Mitsubishi Evo 9 (voltex)

CaliKaan

Panpa
Stage 2
31 Ara 2017
606
1,465
2,520
30
Riverside, California
Marka
BMW
100-200 4.7 saniye harika bir rakam. Çok yakın bir arkadaşımda Porsche 911 vardı yüklemiştik krank verisi 1.6 bar'da 850 hp idi aracın 100-200 4.5 saniye ölçmüştük bizde. Sabah sabah okudum tüm sayfaları çok iyi geldi :) Her ne kadar Alman sevsem'de böyle yüklü Japonlar gördükçe içim içime sığmıyor :) Özellikle test videosunu defalarca izledim en favori sahnem yengeye gazlamaya gidiyorum deme biçiminiz :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozyt1000

Ozyt1000

Profesör
16 Kas 2016
94
1,041
1,960
48
Biraz güncelleyelim,

Setup yapıldıktan sonra aracı yaklaşık 11 ay kullandım ve artık vitesler rahat geçmemeye başlamıştı. "Vites halatları uzamıştır" derken exedy twinplate debriyajımızın artık ayırmadığını öğrendik. Tripple plate geçiş için parçaları sipariş ederken, arabanın gücü yere daha iyi aktarması, dönen parçaları hafifletme ve motor & yürür aksamdaki yükü azaltma amacıyla debriyajla beraber RS diff, arka akslar ve momentum motorsports un arka şasesi, ve karbon şaftıda sipariş ettik. Parçalar şaft hariç üç hafta önce geldi. Araba söküldü.

Yüksek beygir ve güç malesef twin plate debriyajdaki pressure plate i ovalleştirmiş. Twin yerine setupun hakkı olan tripple diske geçme vakti çoktan gelmiş aslında.



Şanzıman yağı kontrolu sırasında yağdan parçalar çıkınca şanzımanda söküldü.


Mahrutide kırık dişliler mevcut


Mahruti değişti ve şanzıman kapatıldı.

Tripple debriyaj takildi, sanziman toplandı. Tüp sase boyandı rs diferansiyel ve akslarla beraber ayarlayıp montajı yapıldı.











Bu noktadan sonra emeklerimiz hızlanmadan ziyade yere aktarım ve arabadaki yükü azaltmaya yönelik olacak. Tripple debriyajın alışması için şu an rodaj yapıyorum sanırım 100 - 150 km oldu. Karbon şaftta gelince tekrar süre alacağım. Muhtemelen 100 - 200 hızlanma süresi aynı basınçlarda 4 - 4,5 sn arası olacak. Aracın hızlanma videosunu da Sinan bey ile cekmeye çalışacağız.
 

123456mtn

Panpa
8 Eyl 2016
1,211
2,491
3,770
Sivas
Marka
Caterham
Biraz güncelleyelim,

Setup yapıldıktan sonra aracı yaklaşık 11 ay kullandım ve artık vitesler rahat geçmemeye başlamıştı. "Vites halatları uzamıştır" derken exedy twinplate debriyajımızın artık ayırmadığını öğrendik. Tripple plate geçiş için parçaları sipariş ederken, arabanın gücü yere daha iyi aktarması, dönen parçaları hafifletme ve motor & yürür aksamdaki yükü azaltma amacıyla debriyajla beraber RS diff, arka akslar ve momentum motorsports un arka şasesi, ve karbon şaftıda sipariş ettik. Parçalar şaft hariç üç hafta önce geldi. Araba söküldü.

Yüksek beygir ve güç malesef twin plate debriyajdaki pressure plate i ovalleştirmiş. Twin yerine setupun hakkı olan tripple diske geçme vakti çoktan gelmiş aslında.



Şanzıman yağı kontrolu sırasında yağdan parçalar çıkınca şanzımanda söküldü.


Mahrutide kırık dişliler mevcut


Mahruti değişti ve şanzıman kapatıldı.

Tripple debriyaj takildi, sanziman toplandı. Tüp sase boyandı rs diferansiyel ve akslarla beraber ayarlayıp montajı yapıldı.











Bu noktadan sonra emeklerimiz hızlanmadan ziyade yere aktarım ve arabadaki yükü azaltmaya yönelik olacak. Tripple debriyajın alışması için şu an rodaj yapıyorum sanırım 100 - 150 km oldu. Karbon şaftta gelince tekrar süre alacağım. Muhtemelen 100 - 200 hızlanma süresi aynı basınçlarda 4 - 4,5 sn arası olacak. Aracın hızlanma videosunu da Sinan bey ile cekmeye çalışacağız.
Sizin gibi kişiler ve araç sahiplerini gördükçe umutlaıyorum :)
Elinize sağlık, şanzıman yağından elinize parça gelmesin :D
 

ikaanbozkurt

Profesör
20 Eyl 2016
122
249
1,435
Güzel gelişmeler olmuş, keyifle binin, videoyu merakla bekliyoruz.

Sizi bilmem de böyle bi şeyi yapıyor olsam üstümdeki giysinin markasına fiyatına bakmadan usta dur şu şanzımanın bi ucundan da ben tutayım derdim, keyifle elimi yağa kire bulaştırmak isterdim. Böyle kendi aracında bi şeyleri yapmak, tamir etmek, yenisini takmak çok keyifli yani en azından ben yaparken keyif alıyorum :)
 

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,809
1
4,131
3,770
İstanbul
Marka
MINI
Çok çok güzel modifiyeler kitabına uygun, arabanın hakettiği gibi devam ediyor. Emeklerinize sağlık. air-lip-egzoz modifiyelerinden gına geldi artık. Ülkemde böyle modifiyeler gördükçe mutlu oluyorum. :)
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım