Motor bloğu 110 luk olanla aynı olduğu için bloktan yana sorun olacağını sanmam ama parça farkından dolayı parça mukavemeti konusunda aşınma normale göre artacaktır,bu da erken masraf demek.Yani hatrı sayılır güç ama erken aşınma ve sürpriz masraf ihtimali mi,yoksa stok halde binip minimum risk almak mı karar vermeniz gerekiyor.
Daha da ayrıntıya girersek,bazı focus 2 lerin baz donanımlarının arka freni kampana olabiliyor,120-130 beygirler fazla bir tehlike oluşturmaz ama frenleri daha çok yoracağı kesin o gücün.Motorunuzun bazı kronikleri ve hassas olduğu noktalar da var turbo hortumları,enjektörler gibi.Özellikle enjektörler için chiptuning işlemi oldukça fazla bir risk unsuru olabiliyor,bunun gibi bazı riskleri kabul ediyorsanız,motorunuzun genel durumu sağlıklıysa yaptırabilirsiniz.