2014 Mercedes A180'i 110 bin liraya satıp, Honda HRV 1.5 i-vtec 130hp modelini 160 bin tl gibi bir fiyata sıfır km olarak satın aldık. Almaz olaydık.
Hantal, virajlarda yatıyor, yol tutuşu güven vermiyor (hiç "sonuçta yüksek araba" falan demesin kimse, çok fazla suv araç kullandım. O boyut ve yüksekliğine göre fazla yatıyor) yalıtım ve malzeme kalitesi ise 2018 model bir araca göre SIFIR. Zaten atmosferik motor, turbo mercedesten sonra alışamadım gitti çalışma prensibine.
Aracı annem teslim almıştı, iki tarafın da kapıların altındaki plastik parçalarının, davlumbazın üstündeki civataları kırık, parça da yamulmuş ve kırılmış. (Muhtemelen taşınırken)
Pandizotu vermemişler, geldiğinde sordum anneme bilmiyorum dedi. Servise söyledim 3 aydır sözde gelecek.
Sağ ve sol ön camlar kapanmıyor, on kapatmadan en az birinde kafayı yiyor ve hiç kapanmamaya başlıyor. Camlar sonuna kadar kapanıp geri iniyor. Çift kademeli tuşlara ikinci kademede basmayıp, yavaş yavaş ara vere vere (alıştıra alıştıra ) manuel olarak kaldırınca kapanıyor sadece camlar. (Araç 3 bin kmdeyken başladı bu)
Otomatik kapı kilidi yok, kitapçığı baya kurcaladım ama özelliği açma gibi bi şey bulamadım.
Şanzumanı zaten çözemedim, kafasına göre takılıyor, alt devirlerde ASLA vites yükseltmiyor. Bağırt beni diyor. Belki de atmosferik olduğu içindir, ancak 6-7 bin devirlere kadar atmadığı oluyor. Ayrıca takur tukur çalışıyor, mütemadiyen hoplatıyor bizi.
Asla az yakmıyor, az yakmasını istiyorsanız aşırı -gerçekten aşırı- sakin kullanmalısınız. Aşırı sakin kullanınca ise ş.içi 7-8 litreleri görüyorsunuz (mercedes çok daha iyiydi o konuda)
Diyeceğim o ki; SAKIN ALMAYIN, ALDIRMAYIN. Paranıza yazık.
XC40'ların 1.5 otomatikleri ocak ayında gelecekmiş. Annem gözünü kararttı, onu bekliyor.
EDIT : Maksimum hız: 190 (bugün bi bayır aşağı azıcık ucundan gördüm zar zor [tek kişi] )
0-100'ü ne siz sorun ne ben söyleyeyim.
Hantal, virajlarda yatıyor, yol tutuşu güven vermiyor (hiç "sonuçta yüksek araba" falan demesin kimse, çok fazla suv araç kullandım. O boyut ve yüksekliğine göre fazla yatıyor) yalıtım ve malzeme kalitesi ise 2018 model bir araca göre SIFIR. Zaten atmosferik motor, turbo mercedesten sonra alışamadım gitti çalışma prensibine.
Aracı annem teslim almıştı, iki tarafın da kapıların altındaki plastik parçalarının, davlumbazın üstündeki civataları kırık, parça da yamulmuş ve kırılmış. (Muhtemelen taşınırken)
Pandizotu vermemişler, geldiğinde sordum anneme bilmiyorum dedi. Servise söyledim 3 aydır sözde gelecek.
Sağ ve sol ön camlar kapanmıyor, on kapatmadan en az birinde kafayı yiyor ve hiç kapanmamaya başlıyor. Camlar sonuna kadar kapanıp geri iniyor. Çift kademeli tuşlara ikinci kademede basmayıp, yavaş yavaş ara vere vere (alıştıra alıştıra ) manuel olarak kaldırınca kapanıyor sadece camlar. (Araç 3 bin kmdeyken başladı bu)
Otomatik kapı kilidi yok, kitapçığı baya kurcaladım ama özelliği açma gibi bi şey bulamadım.
Şanzumanı zaten çözemedim, kafasına göre takılıyor, alt devirlerde ASLA vites yükseltmiyor. Bağırt beni diyor. Belki de atmosferik olduğu içindir, ancak 6-7 bin devirlere kadar atmadığı oluyor. Ayrıca takur tukur çalışıyor, mütemadiyen hoplatıyor bizi.
Asla az yakmıyor, az yakmasını istiyorsanız aşırı -gerçekten aşırı- sakin kullanmalısınız. Aşırı sakin kullanınca ise ş.içi 7-8 litreleri görüyorsunuz (mercedes çok daha iyiydi o konuda)
Diyeceğim o ki; SAKIN ALMAYIN, ALDIRMAYIN. Paranıza yazık.
XC40'ların 1.5 otomatikleri ocak ayında gelecekmiş. Annem gözünü kararttı, onu bekliyor.
EDIT : Maksimum hız: 190 (bugün bi bayır aşağı azıcık ucundan gördüm zar zor [tek kişi] )
0-100'ü ne siz sorun ne ben söyleyeyim.
Ekli dosyalar
Son düzenleme: