TOGG yeni modeli olan T10F modelini biraz önce CES 2024 etkinliğinde tanıttı.
Tanıtımdan paylaşılan verilere göre:
  • 600 kilometre menzil seçeneği - 0,23'ün altındaki sürtünme katsayısı sayesinde 600 kilometrenin üzerinde menzil.
  • C segmenti platformunda üretildi
  • 41,3 inç uçtan uca ekran (12,3 inç gösterge ekranı ve 29 inç bilgi-eğlence ekranı)
  • 8 inç dokunmatik kontrol ekranı,
  • Araç içi sosyal kamera,
  • Qualcomm Snapdragon® işlemcili dijital kokpit teknolojisi,
  • Yüksek hızlı mobil internet ve Wi-Fi erişim noktası
  • T10S kullanıcıları, bağlantılı özellikleri sayesinde akıllı cihaz uygulaması üzerinden veya anahtar kartlarını okutarak cihazlarına giriş yapıp çalıştırabilecek.
  • Harici güç kaynağı olarak da kullanılabilen 'V2L' (Araçtan Yüke) teknolojisi, (Araçtan araca şarj teknolojisi de sağlıyor.)

t0.png

t2.png
t1.png

1704831295011.png


Tanıtım videosu:

Araç hakkında ki fikirlerim şöyle:

Bence SUV'a göre ilerleme kaydedilmiş. Aracın fastback olmasından dolayı da olabilir tasarım daha akıcı ve modernize olmuş. SUV modeline kıyasla kapı kolları gizlenmiş biçimde ve aynalar kameralı (Gerçi SUV'un tanıtımındaki modelde de kameralıydı sanırım nihai üründe öyle olur mu bilinmez.) Ön farlar T10X ile aynı muhtemelen bir çok parça da aynıdır ki kesinlikle rahatsız edici değil. Ortak parçalar ve platform ile farklı modeller üretebilmek aracın ulaşılabilirliği ve firmanın karlılığı açısından önemli bir nokta.
T10X modelinden daha aerodinamik, sürtünme katsayısı düşük olacağı için menzil konusunda daha avantajlı olacağı kesin. 800V altyapı ve ısı pompası gibi özellikler eklenerek bu avantaj desteklenirse araç çok daha uzun menziller sağlayacak ve daha hızlı şarj olabilecek. Bu sayede daha büyük bataryaları üretip onları araç üstünde taşımak yerine optimum büyüklükte bir batarya ile daha verimli bir şekilde menzil-kullanım sunulabilir. Aracın 2025'de kullanıcılar ile buluşması bekleniyor.
Etkinlikte genel olarak şirketin değerleri, sürdürülebilirlik, ölçeklenme gibi konular hakkında bilgi verdi Gürcan bey araç hakkında pek bir bilgi verilmedi, aracın üstü açıldıktan hemen sonra bitti hatatat
 
Son düzenleme:

Alper45

Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
2,075
3,074
4,070
26
0,23 cd muhteşem. Tasarımı da oldukça güzel. Helal olsun, başarılarının devamı gelir inşallah :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan

MehmetAydin

Mehmet AYDIN
Panpa
10 Haz 2019
1,821
2,093
2,570
31
Niğde
Marka
Chevrolet
Bizimkiler bu işi becerdi.Tasarım çok güzel.Malzeme kalitesi de iyi görünüyor.Menzil de hiç fena değil.As bayrakları as.🇹🇷😎
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan

Mustalya

Mustafa Yazkan
Asfalt Kurutucu
21 Haz 2020
4
16
545
45
Antalya
Marka
Nissan
Araç çok hoş görünüyor, özellikler de güzel ama şu gizem olayını biraz fazla abartıyorlar. Güzel bir şey yaptığını iddia ediyorsan bunu herkese açmalısın, en azından otomotiv sektörü daha yakından inceleyip insanlara daha net bilgiler aktarabilmeli. Tamam, merak uyandırmak iyidir ama fazla naz aşık usandırır, haksız mıyım :rolleyes:
 

muhammed37

Panpa
17 Haz 2018
2,651
2,916
4,020
İstanbul
Marka
Volkswagen
Fastback gövde tipinin seçilmesi çok iyi olmuş. Avrupa da satmak istiyorsan düz sedanla işin zor olur. Bu tasarım avrupa da satış yakalayabilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan

simbat

anonim
Profesör
Beta Programı
16 Ara 2019
218
185
1,135
45
istanbul
Avrupa'da satışıni geçtim ülkede bile satışı zor.dunya vatandaşı bir insanın tercih etmesi için çok ucuz olması gerekir. Onuda sağlayamaz Çinli ureticiler çatır çatır marka ve model üretiyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan

mtb_rider

Mustafa Özer
Panpa
6 Eyl 2020
784
1,497
2,520
37
Sakarya
Marka
Kia
Araç çok hoş görünüyor, özellikler de güzel ama şu gizem olayını biraz fazla abartıyorlar. Güzel bir şey yaptığını iddia ediyorsan bunu herkese açmalısın, en azından otomotiv sektörü daha yakından inceleyip insanlara daha net bilgiler aktarabilmeli. Tamam, merak uyandırmak iyidir ama fazla naz aşık usandırır, haksız mıyım :rolleyes:

Kim bilir ne eksikleri var aracın. Olması da normaldir. Fakat seçim öncesi bu tür projelere yapılan baskılar, projeyi üreten firmaları bunu yapmak zorunda bırakıyor.
 

inzfatih

Fatih
Panpa
16 Eyl 2016
2,069
4,358
4,220
varsova
Marka
Porsche
avrupaya satabilecekmi cok merak ediyorum, satissonrasi servis parca destegi sunabilirse geriye sadece fiyat rekabeti kalir ama bunlari saglamazsa ucuz bile olsa satmaz
 

racer

Sedat
Profesör
27 Eyl 2021
223
350
1,085
29
ankara
Marka
Ford
Araca diyeceğim yok da markalaşmayı bilmiyoruz. En baştan beri göz tırmalayan ve karakteri oturmayan bir marka adı ve logosuyla gidiyorlar.
O kadar doğru bir yorum ki. Karaktersiz saçma sapan bir amblem. Berbat fonetiği olan bir marka adı. Hesap makinesi gibi de model adı vermişler. Neyseki tasarımı İtalyan da yüzüne bakılıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan

diablo1905

Profesör
17 Şub 2020
412
999
2,195
İstanbul
Marka
Alfa Romeo
Avrupa’da satabilmesi için önünde çook uzun bir yol var maalesef. Kore & Japon araçları bile çok kolay pazar bulamıyor. Almanlar mesela kendi markaları için tutucu, Fransızların bir çok modeli var, kuzey Avrupa yine Alman ve Volvo kullanıyor. Biraz daha doğu Avrupa tarafında Skoda, Dacia yine eski Almanlar vs ha keza İtalyan markaları da varken doğal olarak Avrupa arabaları pazarı domine etmiş.

E tabi gurbetçilerden bayağı rağbet görebilir yine de.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,022
7
51,356
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Avrupa’da satabilmesi için önünde çook uzun bir yol var maalesef. Kore & Japon araçları bile çok kolay pazar bulamıyor. Almanlar mesela kendi markaları için tutucu, Fransızların bir çok modeli var, kuzey Avrupa yine Alman ve Volvo kullanıyor. Biraz daha doğu Avrupa tarafında Skoda, Dacia yine eski Almanlar vs ha keza İtalyan markaları da varken doğal olarak Avrupa arabaları pazarı domine etmiş.

E tabi gurbetçilerden bayağı rağbet görebilir yine de.
Olay tamamen yatırımla alakalı. Eğer satış ve servis ağını çözebilirse satış en kolayı. Bu dediğim satış sonrası kısmı, belki fabrikayı açmaktan bile zor bir şey olabilir. Tabii bir de dillere destan yazılım meselesi var, onun da çözülmesi şart. Bunlar olursa yurtdışı satışı da olur.
 

racer

Sedat
Profesör
27 Eyl 2021
223
350
1,085
29
ankara
Marka
Ford
aracın bir diğer sorunu da pazardaki konumunu belirlememiş olması. örneğin güvenli araba deyince aklınıza volvo almak geliyor. konfor deyince mercedes, vw, toyota vs. sportif deyince alfa, bmw, ford... sorunsuzluk pazarını zaten japonlar ve koreliler kapatmış. uygun maliyete çok araba almak istesem gider dacia vs bakarım. anlayacağınız bir insan neden tesla yerine bunu alsın. neden skoda gibi kendini kanıtlamış bir marka varken bunu alayım. kime hangi konuda hitap ediyorsun. bunların hiçbirinin cevabı yok. yıllar önce çıkmış cola turka gibi milliyetçilik gazıyla devam edemezsin. markanın kendisine bir çizgi ve hedef kitle belirlemesi gerekiyor. yani servis ve parça ağı sağlasa dahi bu da çok önemli bir diğer aşama yurtdışı satış için...
 
Son düzenleme:

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,211
45,803
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Avrupalı tüketiciye bunca kalıplaşmış marka arasından hitap edebilmesi için uygun satın alım maliyeti, düşük bakım ücretleri, nispeten daha az arıza potansiyeli olan bir ürün sunmak gerekiyor. Avrupalı tüketiciler fayda/maliyet oranına ciddi takık vaziyette. Ama bunları sağlasa bile yeterli gelmeyebilir. Bilinirlik ve sürdürülebilirlik bir markanın en çok ihtiyacı olan tutundurma faliyetleri arasındadır. Yani cümlenin başında söylediğim ihtiyaçları haricinde bir de zaman ve sağlam tutundurma faaliyetleri için bütçe gerekli.
 

Akın

Panpa
Beta Programı
9 Eyl 2016
3,367
7,206
4,970
İstanbul-Tunceli
Marka
Yok
Avrupa’da satabilmesi için önünde çook uzun bir yol var maalesef. Kore & Japon araçları bile çok kolay pazar bulamıyor. Almanlar mesela kendi markaları için tutucu, Fransızların bir çok modeli var, kuzey Avrupa yine Alman ve Volvo kullanıyor. Biraz daha doğu Avrupa tarafında Skoda, Dacia yine eski Almanlar vs ha keza İtalyan markaları da varken doğal olarak Avrupa arabaları pazarı domine etmiş.

E tabi gurbetçilerden bayağı rağbet görebilir yine de.
3-5 gurbetçi dışında alan olacağını sanmıyorum :D çevremdekiler bile togg şöyle iyi böyle iyi diyip iş alma kısmına gelince tesla alırım diyor
 

MehmetAydin

Mehmet AYDIN
Panpa
10 Haz 2019
1,821
2,093
2,570
31
Niğde
Marka
Chevrolet
Avrupalı tüketiciye bunca kalıplaşmış marka arasından hitap edebilmesi için uygun satın alım maliyeti, düşük bakım ücretleri, nispeten daha az arıza potansiyeli olan bir ürün sunmak gerekiyor. Avrupalı tüketiciler fayda/maliyet oranına ciddi takık vaziyette. Ama bunları sağlasa bile yeterli gelmeyebilir. Bilinirlik ve sürdürülebilirlik bir markanın en çok ihtiyacı olan tutundurma faliyetleri arasındadır. Yani cümlenin başında söylediğim ihtiyaçları haricinde bir de zaman ve sağlam tutundurma faaliyetleri için bütçe gerekli.
Tabi bir de tarafsız olarak tüketici şikayetlerini/memnuniyetlerini ve hareketlerini inceleyip piyasaya sunan kuruluşlar var.Bu noktada da olumlu yorumlar ve dönüşler almak şart.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan ve Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,211
45,803
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Tabi bir de tarafsız olarak tüketici şikayetlerini/memnuniyetlerini ve hareketlerini inceleyip piyasaya sunan kuruluşlar var.Bu noktada da olumlu yorumlar ve dönüşler almak şart.
Yani aslında işin özü zaman ve doğru adımlar gerekli. Kalıplaşmış büyük markalar sadece ' otomobil ' ürettiği için tercih edilmiyor. Mevzu sadece araç üretmek olsa Chery çok güzel makineler üretiyor. Ama yetmiyor, yetmez de. O kalıplaşmış markalar büyük bir organizasyon kuruluşu ve senin de buna benzer bir şebeke/organizasyon için gerekli yatırımları yapman lazım. Ürettiğini satabilmek, üretmekten çok daha zor, karmaşık ve zaman-maliyet isteyen bir yapı.
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım