Subaru impreza STI

Ozyt1000

Profesör
16 Kas 2016
94
1,041
1,960
48
Selam,
Aracı alalı epey oldu, şubat mart aylarında ufak bir kaza yapmıştım. Pimpirikli davranıp birazda parça ekleyince toplamak biraz uzun sürdü :)

Setupta kabaca 2,5 ej25 blok, aeromotive ethanol pompa, bullseye 57mm turbo, ateşleme kiti, motec standalone beyin, id 2000 enjektörler, arp saplamalar, setrab yağ soğutucu, koyo radyatör, presicion intercooler, zeitronix ethanol analyser, carbonetics tripple plate debriyaj şeklinde.


IMG-20160323-WA0004.jpg
IMG-20160323-WA0005.jpg
IMG-20160323-WA0008.jpg
IMG-20160323-WA0007.jpg
 

maximaorhan

Dispatcher
8 Eyl 2016
5,510
17,959
5,320
33
34
Spoilersız hali ayrı bi çekici durmuş yahu :D güzel zevklere sahipsin abi kazasız belasız keyifle kullanman dileği ile :)
 

sinan

Yönetici
Yönetici
Admin
8 Eyl 2016
417
4,117
4,095
37
İstanbul
Muhtemelen apaçiliktendir Sinan bey :), sti doldurup 0' dan dikmeye, gaddar vites atmaya daha müsait.

Aslında ben tam tersi biliyorum, gaddar muameleye evolar daha dayanıyor diye. Ralliden biliyorum banamısın demiyordu evo 8, evo7,6

Subarular daha çok asfaltta iyi diyordu tecrübeli ralliciler toprakta evo diyorlardı dayanıklılık konusunda.
 

Ozyt1000

Profesör
16 Kas 2016
94
1,041
1,960
48
Aslında ben tam tersi biliyorum, gaddar muameleye evolar daha dayanıyor diye. Ralliden biliyorum banamısın demiyordu evo 8, evo7,6

Subarular daha çok asfaltta iyi diyordu tecrübeli ralliciler toprakta evo diyorlardı dayanıklılık konusunda.
Rallilerde muhtemelen sıralı veya dogbox tipi şanzımanlar kullanıyorlar genelde. Standart şanzıman ve transfere sahip iki evo ve üç sti kullandım . Evo 9 lardaki 6 ileri şanzıman en hassas olanı, sonrasında evo 8 5 ileri şanzıman ve en sağlamıda sti şanzımanı. Mevcut evo 9 aracımda da bu güçlere 6 ileri dayanmadığı için 5 ileri evo 8 şanzımanı kullandık. Tabi öte yandan evo daki 4g63 blok verimlilik ve yüksek güçler için benzersiz bir seçenek. Sonuçta ikiside güzel ve keyifli, Evo' nun motoru ve keskin sürüş karakteri, Sti' in boxer sesi ve yürürü öne çıkıyor bence.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Rallilerde muhtemelen sıralı veya dogbox tipi şanzımanlar kullanıyorlar genelde. Standart şanzıman ve transfere sahip iki evo ve üç sti kullandım . Evo 9 lardaki 6 ileri şanzıman en hassas olanı, sonrasında evo 8 5 ileri şanzıman ve en sağlamıda sti şanzımanı. Mevcut evo 9 aracımda da bu güçlere 6 ileri dayanmadığı için 5 ileri evo 8 şanzımanı kullandık. Tabi öte yandan evo daki 4g63 blok verimlilik ve yüksek güçler için benzersiz bir seçenek. Sonuçta ikiside güzel ve keyifli, Evo' nun motoru ve keskin sürüş karakteri, Sti' in boxer sesi ve yürürü öne çıkıyor bence.

Şanzımanın oranları nasıl ? 3. vites 200'e kadar gidiyor herhalde racing motor gibi
 

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
Rallilerde muhtemelen sıralı veya dogbox tipi şanzımanlar kullanıyorlar genelde. Standart şanzıman ve transfere sahip iki evo ve üç sti kullandım . Evo 9 lardaki 6 ileri şanzıman en hassas olanı, sonrasında evo 8 5 ileri şanzıman ve en sağlamıda sti şanzımanı. Mevcut evo 9 aracımda da bu güçlere 6 ileri dayanmadığı için 5 ileri evo 8 şanzımanı kullandık. Tabi öte yandan evo daki 4g63 blok verimlilik ve yüksek güçler için benzersiz bir seçenek. Sonuçta ikiside güzel ve keyifli, Evo' nun motoru ve keskin sürüş karakteri, Sti' in boxer sesi ve yürürü öne çıkıyor bence.
amin
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım