@İstanbullu evet fiyat olarak i10'un 2 katından fazla ama artık i10 benim beklentilerimi karşılayamıyor bagaj hacmi,uzunyolda sollama performansı ,yakıt tüketimi bunun için degistirmeyi düşünüyorum sık sık ve yüklü bi şekilde şehir dışına çıktığım için yeterli gelmiyo aslında yoksa şehiriçinde fazlasıyla memnumum kullanım kolaylığı boyutundan dolayı park kolaylığı gayet iyi artık cerato için masraf artışınıda göz önüne aldım tabi ceratoyu alabilmem için i10'un tamirden çıkması ve satmam lazım ancak öyle ceratoyu alabilirim tabi o zamana kadar anlaştığım araç satılırmı satılmazmı orasını bilemiyorum neyse hayırlısı artık
Ayni dertten bende muzdaripim, ama fiyatları görünce içime sindiriyorum. Senle benim aramdaki en büyük fark, senin aracının benzinli bir içiçi olması. Nerden baksan bendeli i10 ile sendeki i10 arasında 3 katına yakın yıllık işletim maliyeti var.
İşte bu farklılık sayesinde diğer saydığın olumsuzlukları içimde sindirebiliyorum.
Araba hayırlı olur inşallah, Bende satmak istesem yeni araba alımında maksimum 60 bin tl ye çıkabilirim, 60 bin tl ikinci el bir D segmenti sw arabaya kafaya koydum. Otomatik takıntım yok ve türkiye piyasasında Manual arabaların hızlı değer kaybetmesi işime geliyor. Manual Mondeo, Passat, İ30 sw gibi araçlar beni etkilyor. Sizde Otomatik vites sorunu olmasa , çok daha konforlu ve ucuza bu tip seçenekleri değerlendirebilirsiniz. Zaten uzun yolda otomatik bir şanzımana ihtiyaçta olmuyacaktır. Manual daha ekonomik, daha kolay bakım ve daha düşük yakıt tüketimi olanaklarıda yanında getiriyor.
Tabi herşey sizin gönlünüze göre olsun, ben sadece hatırlatma yapmak istedim.