik diye liste uzuyor. Bunların her birinden sonra arabama olan sevgim daha da arttı diyebilirim.

Şunu söyleyeyim, araba lpg ve benzin performansı birebir aynı. Her iki kombinasyonda da arabanın güncel gücü tahmini 170hp civarı ve sorunsuz çalışıyor. Ama şu var ki, lpg nin sağlıklı çalışabilmesi için doğru kişilerle çalışman ve hatta kendin konunun uzmanı olman çok önemli. Tabi pistte gazlarken benzinle gazlıyorum, normal kullanımda da araba 4400rpm i geçince benzin desteğine başlıyor, pistonlarda ekstra soğutma sağlaması için. Bir de lpg için AFR ayarı yaptırdığımdan, uzun km'ler boyunca aracımı sorunsuz kullanıyorum.

Arabanın parçalarının hemen hemen hepsi fiat ile ortak parça, bu sebeple bakım maliyetleri düşük. Sadece şunu söyleyeyim, QV versiyondaki motorda bulunan multiair ünitesi arızalanırsa maliyeti 6000₺ ye kadar çıkabiliyor. Ama benimki gibi tjet motoru tercih edersen, bu derdin de olmaz.

Fazla uzattım belki, ama mito birden fazla şeyi doğru yapabilen bir araba. Bir gün işe, diğer gün çocukla tatile, ertesi gün ise piste gidebilirsin. Bakımlarını yaptığın sürece seni üzmez.

Sonuç olarak, sen ne istiyorsun onu iyi düşünmem lazım. Bütçe kısıtın varsa, mini, a1, scirocco, polo gti, cupra gibi tüm alternatiflerinden daha uygun fiyatlıdır mito. Piyasada çok az bulunduğundan karizması vardır, alfa karızması vardır. Pistte yüzünü kara çıkarmaz, efsane keyif verir. Ama sırf roll koşturmak için alıyorsan mito doğru araba değildir gbi gibi...
 
  • Beğeni
Tepkiler: spartacus ve bt

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
@spartacus selamlar,
Öncelikle aracımın başlığı olan "warm hatch | alfa romeo mito" başlığına bi göz atmanı tavsiye ederim. Arabayla ilgili yaşadığım tüm olayların resmen reçetesi orada.

Kısa özet yapmak gerekirse, mito benim için çok doğru bir araba olduğundan onu seçtim. Bir buçuk yıldan az biraz uzun bir sürede toplam 45.000km yaptım kendisiyle.

Neden mito benim için doğru bir araba sorusuna cevap gelecek olursak:
Her şeyden önce pist koşullarına uyum sağlayacak, küçük, hafif ve kısmen güçlü bir araba arıyordum.
Ama bunun yanı sıra tek çocuklu bir ailenin gereksinimlerini karşılayacak kadar pratik, çok km yapan birisi için de ekonomik olmalıydı. Mito'nun 155hp tjet motor versiyonun lpg uyumu resmen piyango idi.
155hp yeterli bir performans sağlıyordu.
Arka koltuk ve bagajı da yaşanılabilecek bir seviyede idi.
Tüm bunların üstüne Alfa Romeo sahibi olmanın verdiği ekstra karizma ve aracın 8C modelinden esinlenerek tasarlanmış olması ekstra bonustu.

Biraz daha detay girersek, aracın Q2 elektronik difransiyeli gerçekten boyundan büyük işler yapıyor. Sert süspansiyon ile efsane yol tutuyor. Arabanın arkası da biraz oynak olduğumdan, viraj ortasında lift off yapıp, arabanın totosunı hafif dışarı salıyorsun, hemen ardından gaza oturduğunda ise arabanın kafasını virajın içine çekişi efsane bir hissiyat oluyor. "Mito neymiş yauw" tüm arkadaşlarımı, sağ koltuğa atıp, bir iki dağ yolu tarzı yerde viraj yapınca, "o kafa nasıl içeri giriyo öyle" diye tepkiler aldım her seferinde, 1 kez bile şaşmadı.

Arabanın belki de en efsane özelliği ise frenleri. Önlerdeki 305mm diskli ve 4 piston kaliperli brembo fren seti tek kelime ile inanılmaz çalışıyor. Neredeyse piyasadaki hiç bir b segmenti araçta bu kadar iyi fren bulunmuyor (mini'nin bazı özel versiyonları hariç)

Bunlar aracın stok halinin özellikleri. Geçtiğimiz 1,5 yıl boyunca arabaya ufak ufak eklentiler yaptım. Bunları genellikle pist kullanımı için yaptım. İlk akla gelenler magneti marelli tuning box, büyük intercooler, k&n filtre, çelik fren hortumu, ferodo premium fren balatası, iridyum buji, kumho ku36 lastik diye liste uzuyor. Bunların her birinden sonra arabama olan sevgim daha da arttı diyebilirim.

Şunu söyleyeyim, araba lpg ve benzin performansı birebir aynı. Her iki kombinasyonda da arabanın güncel gücü tahmini 170hp civarı ve sorunsuz çalışıyor. Ama şu var ki, lpg nin sağlıklı çalışabilmesi için doğru kişilerle çalışman ve hatta kendin konunun uzmanı olman çok önemli. Tabi pistte gazlarken benzinle gazlıyorum, normal kullanımda da araba 4400rpm i geçince benzin desteğine başlıyor, pistonlarda ekstra soğutma sağlaması için. Bir de lpg için AFR ayarı yaptırdığımdan, uzun km'ler boyunca aracımı sorunsuz kullanıyorum.

Arabanın parçalarının hemen hemen hepsi fiat ile ortak parça, bu sebeple bakım maliyetleri düşük. Sadece şunu söyleyeyim, QV versiyondaki motorda bulunan multiair ünitesi arızalanırsa maliyeti 6000₺ ye kadar çıkabiliyor. Ama benimki gibi tjet motoru tercih edersen, bu derdin de olmaz.

Fazla uzattım belki, ama mito birden fazla şeyi doğru yapabilen bir araba. Bir gün işe, diğer gün çocukla tatile, ertesi gün ise piste gidebilirsin. Bakımlarını yaptığın sürece seni üzmez.

Sonuç olarak, sen ne istiyorsun onu iyi düşünmem lazım. Bütçe kısıtın varsa, mini, a1, scirocco, polo gti, cupra gibi tüm alternatiflerinden daha uygun fiyatlıdır mito. Piyasada çok az bulunduğundan karizması vardır, alfa karızması vardır. Pistte yüzünü kara çıkarmaz, efsane keyif verir. Ama sırf roll koşturmak için alıyorsan mito doğru araba değildir gbi gibi...

öncelikle değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. yukarıda da belirttiğim gibi çok fazla güçten ziyade hisli ve sürüşü zevkli bir araç arıyorum. yarım saat boyunca tapa gaz giden birisi değilim. sürüşü zevkli araçların her hızda zevk verdiğini düşünüyorum. mitoyu yeniden değerlendireceğim. zaten en başından beri a1 ve mitoya sempatim vardı. tekrardan teşekkür ederim. :) iyi günler
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,716
1
6,450
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
öncelikle değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. yukarıda da belirttiğim gibi çok fazla güçten ziyade hisli ve sürüşü zevkli bir araç arıyorum. yarım saat boyunca tapa gaz giden birisi değilim. sürüşü zevkli araçların her hızda zevk verdiğini düşünüyorum. mitoyu yeniden değerlendireceğim. zaten en başından beri a1 ve mitoya sempatim vardı. tekrardan teşekkür ederim. :) iyi günler
Hayırlısı diyelim, inş gönlüne göre bulursun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: spartacus

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
@bt hocam günaydın öncelikle. Daha önce de sormuştum biliyorum fakat o zaman almak nasip olmamıştı. Sizin fikrinize saygı duyuyorum bu sebepten rica etsem aşağıdaki ilanları bir değerlendirir misiniz. Diğer arkadaşlarımın da fikirlerine açığım elbette
COUPE 3.18 Cİ BMW OTOMATİKİlan No: 617619131 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-coupe-3.18-ci-bmw-otomatik-617619131/detay
2.sahibinden faceliftİlan No: 552594260 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2.sahibinden-facelift-552594260/detay
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,022
7
51,356
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
@bt hocam günaydın öncelikle. Daha önce de sormuştum biliyorum fakat o zaman almak nasip olmamıştı. Sizin fikrinize saygı duyuyorum bu sebepten rica etsem aşağıdaki ilanları bir değerlendirir misiniz. Diğer arkadaşlarımın da fikirlerine açığım elbette
COUPE 3.18 Cİ BMW OTOMATİKİlan No: 617619131 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-coupe-3.18-ci-bmw-otomatik-617619131/detay
2.sahibinden faceliftİlan No: 552594260 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2.sahibinden-facelift-552594260/detay
Bugün için günaydın diyeyim. Saygılar bizden :)

Öncelikle hassas dengelerde üretilen ve Vanos gibi dengeleri iyice hassaslaştıran sistemler kullanan BMW motorları, lpg uygulandığında orta ve uzun vadede markaya hiç yakışmayacak, dengesiz ve huzursuz bir motora dönüşüyor. Yeni modellerini pek iyi bilmiyorum ama eski lpg'li BMW'lerle çok karşılaştım. İstisnasız hepsinde bunu gözlemledim. E30'la birlikte sevdiğim iki kasasından biri olan e46'ya da bu durum hiç yakışmaz. O yüzden ıvır zıvırına hiç bakmayıp ilkini elemenizi modele saygı kapsamında şiddetle öneririm. :)
Yok illaki fotoğraflara bir bakalım derseniz araba arkadan güzel bir darbe yemiş. Bagaj kapağı simetrik toplanamamış. (bkz. 7.foto, sol ve sağ açıklıklar çok farklı) Küçük ihtimal açıp kapatırken kasma yapıyor veya bagaj su alıyor olabilir. Döşemeleri kaldırıp stepne yuvasına filan bir bakmak gerek. Marşpiyellerin renkleri kapılardan farklı ama bu malzeme farkından da olabilir. Sağ marşpiyel kesinlikle bir darbe almış, soldakinden farklı olarak hafif açıklıkları var. Kapı çizgilerinde de sapmalar var ama tek kapı arabalarda bu durum çok normal, takılmamak gerek. Birkaç yerde boya üzerinde ton farklılıkları gözüküyor ama araba o kadar gıcır gıcır ki, ışık açıları ve yansımalar fotoğraf üzerinde yanıltıcı olabiliyor, o yüzden onlara bir şey diyemiyorum.

İkinci araçta adam söylemiş zaten her yeri boyalı. Kaza var, 12.000₺'lik sağlam denebilecek bir trameri de var. Ama araba BMW olunca çıta yükseğe çıkıyor, peşinen alınmaz diyemiyor insan. Ama yine de iyi bir ekspertize sokup şasi/direk vs. deformasyonlarına işlemlerine kaynaklarına bakmak baktırmak gerek. Ekspertizde araç lifte kaldırılıp gevşek bırakılmış parçalar var mı incelemek gerek. Airbag yuvalarına da göz atmak gerek. Sürücü kapısındaki açıklık normal trim eskimesi mi yoksa airbag patlamış da trimler airbagsiz geriye mi takılmış arabayı yakından tanımadığım için net konuşamıyorum.
Bir de iyi bir bmw ustası motoru mutlaka incelemeli. Yukarıda "hassas dengede" yazdığım bu motor, araba yaptığı kazada bir yerden uçup kedi gibi 4 teker üstüne oturduysa ne yaparsa yapılsın iflah olmaz. Bunu yaşamış ti-vct (vanos gibi değişken zamanlı supap) motorlu bir Ford biliyorum. Sesi, çekişi, verimi filan tamamen değişiyor.
Bu arabada fotoğraflardan somut gördüğüm en büyük sıkıntı marşpiyellerde. Orijinal boyaysa üst taraf boyanırken onlar neden öyle bırakılmış, yok sonradan ayrı boyandıysa o nasıl boya? Zaten şu anda da ikisinin birden bakım görmesi gerekiyor. Öyle bırakılırsa içten içten sinsi çürüme yapar.
Bu yazdığım konuların hiçbirinde sorun yoksa alınır.

Bayağı yazdım ama çoğu afaki, fotoğraflardan fazla şey göremedim. Diğer arkadaşlar da bir göz gezdirsin bence. =)
 
  • Beğeni
Tepkiler: spartacus ve by

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
@bt hocam günaydın öncelikle. Daha önce de sormuştum biliyorum fakat o zaman almak nasip olmamıştı. Sizin fikrinize saygı duyuyorum bu sebepten rica etsem aşağıdaki ilanları bir değerlendirir misiniz. Diğer arkadaşlarımın da fikirlerine açığım elbette
COUPE 3.18 Cİ BMW OTOMATİKİlan No: 617619131 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-coupe-3.18-ci-bmw-otomatik-617619131/detay
2.sahibinden faceliftİlan No: 552594260 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2.sahibinden-facelift-552594260/detay

Bir sey sormak istiyorum. Neden E46 ? Bu km’lerde E46’larin cogunun hosafi cikmis oluyor. E46 ayrica rakiplerine kiyasla ici en cabuk deforme olan araba. Almanya’da da yasamiyoruz ki temiz E46 bulma sansimiz olsun. Hele hele coupe’ler sedanlara kiyasla 2 kat fazla yorgun oluyor. Bu otomobiller insani ugrastirir canindan bezdirir. 14 yasinda bir otomobilden alacaginiz zevk eziyete donusur..
 

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
Bugün için günaydın diyeyim. Saygılar bizden :)

Öncelikle hassas dengelerde üretilen ve Vanos gibi dengeleri iyice hassaslaştıran sistemler kullanan BMW motorları, lpg uygulandığında orta ve uzun vadede markaya hiç yakışmayacak, dengesiz ve huzursuz bir motora dönüşüyor. Yeni modellerini pek iyi bilmiyorum ama eski lpg'li BMW'lerle çok karşılaştım. İstisnasız hepsinde bunu gözlemledim. E30'la birlikte sevdiğim iki kasasından biri olan e46'ya da bu durum hiç yakışmaz. O yüzden ıvır zıvırına hiç bakmayıp ilkini elemenizi modele saygı kapsamında şiddetle öneririm. :)
Yok illaki fotoğraflara bir bakalım derseniz araba arkadan güzel bir darbe yemiş. Bagaj kapağı simetrik toplanamamış. (bkz. 7.foto, sol ve sağ açıklıklar çok farklı) Küçük ihtimal açıp kapatırken kasma yapıyor veya bagaj su alıyor olabilir. Döşemeleri kaldırıp stepne yuvasına filan bir bakmak gerek. Marşpiyellerin renkleri kapılardan farklı ama bu malzeme farkından da olabilir. Sağ marşpiyel kesinlikle bir darbe almış, soldakinden farklı olarak hafif açıklıkları var. Kapı çizgilerinde de sapmalar var ama tek kapı arabalarda bu durum çok normal, takılmamak gerek. Birkaç yerde boya üzerinde ton farklılıkları gözüküyor ama araba o kadar gıcır gıcır ki, ışık açıları ve yansımalar fotoğraf üzerinde yanıltıcı olabiliyor, o yüzden onlara bir şey diyemiyorum.

İkinci araçta adam söylemiş zaten her yeri boyalı. Kaza var, 12.000₺'lik sağlam denebilecek bir trameri de var. Ama araba BMW olunca çıta yükseğe çıkıyor, peşinen alınmaz diyemiyor insan. Ama yine de iyi bir ekspertize sokup şasi/direk vs. deformasyonlarına işlemlerine kaynaklarına bakmak baktırmak gerek. Ekspertizde araç lifte kaldırılıp gevşek bırakılmış parçalar var mı incelemek gerek. Airbag yuvalarına da göz atmak gerek. Sürücü kapısındaki açıklık normal trim eskimesi mi yoksa airbag patlamış da trimler airbagsiz geriye mi takılmış arabayı yakından tanımadığım için net konuşamıyorum.
Bir de iyi bir bmw ustası motoru mutlaka incelemeli. Yukarıda "hassas dengede" yazdığım bu motor, araba yaptığı kazada bir yerden uçup kedi gibi 4 teker üstüne oturduysa ne yaparsa yapılsın iflah olmaz. Bunu yaşamış ti-vct (vanos gibi değişken zamanlı supap) motorlu bir Ford biliyorum. Sesi, çekişi, verimi filan tamamen değişiyor.
Bu arabada fotoğraflardan somut gördüğüm en büyük sıkıntı marşpiyellerde. Orijinal boyaysa üst taraf boyanırken onlar neden öyle bırakılmış, yok sonradan ayrı boyandıysa o nasıl boya? Zaten şu anda da ikisinin birden bakım görmesi gerekiyor. Öyle bırakılırsa içten içten sinsi çürüme yapar.
Bu yazdığım konuların hiçbirinde sorun yoksa alınır.

Bayağı yazdım ama çoğu afaki, fotoğraflardan fazla şey göremedim. Diğer arkadaşlar da bir göz gezdirsin bence. =)
Sen söylemeden önce bu açıkları fark etmemiştim hocam :D büyüksün ne diyelim. Haklısın bu araçlar kısaca bakılmaz
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

spartacus

Elit Apaçi
22 Tem 2018
291
483
945
Marka
Alfa Romeo
Bir sey sormak istiyorum. Neden E46 ? Bu km’lerde E46’larin cogunun hosafi cikmis oluyor. E46 ayrica rakiplerine kiyasla ici en cabuk deforme olan araba. Almanya’da da yasamiyoruz ki temiz E46 bulma sansimiz olsun. Hele hele coupe’ler sedanlara kiyasla 2 kat fazla yorgun oluyor. Bu otomobiller insani ugrastirir canindan bezdirir. 14 yasinda bir otomobilden alacaginiz zevk eziyete donusur..
Dediğinizde yüzde yüz haklısınız. Fakat benim çocukluğumdan beri en çok istediğim araçlardan biriydi. Bu yüzden özel bir sevgim var. Yoksa temizini denk getirmenin en zor araçlardan birisi olduğunun ben de farkındayım. İyi akşamlar
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım