Bildiğim kadarıyla. Klima kumandaları,direksiyon gibi şeyler ilk giulletta da çıktı sonra fiat ın modellerine serpiştirildi.
İkisi de fiat ürettiği halde aynı altyapıyı kullanmıyorlar. Bravo Fiat C platform kullanırken Giulletta Fiat C-Evo platformunda. Giulletta daki C-evo platformun temeli Bravodaki platforma dayanıyor ama aslında baya farklılıklar var.
Bravonun şasisinde %65 oranında yüksek güçlü çelik kullanılmışken Giuletta da bu çeliğin oranı %84 çıkıyor. Bu da şasiyi daha rijit yapıyor
Giulletta da önde kullanılan Macpherson Alüminyum Evo parçaları Bravodakine göre tam 4 kilo daha hafif ayrıca Bravo dan farklı olarak arkada torsiyon çubuğu yerine bağımsız süspansiyonlar kullanıldı (Bundan dolayı bagaj daha küçük). Arka süspansiyonlar demişken buradaki parçalarda da alüminyum kullanılmış ve bu da tam 14 kilo hafiflik sağlamış.
Uzun lafın kısası. İkisi de baya farklı arabalar. Şasisi daha iyi olduğu için seçimimi fiyat farkına rağmen Alfa dan kullanıyorum.