KAPALI İki araç arasında seçim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Millennium

Asfalt Kurutucu
11 Mar 2017
86
89
710
Arkadaşlar iki araç arasında kaldık. İ20 manuel Punto Otomatik fakat i20 daha dolu bir araç (geri görüş kamerası,anahtarsız çalıştırma,sunroof gibi vs.)Her ikisindede esp var, yakıtı benzer olur diye düşünüyorum.Sizce hangisini almak daha mantıklı olur ?

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-1.3-multijet-lounge-dualogic-531607213/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-hyundai-i20-en-full-olani-526650083/detay
 

furkanculha

Asfalt Kurutucu
2 Ocak 2017
47
47
595
Valla tasarım ve performans olarak Punto gayet iyi. i20'nin ekstraları ve Dualogic vites sizin için çok önemli değilse Punto üzmez.
 

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,067
6,945
5,020
github.com
Marka
BMW
Dualogic konusunda herhangi bir deneyimim yok ama pek başarılı bir sanziman olmadığını okumuştum ama dediğim gibi hiç deneyimlemedim .Kullanıcı yorumlarından yola çıkarak bunu söylüyorum. Punto güzel bir otomobil e benziyor . Arka koltukların ıslak olmasını pek anlayamadım (resimlerde öyle gözüküyor. ). i20 donanım olarak gayet iyi fakat 60 k kmdeki araba için şoför koltuğu kendinden fazla geçmiş .Tabi bu km sinin düşürülmüş olduğunu göstermez sehirici daha çok kullanıldığını da gösterebilir. kimsenin günahını almayalım. i20 nin yeni kasası olsa peynir ekmek gibi satar ama bu kasa elden çıkarmak istediğinizde fazla zorlanmazsiniz elbette ama punto bu konuda bence öne çıkıyor .ikisi arasında kalsam punto derdim ama 50 bin TL bütçe ile farklı seçeneklere yönelirdim.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,232
45,833
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Dualogic şanzımanlar sürüş konforu açısından oldukça vasattır. Bu sizin için sorun çıkarmayacaksa 50-55 bin lira arasına 2011-12-13 model mcp şanzımanlı ( dualogic benzeri ) 112 - 115 hp'lik dizel otomatik citroen c4 bulabilirsiniz. Hem c segmenttir, hem oldukça doludur, hem de yalıtımı falan bu araçlardan çok daha iyidir. Süspansiyon konforu ve elektronik aksamı biraz nazlıdır ama b segmentlerin bir çoğundan iyidir diyebilirim. Bu iki araç arasında ise otomatik şartsa ve esnetemeyeceğiniz bir kriterse punto'yu tercih etmekte fayda var. Ama şart değil diyorsanız i20 alırım.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Millennium

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,067
6,945
5,020
github.com
Marka
BMW
Dualogic şanzımanlar sürüş konforu açısından oldukça vasattır. Bu sizin için sorun çıkarmayacaksa 50-55 bin lira arasına 2011-12-13 model mcp şanzımanlı ( dualogic benzeri ) 112 - 115 hp'lik dizel otomatik citroen c4 bulabilirsiniz. Hem c segmenttir, hem oldukça doludur, hem de yalıtımı falan bu araçlardan çok daha iyidir. Süspansiyon konforu ve elektronik aksamı biraz nazlıdır ama b segmentlerin bir çoğundan iyidir diyebilirim.
Hocam yazık günah o paralar o arabalara verilir mi. C4 elden çıkarma konusunda sıkıntı yaratabilecek bir otomobil bence . Otomobil tercihlerinizi yazsanız yardımcı olacağım ( hatchback , dizel , otomatik , donanım açısından zengin ) filan
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,232
45,833
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Hocam yazık günah o paralar o arabalara verilir mi. C4 elden çıkarma konusunda sıkıntı yaratabilecek bir otomobil bence . Otomobil tercihlerinizi yazsanız yardımcı olacağım ( hatchback , dizel , otomatik , donanım açısından zengin ) filan
Eskiden olsa elden çıkarmak zordu doğru. Ama şuan dizel otomatik c segment ve az buçuk dolu sıfır bir araba 120'den aşağı yok. 4-5 yaşında c segment, dizel otomatik ve oldukça dolu olabilen kaç tane otomobil kaldı 50-55 bin liraya ? Otomobil fiyatlarının geldiği şu son noktadan sonra c4'ü elden çıkarmak zor olmayacaktır. Neticede araba alacak herkesin 80-90 bin lirası yok gidip yeni model 2.el bir araba alabilsin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Yakup♤34

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,067
6,945
5,020
github.com
Marka
BMW
Benim o paralara C segmentinde tercihim Focus olurdu . 2005 modelinin en dolusunda elektrikli koltuk , rezistansli ön cam , direksiyon hareketleriyle hareket eden sis farlari bulunduran bir arabadan bahsediyoruz . 50bin liralara 2009-2010 otomatigi alınabilir. Güncel piyasayı pek takip edemiyorum bu aralar. Sürüş zevki , konfor , donanım , ikinci elde değer kaybı olarak C4 den kat kat daha iyidir. C4 un tek avantajı model yılının yeni olması bence.
Eskiden olsa elden çıkarmak zordu doğru. Ama şuan dizel otomatik c segment ve az buçuk dolu sıfır bir araba 120'den aşağı yok. 4-5 yaşında c segment, dizel otomatik ve oldukça dolu olabilen kaç tane otomobil kaldı 50-55 bin liraya ? Otomobil fiyatlarının geldiği şu son noktadan sonra c4'ü elden çıkarmak zor olmayacaktır. Neticede araba alacak herkesin 80-90 bin lirası yok gidip yeni model 2.el bir araba alabilsin.
Eskiden olsa elden çıkarmak zordu doğru. Ama şuan dizel otomatik c segment ve az buçuk dolu sıfır bir araba 120'den aşağı yok. 4-5 yaşında c segment, dizel otomatik ve oldukça dolu olabilen kaç tane otomobil kaldı 50-55 bin liraya ? Otomobil fiyatlarının geldiği şu son noktadan sonra c4'ü elden çıkarmak zor olmayacaktır. Neticede araba alacak herkesin 80-90 bin lirası yok gidip yeni model 2.el bir araba alabilsin.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,232
45,833
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Benim o paralara C segmentinde tercihim Focus olurdu . 2005 modelinin en dolusunda elektrikli koltuk , rezistansli ön cam , direksiyon hareketleriyle hareket eden sis farlari bulunduran bir arabadan bahsediyoruz . 50bin liralara 2009-2010 otomatigi alınabilir. Güncel piyasayı pek takip edemiyorum bu aralar. Sürüş zevki , konfor , donanım , ikinci elde değer kaybı olarak C4 den kat kat daha iyidir. C4 un tek avantajı model yılının yeni olması bence.
Örnekler tabii ki çoğaltılabilir. Fakat ben araç önerisinde bulunurken arkadaşın atmış olduğu ilanda araçların kriterlerine yakın şekilde seçenekler belirlemeye çalışıyorum. 80 bin km'yi pek geçmemiş 2012-13 model, dizel otomatik ya da manuel bir c segment arabayı 50-55 arasına bulmak zor. Focus tabii ki bir tercih, hatta golf 6 da alınabilir. Fakat dediğim gibi arkadaşın ilandaki kriterlerine yakın ve yine o fiyat bandında araç önermeye çalıştım.
 

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,067
6,945
5,020
github.com
Marka
BMW
Örnekler tabii ki çoğaltılabilir. Fakat ben araç önerisinde bulunurken arkadaşın atmış olduğu ilanda araçların kriterlerine yakın şekilde seçenekler belirlemeye çalışıyorum. 80 bin km'yi pek geçmemiş 2012-13 model, dizel otomatik ya da manuel bir c segment arabayı 50-55 arasına bulmak zor. Focus tabii ki bir tercih, hatta golf 6 da alınabilir. Fakat dediğim gibi arkadaşın ilandaki kriterlerine yakın ve yine o fiyat bandında araç önermeye çalıştım.
Söylediğinizde haklısınız. Önceki mesajimda söylediğim gibi kriterleri bilirsem daha kolay yardimci olurum.
 

kekum34

Emirhan KEKUM
Panpa
8 Eyl 2016
2,347
5,331
4,270
22
İstanbul
Eğer aracı şehir içi kullanacaksanız dualogic çok sıkıntı değil. Ama gazlamak isterseniz o zaman çok fazla üzer. Dualogic sadece görev adamı otomatik demek için var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Millennium

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,033
7
51,366
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Arkadaşlar iki araç arasında kaldık. İ20 manuel Punto Otomatik fakat i20 daha dolu bir araç (geri görüş kamerası,anahtarsız çalıştırma,sunroof gibi vs.)Her ikisindede esp var, yakıtı benzer olur diye düşünüyorum.Sizce hangisini almak daha mantıklı olur ?

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-1.3-multijet-lounge-dualogic-531607213/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-hyundai-i20-en-full-olani-526650083/detay
İlandaki Punto biraz benim midemi bulandırdı. Çok fazla boyalı yeri var ama trameri yok. O nasıl oluyor acaba? O boyanan yerlerin nasıl hasar aldığını gösteren fotoğrafları sunmazlarsa benim için ciddi soru işareti bir araba olur.
i20'nin koltuğunun o hale gelmesi ise sahibinin kilolu biri olmasına veya herhangi bir ortopedik rahatsızlığı nedeniyle koltuğa oturduktan sonra dönerek biniyor olmasına bakar. Yine de canlı gözle pedalları, kapı içi trimleri ve direksiyon derisini tekrar gözden geçirmek gerekir tabii.

Genel olarak fikirlerimi sorarsanız, Dualogic şanzımanı almadan önce uzun süre kullanım tecrübesi edinin. Gerekirse 1 gün dualogic bir araba kiralayın. İnsanların beğenip beğenmemeleri direk olarak şanzımana alışmalarıyla alakalı. Eğer içinize sinmeyen bir karakteri varsa kafadan elemiş olursunuz Punto'yu.

İkisi arasında kalsam benim tercihim i20 olurdu. Punto daha iyi yol tutar ve bir tık daha ekonomiktir ama i20 daha geniş ve ben manuelciyim. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Millennium

Millennium

Asfalt Kurutucu
11 Mar 2017
86
89
710
Fikirleriniz için çok teşekkür ederim , araç şehir içinde gezmek için, işe gidip gelmek için kullanılacak bence istanbul içinde otomatik daha rahat olur.Dualogic şanzıman hakkında az çok fikrim var tabi ki performans odaklı bir şanzıman değil ama az da olsa kullanma fırsatı buldum .bana çok ta kötü gelmedi.
 

Millennium

Asfalt Kurutucu
11 Mar 2017
86
89
710
Dualogic konusunda herhangi bir deneyimim yok ama pek başarılı bir sanziman olmadığını okumuştum ama dediğim gibi hiç deneyimlemedim .Kullanıcı yorumlarından yola çıkarak bunu söylüyorum. Punto güzel bir otomobil e benziyor . Arka koltukların ıslak olmasını pek anlayamadım (resimlerde öyle gözüküyor. ). i20 donanım olarak gayet iyi fakat 60 k kmdeki araba için şoför koltuğu kendinden fazla geçmiş .Tabi bu km sinin düşürülmüş olduğunu göstermez sehirici daha çok kullanıldığını da gösterebilir. kimsenin günahını almayalım. i20 nin yeni kasası olsa peynir ekmek gibi satar ama bu kasa elden çıkarmak istediğinizde fazla zorlanmazsiniz elbette ama punto bu konuda bence öne çıkıyor .ikisi arasında kalsam punto derdim ama 50 bin TL bütçe ile farklı seçeneklere yönelirdim.

Daha üst segment araçlara yönelebilir doğru fakat bu sefer donanımdan,düşük km den ve hasar kayıtsız araçlardan vazgeçmek zorunda kalıyoruz :)
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,033
7
51,366
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
50 bin civarı son kasa style paket bulunabilir belki fakat Km si yüksek , yüksek rakamlı hasar kayıtları olan araçlar çıkabilir diye düşünüyorum yine de malum sitede araştırıp kovalamak lazım.
Bu arada bir ekleme yapayım: Eski kasa i20'nin makyajsızını kullanmıştım, debriyajı İstanbul için çok sertti. Bu da öyleyse i20'yi eleyin derim.
Yeni kasayı 1.2 benzinli motoruyla gündeminize alabilirsiniz. Sorunsuz ve bayağı ekonomik bir motordur. Hem de yeni jenerasyon bir arabaya binmiş olursunuz. Style donanımını öneririm. Şöyle bir örnek de atayım: https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-hatasiz-boyasiz-15-bin-km-de-518878785/detay
Eski kasadan sonra bu güncel kasada medeniyet konusunda resmen çağ atlamış durumda i20. Yakıt tüketimi İstanbul içinde dizel i20 ile en fazla 1lt fark eder. 1.2 motoru çok sessiz. İstanbul trafiği için debriyajı ve direksiyonu de gayet yumuşak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Millennium

Millennium

Asfalt Kurutucu
11 Mar 2017
86
89
710
Bu arada bir ekleme yapayım: Eski kasa i20'nin makyajsızını kullanmıştım, debriyajı İstanbul için çok sertti. Bu da öyleyse i20'yi eleyin derim.
Yeni kasayı 1.2 benzinli motoruyla gündeminize alabilirsiniz. Sorunsuz ve bayağı ekonomik bir motordur. Hem de yeni jenerasyon bir arabaya binmiş olursunuz. Style donanımını öneririm. Şöyle bir örnek de atayım: https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-hatasiz-boyasiz-15-bin-km-de-518878785/detay
Eski kasadan sonra bu güncel kasada medeniyet konusunda resmen çağ atlamış durumda i20. Yakıt tüketimi İstanbul içinde dizel i20 ile en fazla 1lt fark eder. 1.2 motoru çok sessiz. İstanbul trafiği için debriyajı ve direksiyonu de gayet yumuşak.
Öneriniz için teşekkür ederim.Benzinli araç düşünmüyoruz, araç her gün işe gidip gelmede kullanılacak istanbul trafiği malum dizel bir araç bakıyoruz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım