KAPALI J kasa astra sedan 1.6 cdti sport alınır mı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kemal Parla

Asfalt Kurutucu
4 Ara 2016
17
3
595
arkadaşlar merhaba bi yakınıma araba alacağız aklımızda astra j sedan 1.6 cdti sport var sizce alınır mı
 
14 Kas 2016
173
419
1,535
Bursa
Önceki aracım ta kendileri. Peşin özet geçeyim, tek kelimeyle; Motor.
Motor 1.6 dizeller arasında o kadar önde ki bana hiç düşünmeden aynı motor olduğu için insignia aldırttı. Ekstra ağırlık ve otomatik vites bile gözümü korkutamadı öyle söyliyim.

Benim ev-iş arası uzak olduğu için arabayla gittiğim nadir günlerde otobanı kullanıyordum. 20 km'lik yolda 180-200 takılmama ve şehir içi kalkışlarda agresif olmama rağmen aracın genel ortalaması 6,5 lt idi. Bu bence tamamen 136 beygirin ve 320 nm torkun marifeti. Yani o ikinci üçüncü dördüncü vitesteki ivmelenme hem yüzünüzü hem cebinizi güldürtür. Az yakar çok kaçar tanımının baştan yeniden yapılması gibi bişey. Şu an insignia'da da rodajdan mütevellit 2.200 deviri geçimiyorum, 2200 zaten size 110 km/h falan rahatlıkla yaptırıyor, tam rakamlar veremiyorum. Şehir içi hep sol trafikteyim ve akıcı kullanıyorum, ortalama 6,1. Ağırlık, tork konvertör otomatik derken bence mucize. (bu esnada tabi sakin kullanmanın tadına varınca, trafikte gaza bile getirseler kimin umurunda. etrafı izleye izleye gidiyorum)

Ben 2014 model 20 bin km'de 66 bine sattım. Şimdi baktım 70 bine çıkmış piyasası ama yine 67'ye falan alınır aynı araç.
astra'da 17 jant vardı ama bana biraz sert geldi, insignia'da 19 olmasına rağmen Astra'ya göre pamukumsu geçişler var tümseklerde, engebelerde.
Dağınık oldu farkındayım ama iş yerinde toparlayamıyorum.
Merak ettiğiniz spesifik bir nokta varsa o konu hakkında detaylı cevap verebilirim.
Farları nasıl, arka baş diz, koltuk konforu, vites geçişleri, yol tutuş vb.
 

Kemal Parla

Asfalt Kurutucu
4 Ara 2016
17
3
595
Çok teşekkür ederim bi kaç sorum olacaktı 1. Trim sesi var mıydı 2. Koltukları sert mi nasıl 3. Farların aydınlatması 4. Vites geçişleri genel olarak hepsi yani
 

Kemal Parla

Asfalt Kurutucu
4 Ara 2016
17
3
595
Önceki aracım ta kendileri. Peşin özet geçeyim, tek kelimeyle; Motor.
Motor 1.6 dizeller arasında o kadar önde ki bana hiç düşünmeden aynı motor olduğu için insignia aldırttı. Ekstra ağırlık ve otomatik vites bile gözümü korkutamadı öyle söyliyim.

Benim ev-iş arası uzak olduğu için arabayla gittiğim nadir günlerde otobanı kullanıyordum. 20 km'lik yolda 180-200 takılmama ve şehir içi kalkışlarda agresif olmama rağmen aracın genel ortalaması 6,5 lt idi. Bu bence tamamen 136 beygirin ve 320 nm torkun marifeti. Yani o ikinci üçüncü dördüncü vitesteki ivmelenme hem yüzünüzü hem cebinizi güldürtür. Az yakar çok kaçar tanımının baştan yeniden yapılması gibi bişey. Şu an insignia'da da rodajdan mütevellit 2.200 deviri geçimiyorum, 2200 zaten size 110 km/h falan rahatlıkla yaptırıyor, tam rakamlar veremiyorum. Şehir içi hep sol trafikteyim ve akıcı kullanıyorum, ortalama 6,1. Ağırlık, tork konvertör otomatik derken bence mucize. (bu esnada tabi sakin kullanmanın tadına varınca, trafikte gaza bile getirseler kimin umurunda. etrafı izleye izleye gidiyorum)

Ben 2014 model 20 bin km'de 66 bine sattım. Şimdi baktım 70 bine çıkmış piyasası ama yine 67'ye falan alınır aynı araç.
astra'da 17 jant vardı ama bana biraz sert geldi, insignia'da 19 olmasına rağmen Astra'ya göre pamukumsu geçişler var tümseklerde, engebelerde.
Dağınık oldu farkındayım ama iş yerinde toparlayamıyorum.
Merak ettiğiniz spesifik bir nokta varsa o konu hakkında detaylı cevap verebilirim.
Farları nasıl, arka baş diz, koltuk konforu, vites geçişleri, yol tutuş vb.
Çok teşekkür ederim bi kaç sorum olacaktı 1. Trim sesi var mıydı 2. Motor yalıtımı nasıldı 3. Vites geçişleri nasıldı 4. Koltuklar biraz sert mi 5. Farların aydınlatması nasıl genel olarak hepsi yani
 

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
Çok teşekkür ederim bi kaç sorum olacaktı 1. Trim sesi var mıydı 2. Koltukları sert mi nasıl 3. Farların aydınlatması 4. Vites geçişleri genel olarak hepsi yani

Bende 2012 model zafira var sanırım orta konsolu filan astra aynı araba 151k km geldi sadece bir kez arnavut taşlı yoldan giderken ekranın üstünden ses geldi onun dışında ses yok çok şükür. Koltuk olarakta diyebileceğim opellerin genelde sert dolgulu oluyor ama ortopedisi baya iyi ve ideal sürüş pozisyonunuzu ayarladığınız da koltukları gayet rahat. Vites geçişi de şehir içi de veya normal kullanımda akıcı ve gayet konforlu sadece dip gaz yaparken öne yığılmaya başlıyor ve performanslı kullanımda spor modunun olmayışı büyük bir eksik bence.
 
14 Kas 2016
173
419
1,535
Bursa
1- Bendeki araçta sadece ön göğüste, tam ortada bir çıtırtı vardı, elimle bastırınca susuyordu, kafaya takmadım baktırtmadım hiç. Şoför yan camı zırıldaması vardı, her binişte cam kapama düğmesine kapama yönünde bir kere basınca kesiliyordu. Cam mekanizmasının dişlisinde bir boşluk vardı sanırım, bu da rahatsız etmedi ve baktırmadım. Halledilcek işlerdi yani. Meşhur Wd40'lık işler :p araç bence bu konuda kaliteli.
2- Koltuklar yarı deri-kumaş, vücuda temas eden yerler kumaş olduğundan yaz-kış üşüme-pişme derdi yok. Ne sert ne yumuşak. Oturunca ilk olarak pofuduk etkisi yok yani gömülmüyorsunuz ama sandalye etkisi de yok kesinlikle. Kaliteli bir dolgunluk var yani. Uzun vadede güven verdiriyor, yıpranmam diyor. Arka koltukların orta sırası deri ve sert. Ama bayağı sert, tahtadan hallice. Şaft tüneli artı arka koltuğa yakın ön kol dayama birleşince ortada oturmak zulüm. Arkada kol dayama da yok.
3- Farlar klasik halojen işte. Sport'un Cosmo donanımdan tek belirgin farkı bu ama işte can alıcı. AFL geceleri resital sunarken sportun farları önünü göstermekten başka numara sergileyemiyor.
4- Manuel vites için konuşabilirim, vites topuzu başlı başına manuel aldırtır. Çok kaliteli bir dokunuş hissiyatı var. geçişleri kemikliden ziyade yumuşağa yakın. Ama ama ama topuz öyle konumlandırışmış ki arabadan soğutur. Çok ama çok geride. Kol dayamadan dirseğinizi kaldırmadan değiştirmek imkansız, kolunuz haddinden fazla geri gidiyor.
 

Kemal Parla

Asfalt Kurutucu
4 Ara 2016
17
3
595
1- Bendeki araçta sadece ön göğüste, tam ortada bir çıtırtı vardı, elimle bastırınca susuyordu, kafaya takmadım baktırtmadım hiç. Şoför yan camı zırıldaması vardı, her binişte cam kapama düğmesine kapama yönünde bir kere basınca kesiliyordu. Cam mekanizmasının dişlisinde bir boşluk vardı sanırım, bu da rahatsız etmedi ve baktırmadım. Halledilcek işlerdi yani. Meşhur Wd40'lık işler :p araç bence bu konuda kaliteli.
2- Koltuklar yarı deri-kumaş, vücuda temas eden yerler kumaş olduğundan yaz-kış üşüme-pişme derdi yok. Ne sert ne yumuşak. Oturunca ilk olarak pofuduk etkisi yok yani gömülmüyorsunuz ama sandalye etkisi de yok kesinlikle. Kaliteli bir dolgunluk var yani. Uzun vadede güven verdiriyor, yıpranmam diyor. Arka koltukların orta sırası deri ve sert. Ama bayağı sert, tahtadan hallice. Şaft tüneli artı arka koltuğa yakın ön kol dayama birleşince ortada oturmak zulüm. Arkada kol dayama da yok.
3- Farlar klasik halojen işte. Sport'un Cosmo donanımdan tek belirgin farkı bu ama işte can alıcı. AFL geceleri resital sunarken sportun farları önünü göstermekten başka numara sergileyemiyor.
4- Manuel vites için konuşabilirim, vites topuzu başlı başına manuel aldırtır. Çok kaliteli bir dokunuş hissiyatı var. geçişleri kemikliden ziyade yumuşağa yakın. Ama ama ama topuz öyle konumlandırışmış ki arabadan soğutur. Çok ama çok geride. Kol dayamadan dirseğinizi kaldırmadan değiştirmek imkansız, kolunuz haddinden fazla geri gidiyor.
Ha son kez bişey sorcaktım direksiyona iyi değil demişler testte de söyleniyor sizin yorumunuz nedir
 
14 Kas 2016
173
419
1,535
Bursa
Direksiyon da tipik elektrik destekli işte. Durağan hızlarda aşırı yumuşak. Hızlandıkça sertleşiyor. 200 ile giderken tedirgin etmedi hiç beni.

Velhasıl güzel araba astra sedan. Yakışıklı. Alman. Rakiplerinden uygun fiyatlı.

Ben aracı almadan 150 liraya kiralayıp 1 gün kullandım. Hem de 1.3 dizelini kullanmıştım. Kullandığınız zaman internetteki yorumların (sözüm test otoriterlerinden dışarı) sizin için bir anlam ifade etmediğini anlıyorsunuz.

Araba işi parfüm gibi. Bi parfüm hakkında aşırı etkileyici, çok kalıcı, notaları müthiş derler. Gider bakarsınız. Ne sizin teninize uymuş, ne sizde kalıcı bir etkisi var. Hatta bakarsınız midenizi bulandırmış.
Araba da böyle. Sizi gıcık eden özellik bir başkasını mest edebilir.

O yüzden test test test diyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: emre.kilincarslan

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Dizel otomatik Ceratoryu (tam dolu olanını) 90 ın hemen altına alırsınız, bayiye gidin, orada iyi bir fiyat versinler, verirler, veriyorlar zaten :)
Halen fiyat performans şampiyonu benim için ... bu arada listesi 107bin olmuş Octavia (style) içinde 97 bin fiyat almıştım geçen hafta.
Listelere takılmayın yani... Listelerin çoğu 2017 modeller için. Şu anda 2017 araç yok... 2016 oluca da fiyatlar ciddi fark ediyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım