Beyler patlayan lastiği yamayla kapattırmakmı yoksa fitille mühürlemekmi daha sağlıklı sonuç verir ayrıca jantın dış çemberinde yaklaşık 2 cmlik bir çatlak oluşmuş bu bir sıkıntı yaratırmı sizce
Hocam janti direk cope atin . Ne yapilsada adam olmaz en ufak seyde yine oradan gider tecrube ile sabit.Beyler patlayan lastiği yamayla kapattırmakmı yoksa fitille mühürlemekmi daha sağlıklı sonuç verir ayrıca jantın dış çemberinde yaklaşık 2 cmlik bir çatlak oluşmuş bu bir sıkıntı yaratırmı sizce
İstebnenin üstündede aynı jant var degistirdik onunla çatlak istebnede dursun dedikHocam janti direk cope atin . Ne yapilsada adam olmaz en ufak seyde yine oradan gider tecrube ile sabit.
Yama yaptılar fitil bu lastigi tutmaz çok sert hamurlu lastiğin var dediBenim de lastigim patladigin da lastikciye goturdum dee lastikci bana fitillemi yapalim yoksa yama mi yapayim dedi ne farki var dedim fitil 1 yil gider yama 2 yil dedi lastikcinin yalancisiyim fitil yaptirdim 2 yildir sikinti yok jant ise sikinti durum gibi lastikciye bir sorun bnce
Lastigin markasi nedir hocam merak ettimYama yaptılar fitil bu lastigi tutmaz çok sert hamurlu lastiğin var dedi
Michelin primacy hp 16 incLastigin markasi nedir hocam merak ettim
Jantta çatlağı geçtim paslanma bile büyük tehlikedir. Hayati tehlike. 30-40 civarı hızları geçmemek gerekir o kadar riskli. Lastikte de yama her zaman daha sağlıklı çözüm oluyor, tavsiye ederim.Beyler patlayan lastiği yamayla kapattırmakmı yoksa fitille mühürlemekmi daha sağlıklı sonuç verir ayrıca jantın dış çemberinde yaklaşık 2 cmlik bir çatlak oluşmuş bu bir sıkıntı yaratırmı sizce
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.