Megane sedan?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Captur testini izle "ölü direksiyon" ve "kötü altyapı" mı yapıyo renault gör.
Senin altyapıdan ne beklediğine ve anladığına bağlı. Talismanı da izledik 4 control özelliği olmadan viraj performansının ne alemde olduğunu gördük. Renault direksiyon mevzusunda yeni 308'e bir bakarsa kendi içinde de iyi bir evrim geçirmiş olur.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Fransız araçlarının genel sorunu.
1- citroen 2-renault 3-peugeot Bu üç markadan bu mevzuda citroen tepeye oynar. Süspansiyon, direksiyon, şase gibi konulara gerçekten hiç eğilmez bile. Renault ortada seyrediyor bu mevzuda ama rs ve bazı nadir binek modelleri dışında onlar da özenmez. Standartta tutmaya çalışır. Peugeot ise bana kalırsa bu mevzuda içlerinde en iyisi. Hele yeni 308'in go kart gibi bir direksiyonu var. Fransız aracım da oldu benim dışı, malzemesi, donanımları, görseli her zaman güzel olmuştur ama yürüyen aksam, konfor ( süspansiyon çalışma sesleri ve aralıkları) ve yer yer yalıtım konusuna fazla özen göstermiyorlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe

anl_akl

Panpa
8 Eyl 2016
1,247
3,438
3,720
Ankara
Renault daima ucuzun iyisini yaptı ve iyi yaptı. Peugeot yıllarca aynı platform u kullandı 308 ile birlikte yeni platforma geçtiler. Citroen zaten bitti eski citroen değil peugeot mahvetti güzelim markayı. Renault a bakarsak adamlar hep işin ortasını buldular ne konforlu ne de çok yol tutan. İnsan olana yeter kombinasyonu kaldı ki renault'un sürüşü hiç bir zaman öyle bi ruhsuz kötü olmadı daima bir şeyler vardı ne çok fazla ne çok az. Bir tek şuan Talisman rakiplerine göre geride kaldı ki o araba elektronik amortisörsüz neler yapıcak merak konusu çünkü o opsiyon fiyatı 1000 tl gibi bir şey o fiyata ne kadar kaliteli orası muamma çünkü öyle bir opsiyonun bu kadar ucuz olması da ayrı bir tartışma konusu.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Renault daima ucuzun iyisini yaptı ve iyi yaptı. Peugeot yıllarca aynı platform u kullandı 308 ile birlikte yeni platforma geçtiler. Citroen zaten bitti eski citroen değil peugeot mahvetti güzelim markayı. Renault a bakarsak adamlar hep işin ortasını buldular ne konforlu ne de çok yol tutan. İnsan olana yeter kombinasyonu kaldı ki renault'un sürüşü hiç bir zaman öyle bi ruhsuz kötü olmadı daima bir şeyler vardı ne çok fazla ne çok az. Bir tek şuan Talisman rakiplerine göre geride kaldı ki o araba elektronik amortisörsüz neler yapıcak merak konusu çünkü o opsiyon fiyatı 1000 tl gibi bir şey o fiyata ne kadar kaliteli orası muamma çünkü öyle bir opsiyonun bu kadar ucuz olması da ayrı bir tartışma konusu.
Zaten renault'u bu iki marka arasına koyuyorum ben de. Ama diğer fransızlar arasında daha çok tercih edilen, daha çok ortada olan bir marka. Renault sport tecrübelerinin çok değil birazını bineklere de aktarsa daha bir sürü müşteri çeker. O eski efsane laguna, safrane serilerinden sonra doğru düzgün dikiş tutturamadı. 1-2 kasa önceki megane'ları hatırlıyorum, gerçekten rakiplerinden gerideydi. Fluence zaten hiç saymıyorum. Lattitude çıkarıyor sonra piyasadan alıyor. Standart bir kullanıcıya her türlü yetecektir hatta citroen bile standart kullanıcıya yetiyor. Ama işin biraz derinlerine inmeye kalkınca mevzu değişiyor. Peugeot psa'nın yeni emp2 plaftormuna geçti ve cidden çok başarılı olmuş. Bekliyorum ki renault da aynı atağı göstersin, tecrübesi var biraz daha güzel platformlar geliştirsin.
 

anl_akl

Panpa
8 Eyl 2016
1,247
3,438
3,720
Ankara
Zaten renault'u bu iki marka arasına koyuyorum ben de. Ama diğer fransızlar arasında daha çok tercih edilen, daha çok ortada olan bir marka. Renault sport tecrübelerinin çok değil birazını bineklere de aktarsa daha bir sürü müşteri çeker. O eski efsane laguna, safrane serilerinden sonra doğru düzgün dikiş tutturamadı. 1-2 kasa önceki megane'ları hatırlıyorum, gerçekten rakiplerinden gerideydi. Fluence zaten hiç saymıyorum. Lattitude çıkarıyor sonra piyasadan alıyor. Standart bir kullanıcıya her türlü yetecektir hatta citroen bile standart kullanıcıya yetiyor. Ama işin biraz derinlerine inmeye kalkınca mevzu değişiyor. Peugeot psa'nın yeni emp2 plaftormuna geçti ve cidden çok başarılı olmuş. Bekliyorum ki renault da aynı atağı göstersin, tecrübesi var biraz daha güzel platformlar geliştirsin.
O efsane Lagunalarda torsiyon du ona rağmen çok iyiydi araba. 1-2 önceki nesil megane'lar biraz değişik arabalardı daha çok konfora kasılmış arabalardı kaldı ki o zamanlar da çoğu araba nın ciddi eksikleri vardı birinde olan birinde olmuyordu ve Renault un Rs de edindiği tecrübeleri normal arabalara aktarması zor çünkü avrupa da onu isteyen adam gidiyor Rs alıyor. Aslında Nissan la ikisi ortalığı mahvedecek potansiyele sahipler ama ne yazık ki ekonomik politikalar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
O efsane Lagunalarda torsiyon du ona rağmen çok iyiydi araba. 1-2 önceki nesil megane'lar biraz değişik arabalardı daha çok konfora kasılmış arabalardı kaldı ki o zamanlar da çoğu araba nın ciddi eksikleri vardı birinde olan birinde olmuyordu ve Renault un Rs de edindiği tecrübeleri normal arabalara aktarması zor çünkü avrupa da onu isteyen adam gidiyor Rs alıyor. Aslında Nissan la ikisi ortalığı mahvedecek potansiyele sahipler ama ne yazık ki ekonomik politikalar.
Eskiden torsiyonlu araç çoktu ama oyuncak denen şeylere ayrılan bütçeler az olduğu için kaliteli amorsitör, yay ve süspansiyon bileşenleri kullanılıyordu. Zaten araçların torsiyonlu kalıp zaman içinde eski nesillerine göre düşüş göstermesindeki en büyük etken buydu. Ben açıkçası bu gelişimi bekliyorum. Peugeot'nun da motor sporları üzerine tecrübesi iyidir ama onlar bunu başardı. Gelecek nesillerde bu emp2 platformu ve bunun üzerine koyularak gidilmesi durumunda fransız araçlarına olan ön yargıyı peugeot kıracaktır. Hatta fransız araçları içinde birinciliği kapacaktır. Diğer marka kullanıcılarından da müşteri çekecektir ki ben konfor-yol tutuş dengesini özellikle arayan, sürüş zevkine takıntılı bir müşteri olarak ciddi ciddi 308'i düşündüm, test ettim, beğendim. Peugeot yapabiliyorsa diğerleri de yapabilmeli.
 

ulass

Asfalt Kurutucu
8 Eyl 2016
2
0
535
Arkadaşlar sürekli fransız önyargılarından bahsediyoruz ama renault yılın her dilimindeki satış rakamlarında ilk 3te demek ki birşeyleri doğru yapıyorlar :)
 

Denizyagmur012

Profesör
8 Eyl 2016
376
212
1,145
26
Tokat
Renault çok araba satıyor. Fiyatları da yine verdikleri hizmete göre hesaplı. Talismandaki tüm özellikleri premium marka araca koysan zaten 200bin barajını geçer heralde. Renault un satış politikası bana göre en makul bütçe ve altyapı ile en iyi arabayı yapmak. Rs ve f1 takımının olması evet avantaj ama bunu kullanıp yürür aksamı geliştirseler belkide şuanki fiyatın üzerine 10 bin tl eklenicek. Ben Renault u seviyorum. Megane da yine tam beğenilmeyecek ama ciddi bi kitle aracı alacak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mgdedeoglu

Baskentli

Profesör
11 Eyl 2016
106
115
1,185
Ankara
Senin altyapıdan ne beklediğine ve anladığına bağlı. Talismanı da izledik 4 control özelliği olmadan viraj performansının ne alemde olduğunu gördük. Renault direksiyon mevzusunda yeni 308'e bir bakarsa kendi içinde de iyi bir evrim geçirmiş olur.
Hmm siz ne bekliyosunuz binek altyapısından acaba? Bmw de kullanmış biri olarak capturun direksiyonu daha ne kadar iyi olabilir diyorum. Verdiğimiz paralar belli ve renault bariz bi biçimde daha çok eğlendiriyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe

Samed M.

Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
1,347
3,278
3,770
24
Antalya
Marka
Hyundai
Beyaz yakalılar bayram edecek bence, özellikle Fluence' dan sonra çok severler gibi geliyor bana. :D
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Hmm siz ne bekliyosunuz binek altyapısından acaba?
Benim için 4 önemli mevzu vardır. Şase, direksiyon sistemi, kullanılan süspansiyon çeşidi ve metalurji bağlatılı olarak da ağırlık. Bu 4 disiplinde bulunduğu segmente göre alabileceğim modeller arasında en kaliteli üretime sahip hangisiyse onu tercih ederim. Beşinci olarak aerodinami üzerinde durmak isterdim ama onu sıradan kullanıcılar olarak somut şekilde test edebilme imkanımız yok. Ancak yüksek hızlardaki akıcılık ve rakamsal değerler üzerinden gidebiliriz ama o da beklenilen ölçümü vermeyecektir. Malzeme kalitesi, iç mekan işçiliği ve donanım benim için ikinci planda kalır.
 

Baskentli

Profesör
11 Eyl 2016
106
115
1,185
Ankara
Benim için 4 önemli mevzu vardır. Şase, direksiyon sistemi, kullanılan süspansiyon çeşidi ve metalurji bağlatılı olarak da ağırlık. Bu 4 disiplinde bulunduğu segmente göre alabileceğim modeller arasında en kaliteli üretime sahip hangisiyse onu tercih ederim. Beşinci olarak aerodinami üzerinde durmak isterdim ama onu sıradan kullanıcılar olarak somut şekilde test edebilme imkanımız yok. Ancak yüksek hızlardaki akıcılık ve rakamsal değerler üzerinden gidebiliriz ama o da beklenilen ölçümü vermeyecektir. Malzeme kalitesi, iç mekan işçiliği ve donanım benim için ikinci planda kalır.
İyi hoş güzelde captur testini izledinmi? Senin dediğin disiplinlerde başarılı gayet.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
İyi hoş güzelde captur testini izledinmi? Senin dediğin disiplinlerde başarılı gayet.
Crossover ve suvlara özellikle girmedim. Çünkü onların bu alanlardaki başarısı kendi içlerinde, liglerinde değerlendiriliyor. Bilirsin binek bir araçla kıyaslamak olmaz onları. Crossover ve suvlar benim ilgi alanıma girmediği için bu konudaki rakipleriyle olan kıyaslamalarını da yapamayacağım. O sebeple bu ligi yorumlarım haricinde tutmayı tercih ettim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım