Been bu aracı alan kişinin, kişilerin şehir dışında kullanacağını düşünmüyorum. Bu arabayı alan adamın parası vardır uçakla gider veya başka araba ile gider şu an ülkemizde şehir dışına. Bu aracı alanlar genelde çevreci, full elektrikli, dikkat çekiyor, fütüristik, hızlı veya lüks diye alıyor. Yani alan adamların bu araç ule şehir dışı uzun mesafe gibi bir düşünceleri yok, yoktur. Yünanistan da çok ufak bir tesla deneyimim olmuştu ve beni gerçekten etkilemişti hatta beni en çok etkileyen 25 araç arasına da girer.Testin birinde şehirler arası iyice bastılar ve zaman zaman saatte 180 hızla gittiler. Tesla S anca 150 km gitti.
Bence şehir içi için ideal. Ama uzun yol için henüz yetersiz.
Güzel yazmışsın da, 110.000€ verebilecek kişiler bence yeterince zengin. 0km V8 bir arabanın 6 aylık vergisini devlete vereceğine, işçilik ve yol masrafı olarak mühendise vermeyi tercih eder bence.Zaten henüz bizim ülkemize göre bir araç değil. Bu aracı Türkiye'de alıp kullanacak kişi zengin olacak, aracın başına bir şey gelse de maddi açıdan ona koymayacak, başka otomobilleri de olan kişilerdir. 9 ilde şarj istasyonu var kim bilir neresinde. Kaskoyu falan hiç saymıyorum bile, Türkiye'de bu aracı kasko yapan 2 tane firma varmış sanırım. Aracın altyapısında yanlışım yoksa bolca alüminyum var ve dolayısıyla bu aracın kaza yahut pert durumunda ödenmesi gereken maddiyatın boyutu ciddi fazla, bununla beraber aracın kasko fiyatı da nirvana seviyelerde olacaktır. İnternette, Tesla ile Türkiye'de kaza yapan adamın 6 ay süren tamir süreci maceraları hala okunmaya devam ediyor. Sadece bakımı için bile yurtdışından masraflarını sizin karşılamanız şartıyla mühendis getirtip yaptırabiliyorsunuz. Maalesef henüz ülkemize uygun bir araç değil, uydurmaya çalışanlarsa ancak zenginler olabilir.
Orasi oyle de parayla cozulemeyecek, parasini versen de degmeyecek zahmetler de vardir. Sence Teslasiyla kaza yapip 6 ay ugrasan, bir suru sıkıntıya giren adamin parasi yok muydu yahut zengin degil miydi.. Yani bazen bazi zahmetleri, magduriyetleri zengin olmak da cozemiyor yoksa devlete bu kadar vergi verilmesine ben de ciddi uyuz oluyorum, sartlar uygun olsa Turkiye'de cogu kisi mantikli arac teslaGüzel yazmışsın da, 110.000€ verebilecek kişiler bence yeterince zengin. 0km V8 bir arabanın 6 aylık vergisini devlete vereceğine, işçilik ve yol masrafı olarak mühendise vermeyi tercih eder bence.
Uygun bir kasko sözleşmesi ile veya uzun dönem kiralama ile tamir süresince araç temini sağlanabilir. Bu alternatif çözümleri maddi kaygıları olmayan biriymişim gibi düşünerek yazıyorum tabii ki . Kaldı ki testte gördüğüm kadarıyla Tesla, belki de kaza riski en az markadır. Vallahi öyle arabayla şanı yürür insanın.Orasi oyle de parayla cozulemeyecek, parasini versen de degmeyecek zahmetler de vardir. Sence Teslasiyla kaza yapip 6 ay ugrasan, bir suru sıkıntıya giren adamin parasi yok muydu yahut zengin degil miydi.. Yani bazen bazi zahmetleri, magduriyetleri zengin olmak da cozemiyor yoksa devlete bu kadar vergi verilmesine ben de ciddi uyuz oluyorum, sartlar uygun olsa Turkiye'de cogu kisi mantikli arac tesla
Konudaki yorumlar biraz daha uzarsa sanırım Tesla şeytan icadıdır alanda iblistir'e dönecek gibi
Ses isterük. Motor sesi var ya bildin mi Torunlara anlatmakta zorluk çekeceğimiz şey. Ondan isterük.Araç mükemmel ötesi,400bin liraya bundan mantıklı araç yok 0-100ü m4le kapışıyor,zaten yakmıyor,gaz tepkisi muazzam sürüş hissi çok iyi,araba herşeyi yapıyo bu paraya daha ne istersin ki ?
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.