Neden ön yargılısın kardeş? Hb versiyon gayet yeterliydi bana göreCok satacak ama kullananlarin cogu bi sure sonra motorundan ve tasarimindan baska bi artisinin olmadigini anliyacaklar
ben genel olarak renosport ve pejosport dışında fransız karşıtıyım bakma sen banaNeden ön yargılısın kardeş? Hb versiyon gayet yeterliydi bana göre
Hocam ne diyon ya ikisi farklı segment. Clio bence çok dandik iç mekan olarak segmentine dahi yakışmıyor.megane sedan guzel ama bi renault clio daha iyi galiba
Makyajlardan sonra degistirebilirlerBen geçtiğim haftasonu Sapanca'da denk geldim bence hb'ine göre oldukça çirkin olmuş arkası ama tabiki satacak yollarda bol bol görücez.
Abi son zamanda hisli direksiyon kaldığını sanmıyorum kaldı ki son zaman daki testlerde Renault ların direksiyonlarının çoğu markaya göre ayarının daha iyi olduğu söyleniyor bizimkiler de bunu desteklediler.Kaldı ki fluence'a göre sertleşmesi gayet iyi bir şey çünkü fluence'da ki süspansiyon sistemi biraz değişik idi,sertleştirilmesi yerinde olmuş bence.Şanzıman konusunda bir şey diyemiyeceğim anlamam o konulardan biz düz kafa manuel.Her ne olursa olsun çok pahalı.HB her türlü daha mantıklı bence.Aracın testini izleyebildim sonunda. Edc şanzımanın geçiş hızı ortalama, yokuşlarda ve trafikte üst vitese geçişte kararsızlık yaşayabiliyormuş, yerini aldığı fluence'a göre daha sertleştiği söyleniyor tabii konfor konusunda özellikle bozuk yollarda sertleştiğini hissettiriyormuş, direksiyon ise renault'ların genelindeki gibi ölü tepkiler veriyor. Yalıtımı daha iyi seviyede. Bagajı fluence'dan geniş, arka diz mesafesi hemen hemen aynı seviyede. Şu renault, ne zaman görsele verdiği önem kadar altyapıya da önem verecek merak ediyorum.
Zaten his kalmadi hocam da yonlendirmelere karsi pek istekli olmadigi soylendi, direktlik yok tarzinda bakalim sedan kasaya has bir durumdur belki teste gelince anlarizAbi son zamanda hisli direksiyon kaldığını sanmıyorum kaldı ki son zaman daki testlerde Renault ların direksiyonlarının çoğu markaya göre ayarının daha iyi olduğu söyleniyor bizimkiler de bunu desteklediler.Kaldı ki fluence'a göre sertleşmesi gayet iyi bir şey çünkü fluence'da ki süspansiyon sistemi biraz değişik idi,sertleştirilmesi yerinde olmuş bence.Şanzıman konusunda bir şey diyemiyeceğim anlamam o konulardan biz düz kafa manuel.Her ne olursa olsun çok pahalı.HB her türlü daha mantıklı bence.
Ben zaten cift kavramalara komple karsi oldugum icin pek sicak bakmiyorum. Testte soylenen bu sekildeydi ki dedigin gibi dsg'de de ayni durum mevcut. Standart kullanicilar icin her sekilde yeterlidir ama benim tarzima pek uymuyor. Ben zevkli sase, direkt direksiyon tepkileri ariyorum. Hele torsiyonsa bastan eliyorum. Bana hitap etmiyor ama standart kullanicilar icin iyi secenek olacaktir dedigin gibi.@CenkGs Yokuşlarda ve trafikte kararsızlık yaşamayan çift kavrama var mı? Yokuşlardaki kararsızlıktan bahsettiği şu, nasıl manuel viteste yokuş aşağı giderken motor freni yapıyoruz aynısını EDC de yapıyor. Gaza çok hafif bir yüklenmede üst vitese atıp devam ediyor. Ancak bu olay 15-20 km civarlarında oluyor diğer hızlarda sıkıntı yok. Burak Ertem'in PSA'nın otomatikleştirilmiş manuelleri ile alakalı bir lafı var, aslında şanzıman anlatıldığı kadar kötü değil sen kullanmayı bilmiyorsun diyor. Bana göre aynı hesap. EDC'yi de DSG'yi de nasıl kullanacağını bilen adam asla sıkıntı yaşamaz.
Megane Sedan'a gelirsek de tam TR pazarına dönük bir araç olmuş. Tipi güzel, motorlar iyi, bagaj devasa, oyuncakları bol. Çok satacağına şüphem yok.
Bende öyle düşünüyorum çünkü normal HB testlerinde direksiyonla ilgili herhangi bir laçkalık hatırlamıyorum.Bakalım bekleyip göreceğiz.Zaten his kalmadi hocam da yonlendirmelere karsi pek istekli olmadigi soylendi, direktlik yok tarzinda bakalim sedan kasaya has bir durumdur belki teste gelince anlariz
Captur testini izle "ölü direksiyon" ve "kötü altyapı" mı yapıyo renault gör.Aracın testini izleyebildim sonunda. Edc şanzımanın geçiş hızı ortalama, yokuşlarda ve trafikte üst vitese geçişte kararsızlık yaşayabiliyormuş, yerini aldığı fluence'a göre daha sertleştiği söyleniyor tabii konfor konusunda özellikle bozuk yollarda sertleştiğini hissettiriyormuş, direksiyon ise renault'ların genelindeki gibi ölü tepkiler veriyor. Yalıtımı daha iyi seviyede. Bagajı fluence'dan geniş, arka diz mesafesi hemen hemen aynı seviyede. Şu renault, ne zaman görsele verdiği önem kadar altyapıya da önem verecek merak ediyorum.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.