honda 1.5 rs cvt olmuş mu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,037
7
51,372
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Ben Honda Türkiye'nin yerinde olsam aynı tutumda olurdum. Aga mikroskopla falan bakmadığın sürece görmediğin bir olay için hiçbir marka kullanıcılarına yeni araç vermez. Bende ilk başta Türkiye'de oldu diye zannederken Amerika'da bile bu olay sedanlarda varmış, büyük ihtimal bir hesaplama hatası, ama hiç bir tehlikesi yok. Yurt dışında Honda müşterilerine ücretsiz onarım sağlıyor, farı sökerek içinden o bölgeye ulaşıp düzeltiyor, bizde bu hatanın kabulu demek yıllarca süren davalar ve arabalarını yenilemek isteyen müşteriler demek. Tamam, Honda haklı demiyorum ama araba ne bileyim yolda giderken ikiye bölünmüyor yani, sadece mini minnak bir göçük oluyor.
Ev sahibiyken saf bir melek olan adam distribütör olunca çakal şeytan oluyor iyi mi :D

Mikroskop olur mu ya, sahibinden ilanlarının fotolarında bile kabak gibi gözüküyor. Fabrikasyon dolu hasarı :) Hiçbir tehlikesi olmadığının kanıtı yok. Piyasaya çıkalı daha 5 yıl olmadı. Sebebinin şasi burulması olduğu biliniyor. Bunun uzun vadede ne kadar yaşanacağı, arabanın dayanımını ne kadar etkileyeceği meçhul. 5 yıllık Civic'ler belki sert virajlarda 1000hp'lik drag arabaları gibi şasi eğmeye başlayacak, dengesini kalıcı olarak bozacak. Şu anda olacakları tahmin etmemiz zor fakat böyle olayların ucunun açılmış olması, ihtimalinin belirmesi bile skandal olarak nitelendirmeye yeter.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve RYAN7R

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Ev sahibiyken saf bir melek olan adam distribütör olunca çakal şeytan oluyor iyi mi :D

Mikroskop olur mu ya, sahibinden ilanlarının fotolarında bile kabak gibi gözüküyor. Fabrikasyon dolu hasarı :) Hiçbir tehlikesi olmadığının kanıtı yok. Piyasaya çıkalı daha 5 yıl olmadı. Sebebinin şasi burulması olduğu biliniyor. Bunun uzun vadede ne kadar yaşanacağı, arabanın dayanımını ne kadar etkileyeceği meçhul. 5 yıllık Civic'ler belki sert virajlarda 1000hp'lik drag arabaları gibi şasi eğmeye başlayacak, dengesini kalıcı olarak bozacak. Şu anda olacakları tahmin etmemiz zor fakat böyle olayların ucunun açılmış olması, ihtimalinin belirmesi bile skandal olarak nitelendirmeye yeter.

Daş gibi araba, valla laf ettirmem :D

https://www.euroncap.com/tr/results/honda/civic/29192

http://m.iihs.org/mobile/ratings/mobileratings/honda/civic-4-door-sedan


Yav bos verelim, doga, cicek bocek bulutlar, bunlardan konusalim :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

AcilStop

Elit Apaçi
3 Kas 2017
346
248
945
40
@fksarall @alptamer Yahu adam 7 ileri DSG'nin ıslak tip olduğunu iddia ediyor asfsdfsdgsdgsdf. Bence nefesinizi boşuna harcamayın :D
@Ozgur Gunes @Renard
Yapisal durum degil arkadaslar. Tamamen iddia
Bir hatamı fark edince mal bulmuş mağribi gibi sevinmişsin ancak hevesini kursağında bırakmak zorundayım. Telefondan yazarken yanlışlıkla başka bir tuşa basmam sonucu 6 ileri ıslak tip yazacağım yerde sehven 7 ileri ıslak tip yazmışım.

Mesajlarımı biraz daha incelersen bir mesajımda da bir koltuğa bir karpuz sığmaz yazmışım fakat hatalı yazımı fark ettiğimde mesaj düzenleme süresi geçtiği için düzenleyemedim. Bunu da iki gün sonra "atasözünü bilmiyor asfsdfsdgsdgsdf" demeyesin diye belirtmek zorunda kaldım.

Cep telefonu ile büyüyen gençlikten olmadığım için telefon ile yazdığım zaman bu tip hatalar olabiliyor.

Yeri gelmişken yöneticilerimize hitaben yazayım. Mesaj düzenleme süresi en azından 24 saate çıkarılırsa bu tip yazım hatalarını fark ettiğimizde düzenleme şansımız olur.

Konu performanstan göçük olayına kaymış. Şasi ile ilgili ayrıntılar ile bu konuyu doldurmayalım. Şasiyi daha derinlemesine incelemek isterseniz yeni konu açın üzerinde konuşalım.

Bu arada Honda Türkiye göçük oluşan araçların arka farından girip C sütununu dolduracakmış. Üretim aşamasında da fabrikadan çıkan araçların C sütununu güçlendirmişler deniyor.
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Bir hatamı fark edince mal bulmuş mağribi gibi sevinmişsin ancak hevesini kursağında bırakmak zorundayım. Telefondan yazarken yanlışlıkla başka bir tuşa basmam sonucu 6 ileri ıslak tip yazacağım yerde sehven 7 ileri ıslak tip yazmışım.

Mesajlarımı biraz daha incelersen bir mesajımda da bir koltuğa bir karpuz sığmaz yazmışım fakat hatalı yazımı fark ettiğimde mesaj düzenleme süresi geçtiği için düzenleyemedim. Bunu da iki gün sonra "atasözünü bilmiyor asfsdfsdgsdgsdf" demeyesin diye belirtmek zorunda kaldım.

Cep telefonu ile büyüyen gençlikten olmadığım için telefon ile yazdığım zaman bu tip hatalar olabiliyor.

Yeri gelmişken yöneticilerimize hitaben yazayım. Mesaj düzenleme süresi en azından 24 saate çıkarılırsa bu tip yazım hatalarını fark ettiğimizde düzenleme şansımız olur.

Konu performanstan göçük olayına kaymış. Şasi ile ilgili ayrıntılar ile bu konuyu doldurmayalım. Şasiyi daha derinlemesine incelemek isterseniz yeni konu açın üzerinde konuşalım.

Bu arada Honda Türkiye göçük oluşan araçların arka farından girip C sütununu dolduracakmış. Üretim aşamasında da fabrikadan çıkan araçların C sütununu güçlendirmişler deniyor.

Aga, gerginlige gerek yok, yanlis anlasilma olmus olmamis, bosver sohbet ediyoruz.

Evet, dedigin gibi fari sokup icerden duzeltme islemi yapacak fakat bunu ucretli yapacak, yine bu noktaya dikkat cekmez istiyorum, marka aslinda ucretsiz halletmek istiyor fakat ucretsiz yapmasi demek yasal olarak malin defolu oldugunu kabul etmek demek, bu da kullanicilara dava acma sansi doguruyor, yurt disinda su an bu dedigin tamir servislerde ucretsiz olarak yapilmaktadir. Su an Honda kullanici kitlesinden iyi niyet bekliyor bence ama herkes ne koparsak kârdir kafasinda oldugu icin hatalarini kabul etmiyorlar, eger 2. El de kullanicilar arabalarinin fiyatlarini dusuk tutmaz ise 2. Ele herhangi bir etkisi olmaz diye dusunuyorum. Bu noktada honda tamiri ucretsiz yapip kullanicilarina deger kaybi tazminati odeyebilir, yuksek bir miktar olmaz elbette, ama su an kullanici kitlesi kendisine sifir araba verilmesini istiyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AcilStop

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Sıfır araba zor, hehehhe hemde baya bir zor...
Burada can sıkan aslında göçükten çok Hondanın uzunca süre duyarsız kalması sonrada dalga geçer gibi cevap vermesi oldu aslında... belki Kobe Çelik skandalıyla da ilgili olabilir mi acaba diye araştırma falan yapılmış olabilir. Yazık oldu neticede o güzel arabaya... aslında belki çokta önemli bir şey değil ama insan durduk yere göçen bir araba 3-5 yıl sonra ne olur diye düşünüyor.. güvenlikte sıkıntı olmaz ama işte hem biraz kozmetik, hemde zaten saç kalitesi ve kalınlığı düşük olan Japon araçlarına kötü bi leke oldu .. umarım bin bir fedakarlık, birikim ve sonsuz heyecan ile alınan bu araçlar sahiplerini bir daha üzmez, araçlarda bu sebepten çok değer kaybetmez
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Bir sey diyeyim mi? Her zaman 30-40 bin km de araba almak daha guvenli, kullanilmis sikintilari varsa cozulmus araba demektir, sonra keyfe bagli 100-150 bine kadar kullanilir. Kendi arabamin borusandaki gecmis aksiyonlarina baktim, bakim harici 5-6 kere bazi minimal arizalardan dolayi servise gidilmis. Hem alirken ucuza almis oluyorum hem de arabaya vakit ayirmamis oluyorum boyle sorunlar yuzunden.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,237
45,840
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Bende sedan civic kullanıcılarının yaşadığı mağduriyete üzülüyorum. En azından çakallık yapmayan şu kullanıcı kitlesine üzülüyorum. Bu devirde araba almak zor iş, zahmetli iş. İnsanlar büyük miktarlarda birikim yapıp alıyor. Zaten bu konuşmanın başından beri 2.el olarak sedan civic almam dememdeki en büyük sebep buydu. Araç güzel gerçekten ama akıbeti belirsiz olduğu için paramı bile bile yatıramıyorum bu araca.

Uzun dönem kullanımı konusundaki endişem ise C sütunundan ziyade aracın alt bölgesidir. Şekilde de görüldüğü üzere C sütununda göçmeye sebep olan mavi renkle işaretlenmiş çelik alaşımı neredeyse komple zeminde de kullanılmış, üstelik gözle görülemeyen kısımlarda. Şasede ise tamamen farklı bir alaşıma sahip malzeme kullanılmış. Şimdi, C sütununda göçmelere sebep olan bu mavi renkle işaretlenmiş malzemenin içeriğinde bir sıkıntı varsa, taban bölgesinde de aynı malzeme kullanıldığı için uzun dönemde bu risk teşkil ediyor. Aracın alt bölgesinde oluşan kuvvete genellikle ve büyük oranda şase göğüs gerdiği için, mavi renkli bölümlerde kullanılan malzeme üzerinde oluşan kuvvet tahminimce kısa süreli değil, kullanıma da bağlı olarak daha uzun bir süre sonra sıkıntı çıkaracaktır. Kesin diyemem ama aynı malzemenin bu bölgede de kullanılmış olması can sıkıyor. Belli oldu ki yeni üretim bir otomobili almadan evvel belli süre beklemek gerekiyor.
honda-göçük-problemi-2.jpg
 
Son düzenleme:

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,656
1
64,538
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Bende sedan civic kullanıcılarının yaşadığı mağduriyete üzülüyorum. En azından çakallık yapmayan şu kullanıcı kitlesine üzülüyorum. Bu devirde araba almak zor iş, zahmetli iş. İnsanlar büyük miktarlarda birikim yapıp alıyor. Zaten bu konuşmanın başından beri 2.el olarak sedan civic almam dememdeki en büyük sebep buydu. Araç güzel gerçekten ama akıbeti belirsiz olduğu için paramı bile bile yatıramıyorum bu araca.

Uzun dönem kullanımı konusundaki endişem ise C sütunundan ziyade aracın alt bölgesidir. Şekilde de görüldüğü üzere C sütununda göçmeye sebep olan mavi renkle işaretlenmiş çelik alaşımı neredeyse komple zeminde de kullanılmış, üstelik gözle görülemeyen kısımlarda. Şasede ise tamamen farklı bir alaşıma sahip malzeme kullanılmış. Şimdi, C sütununda göçmelere sebep olan bu mavi renkle işaretlenmiş malzemenin içeriğinde bir sıkıntı varsa, taban bölgesinde de aynı malzeme kullanıldığı için uzun dönemde bu risk teşkil ediyor. Aracın alt bölgesinde oluşan kuvvete genellikle ve büyük oranda şase göğüs gerdiği için, mavi renkli bölümlerde kullanılan malzeme üzerinde oluşan kuvvet tahminimce kısa süreli değil, kullanıma da bağlı olarak daha uzun bir süre sonra sıkıntı çıkaracaktır. Kesin diyemem ama aynı malzemenin bu bölgede de kullanılmış olması can sıkıyor. Belli oldu ki yeni üretim bir otomobili almadan evvel belli süre beklemek gerekiyor.
Ekli dosyayı görüntüle 10828

Ouuuu şu mevzuya ait böylesine teknik veri görmemiştim, teşekkürler
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt, Cenk ve RYAN7R

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Bende sedan civic kullanıcılarının yaşadığı mağduriyete üzülüyorum. En azından çakallık yapmayan şu kullanıcı kitlesine üzülüyorum. Bu devirde araba almak zor iş, zahmetli iş. İnsanlar büyük miktarlarda birikim yapıp alıyor. Zaten bu konuşmanın başından beri 2.el olarak sedan civic almam dememdeki en büyük sebep buydu. Araç güzel gerçekten ama akıbeti belirsiz olduğu için paramı bile bile yatıramıyorum bu araca.

Uzun dönem kullanımı konusundaki endişem ise C sütunundan ziyade aracın alt bölgesidir. Şekilde de görüldüğü üzere C sütununda göçmeye sebep olan mavi renkle işaretlenmiş çelik alaşımı neredeyse komple zeminde de kullanılmış, üstelik gözle görülemeyen kısımlarda. Şasede ise tamamen farklı bir alaşıma sahip malzeme kullanılmış. Şimdi, C sütununda göçmelere sebep olan bu mavi renkle işaretlenmiş malzemenin içeriğinde bir sıkıntı varsa, taban bölgesinde de aynı malzeme kullanıldığı için uzun dönemde bu risk teşkil ediyor. Aracın alt bölgesinde oluşan kuvvete genellikle ve büyük oranda şase göğüs gerdiği için, mavi renkli bölümlerde kullanılan malzeme üzerinde oluşan kuvvet tahminimce kısa süreli değil, kullanıma da bağlı olarak daha uzun bir süre sonra sıkıntı çıkaracaktır. Kesin diyemem ama aynı malzemenin bu bölgede de kullanılmış olması can sıkıyor. Belli oldu ki yeni üretim bir otomobili almadan evvel belli süre beklemek gerekiyor.
Ekli dosyayı görüntüle 10828

Bence ciddi bir sikint olsaydi euroncap ve iihs den iyi sonuc alamazdi, gerci denenen arabalar hb, ama onlarda da kobe steel var diye biliyorum
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,237
45,840
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Bence ciddi bir sikint olsaydi euroncap ve iihs den iyi sonuc alamazdi, gerci denenen arabalar hb, ama onlarda da kobe steel var diye biliyorum
Zaten bu malzemede anlık şekilde deformasyon olmuyor. Yani bir anda belli bir güce maruz kaldı ve göçtü yahut dayanım gösteremedi gibi bir durum yok. C sütunlarında oluşan göçüklerde zamanla, belli süreç içinde oluştu. Öyle anlık şekilde araçta göçme olsa o iş daha tehlikeli hale gelir. C sütunlarındaki gamzelere bakarsanız hepsi aynı formatta olmayabiliyor. Dalgalanma şeklinde belirli aralıklarla göçmeler olduğu gibi tek bir noktada daha derin göçme de yaşanabiliyor. Ayrıca göçük yaşanan malzemenin Kobe Steel'den alınan malzeme olup olmadığı belli değil hocam. En azından yanlış hatırlamıyorsam Honda'nın açıklamasında o malzemeyle alakalı olmadığı söylenmişti.
 
Son düzenleme:

emert20

Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
2,451
6,788
4,270
27
Denizli
Marka
Fiat
Bende sedan civic kullanıcılarının yaşadığı mağduriyete üzülüyorum. En azından çakallık yapmayan şu kullanıcı kitlesine üzülüyorum. Bu devirde araba almak zor iş, zahmetli iş. İnsanlar büyük miktarlarda birikim yapıp alıyor. Zaten bu konuşmanın başından beri 2.el olarak sedan civic almam dememdeki en büyük sebep buydu. Araç güzel gerçekten ama akıbeti belirsiz olduğu için paramı bile bile yatıramıyorum bu araca.

Uzun dönem kullanımı konusundaki endişem ise C sütunundan ziyade aracın alt bölgesidir. Şekilde de görüldüğü üzere C sütununda göçmeye sebep olan mavi renkle işaretlenmiş çelik alaşımı neredeyse komple zeminde de kullanılmış, üstelik gözle görülemeyen kısımlarda. Şasede ise tamamen farklı bir alaşıma sahip malzeme kullanılmış. Şimdi, C sütununda göçmelere sebep olan bu mavi renkle işaretlenmiş malzemenin içeriğinde bir sıkıntı varsa, taban bölgesinde de aynı malzeme kullanıldığı için uzun dönemde bu risk teşkil ediyor. Aracın alt bölgesinde oluşan kuvvete genellikle ve büyük oranda şase göğüs gerdiği için, mavi renkli bölümlerde kullanılan malzeme üzerinde oluşan kuvvet tahminimce kısa süreli değil, kullanıma da bağlı olarak daha uzun bir süre sonra sıkıntı çıkaracaktır. Kesin diyemem ama aynı malzemenin bu bölgede de kullanılmış olması can sıkıyor. Belli oldu ki yeni üretim bir otomobili almadan evvel belli süre beklemek gerekiyor.
Ekli dosyayı görüntüle 10828
abi ben bu c sütünunda neden üç farklı dayanıma sahip malzemenin kaynaklanarak kullanıldığını okuldaki malzeme bilimi hocasına sordum. Oda bir çok markanın ağırlıktan tasarruf sağlamak için bu yöntemi kullandığını ve bu yöndeki çalışmalarında devam ettiğini söyledi. Madem bir çok marka kullanıyor bunu demekki Hondanın bu yönteminde bir problem varki Honda da çıkmış bu sorun. Sende güzel bir yerden yakalamışsın ve senin yakaladığın yer daha büyük bir problem.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,237
45,840
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
abi ben bu c sütünunda neden üç farklı dayanıma sahip malzemenin kaynaklanarak kullanıldığını okuldaki malzeme bilimi hocasına sordum. Oda bir çok markanın ağırlıktan tasarruf sağlamak için bu yöntemi kullandığını ve bu yöndeki çalışmalarında devam ettiğini söyledi. Madem bir çok marka kullanıyor bunu demekki Hondanın bu yönteminde bir problem varki Honda da çıkmış bu sorun. Sende güzel bir yerden yakalamışsın ve senin yakaladığın yer daha büyük bir problem.
Aynen.. Araç iskeletinde ve bileşen parçalarında türlü alaşıma sahip farklı dayanımlarda parçaların kaynaklanarak kullanıldığını daha önce biliyordum. Diğer araçların üretiminde de durum aynı zaten. C sütununda bu mavi renkte olan malzemenin kaynaklanmasından dolayı bir problem olsa kaynak yerlerinin atması, göçmesi gerekirdi diye düşünüyorum. Ama göçme ve dalgalanmalar o parça boyunca devam ediyor. İlginç bir durum gerçekten. Kimyagerlerin mi hatası oldu onu da çözemedim açıkçası. Alaşımın bileşenleri hazırlanırken eksik, fazla ya da yanlış bir malzeme mi koyuldu onu da bilemiyorum. Benim söylediklerim sadece birer ihtimal ve şüphe diyelim. İnşaallah gerçek olmaz. Neticede bizler de Civic sahibi olmasakta potansiyel müşteriyiz.
 
Son düzenleme:

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Zaten bu malzemede anlık şekilde deformasyon olmuyor. Yani bir anda belli bir güce maruz kaldı ve göçtü yahut dayanım gösteremedi gibi bir durum yok. C sütunlarında oluşan göçüklerde zamanla, belli süreç içinde oluştu. Öyle anlık şekilde araçta göçme olsa o iş daha tehlikeli hale gelir. C sütunlarındaki gamzelere bakarsanız hepsi aynı formatta olmayabiliyor. Dalgalanma şeklinde belirli aralıklarla göçmeler olduğu gibi tek bir noktada daha derin göçme de yaşanabiliyor. Ayrıca göçük yaşanan malzemenin Kobe Steel'den alınan malzeme olup olmadığı belli değil hocam. En azından yanlış hatırlamıyorsam Honda'nın açıklamasında o malzemeyle alakalı olmadığı söylenmişti.

Valla showroomdaki sıfır arabalarda bile oluyor bu durum, bu olay bana sorarsanız tamamiyle malzemenin doğal rezonansı ile ilgili, burada yapılan çağın gerisindeki bir hesaplama yüzünden malzeme üzerinde plastik deformasyon oluyor, tehlike yaratıyor mu? metal yorgunluğundan dolayı belki 15 sene sonra yaratabilir, günümüzde hiç bir tehlikesi yok ama. Hele ki bu sorunun HB lerde olmaması tamamiyle hatalı yapılan bir mukavemet hesaplaması ile ilgili olduğunu da düşünmekteyim, sac çok ince kullanılmış, o bölgede oluşan kuvvetlere esnek bölge içerisinde dayanamıyor ve şekil değiştiriyor, bu şekil değiştirme sırasında malzemenin mukavemeti zaten artıyor, önemli olan kopma bölgesine gelmemesinde, aslında honda şu an o bölgede sertlik deneyi yapsa bu sorunun önemli olup olmadığını ve çözümünün olup olmadığını görebilir. Günümüzde sac-metal teknolojisi artık çok eskidi, 5-10 yıla kadar tarihe karışacak bir üretim yöntemi, hala böyle hatalar görmek üzücü.

Aslında işin özeti şu, herkes bilir, japonlar tasarruf amaçlı hem boyada hem de sac kalınlığında olabildiğince ince tabaka kullanmaya çalışır, bu sefer sınırları fazla zorlamışlar, sadece kozmetik bir sorun, çatlama-patlama olmaz.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,237
45,840
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Valla showroomdaki sıfır arabalarda bile oluyor bu durum, bu olay bana sorarsanız tamamiyle malzemenin doğal rezonansı ile ilgili, burada yapılan çağın gerisindeki bir hesaplama yüzünden malzeme üzerinde plastik deformasyon oluyor, tehlike yaratıyor mu? metal yorgunluğundan dolayı belki 15 sene sonra yaratabilir, günümüzde hiç bir tehlikesi yok ama. Hele ki bu sorunun HB lerde olmaması tamamiyle hatalı yapılan bir mukavemet hesaplaması ile ilgili olduğunu da düşünmekteyim, sac çok ince kullanılmış, o bölgede oluşan kuvvetlere esnek bölge içerisinde dayanamıyor ve şekil değiştiriyor, bu şekil değiştirme sırasında malzemenin mukavemeti zaten artıyor, önemli olan kopma bölgesine gelmemesinde, aslında honda şu an o bölgede sertlik deneyi yapsa bu sorunun önemli olup olmadığını ve çözümünün olup olmadığını görebilir. Günümüzde sac-metal teknolojisi artık çok eskidi, 5-10 yıla kadar tarihe karışacak bir üretim yöntemi, hala böyle hatalar görmek üzücü.
Tehlikesi olup olmadığını bilemiyorum ama tehlikesiz olsa bile görsel anlamda yeterince can sıkıcı bir durum. Dediğim gibi böyle bir soruna sahip araca piyasa fiyatını vermek bana koyar. Görüntü olarak kirlilik oluşturan bu soruna sahip araca niye diğer arabalara ödediğim bedeli ödeyerek satın alayım ki ? diye kendime sorduğumda bir cevap bulamıyorum. Cevap veremediğim için de tercih etme noktasında üzülerek vazgeçiyorum.
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Tehlikesi olup olmadığını bilemiyorum ama tehlikesiz olsa bile görsel anlamda yeterince can sıkıcı bir durum. Dediğim gibi böyle bir soruna sahip araca piyasa fiyatını vermek bana koyar. Görüntü olarak kirlilik oluşturan bu soruna sahip araca niye diğer arabalara ödediğim bedeli ödeyerek satın alayım ki ? diye kendime sorduğumda bir cevap bulamıyorum. Cevap veremediğim için de tercih etme noktasında üzülerek vazgeçiyorum.

Vallahi ben hiç kafaya takmam, tercih meselesi, beğendiğim bir araba, fiyatına göre sundukları da iyi, göçük olayı yüzünden vazgeçmezdim ki yerini şu an doldurabilecek araba olmadığı sürece...
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,237
45,840
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Vallahi ben hiç kafaya takmam, tercih meselesi, beğendiğim bir araba, fiyatına göre sundukları da iyi, göçük olayı yüzünden vazgeçmezdim ki yerini şu an doldurabilecek araba olmadığı sürece...
200 hp'lik 8 ileri yeni nesil tam otomatik şanzımanlı mk4 focus'u bekliyorum. Bu yeni nesil şanzımanın durumuna göre tercihim değişecek. Onun haricinde Civic'i zaten bu problemine rağmen beğenen, isteyen varsa zaten alınır. Neticede alan kişi problem etmediği sürece ortada da bir problem kalmıyor demektir :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Hadi ortaligi kizistirayim, bir honda bayisinde musteri aracina cam filmi yapilmak istenmis, musteri bayide degil disarda yaptiracagini soyleyince bayi cam filmini disarda yaptirirsaniz arabaniz garantiden cikar diye tehdit etmis, baya komik firma bu honda :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Renard

Stargazer

Profesör
10 Eyl 2016
109
101
1,085
Istanbul
Hadi ortaligi kizistirayim, bir honda bayisinde musteri aracina cam filmi yapilmak istenmis, musteri bayide degil disarda yaptiracagini soyleyince bayi cam filmini disarda yaptirirsaniz arabaniz garantiden cikar diye tehdit etmis, baya komik firma bu honda :D
Konunun Honda ile alakası yok gibi, bayiinin densizliği gibi duruyor. Fakat hakkını vermek lazım Honda Türkiye canından bezdirir insanı :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım