Golfün torsiyonlu ve bağımsız süspansiyonlu olan modellerini aynı güzergahta kendimce test etmiştim. İlk başlarda fark yok gibi görünse de ikisini kullanıp farkı anladıkça torsiyon cidden çok kötü geliyor. Özellikle manevra esnasında fren yaptığınızda, art arda engebelerden geçtiğinizde, tek tekerleğin geçtiği engebelerde, köprü girişlerindeki veya başka keskin geçişlerde aracın arka tarafından gelen titreşim ve sesler çok bariz farklı. Ayrıca ani fren yaptığınızda torsiyonlu golfün arkası çok daha oynak ve daha çok kalkıyor. Tek beğendiğim yönü iki tekerleğin aynı anda geçtiği yüksek tümseklerde daha falza çalışma alanı nedeniyle süspansiyonun bittiğini hissetmemeniz. Bir de kavşaklara gazdan çekince torsiyonlu bir anda arkayı salıyor ama golf 7 de esp biraz çabuk müdahale ettiği için kurtarıyorsunuz. Yoksa parlak ya da tozlu kavşaklarda spin kaçınılmaz.