KAPALI Tucson Vs qashqai

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emre67z

Elit Apaçi
13 Kas 2017
73
13
970
Yeni qashqai skypack 1.2 benzinli otomatik(116 Bin) ile Hyundai tucson elite plus 1.6 Turbo GDI Benzinli 4x2 7 İleri DCT 121.Bin arasında kaldım
Tucson ful paket araç her şeyi güzel ancak yakıt olarak beni üzebilecek bir araç olmasından endişe ediyorum. qashqai ise az yakıyor ve 1,2 olması karşın iyi gidiyor üzmüyor. Piyasa olarak ve yakıt olarak karşılaştırmasını yapabilecek arkadaşların yorumunu bekliyorum kafam çok dolu
 

emre67z

Elit Apaçi
13 Kas 2017
73
13
970
tucson otomatik 1.6 benzinli elit paket.
Plus yokmus aracimizda. lpg alirken taktirirsak bozulmuyormus garantisi. lpg ile ne kadar yakar bilmiyorum tabi. Zonguldak -trabzon yapsak gezme git gel 3000 km yapiyor hemen hemen. 1200 tl yakariz. Lgp ile 800-900tl yakacakda taktirilir. tabi bu dusuncem cok mu az dedim bilemedim tecrubeli olan sizlersiniz
 

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
tucson otomatik 1.6 benzinli elit paket.
Plus yokmus aracimizda. lpg alirken taktirirsak bozulmuyormus garantisi. lpg ile ne kadar yakar bilmiyorum tabi. Zonguldak -trabzon yapsak gezme git gel 3000 km yapiyor hemen hemen. 1200 tl yakariz. Lgp ile 800-900tl yakacakda taktirilir. tabi bu dusuncem cok mu az dedim bilemedim tecrubeli olan sizlersiniz
1.6 atmosferik motor çekişi konusunda şüphelerim var ondan önermem.
Abi jip istiyorsun hacim konusunda ihtiyacın vardır bunu anlayışla karşılıyorum. Ama yakıt konusunu bu kadar zorlanacaksan.Birazcık sıkışmayı göze alıp Benzer fiyatlara c sınıfı dizel oto bir hb niye düşünmüyorsun. Hem lpg filan düşünmene gerek kalmaz. Ha dersen ki Yüksek araba lazım o zaman pek beğenmesem de b suvlar da gayet işini görür. Hem bütçe olarakta bu kadar zorlanmamış olursun.
 

emre67z

Elit Apaçi
13 Kas 2017
73
13
970
1.6 atmosferik motor çekişi konusunda şüphelerim var ondan önermem.
Abi jip istiyorsun hacim konusunda ihtiyacın vardır bunu anlayışla karşılıyorum. Ama yakıt konusunu bu kadar zorlanacaksan.Birazcık sıkışmayı göze alıp Benzer fiyatlara c sınıfı dizel oto bir hb niye düşünmüyorsun. Hem lpg filan düşünmene gerek kalmaz. Ha dersen ki Yüksek araba lazım o zaman pek beğenmesem de b suvlar da gayet işini görür. Hem bütçe olarakta bu kadar zorlanmamış olursun.
c Sinifi dizeller 130 bin civarinda. Focus 1.5 dizel hb dolu paket otomatik bile 130 bin kusur olmusken insanin veresi gelmiyor. suv olsunu gectim tucsonda dolu paket acilabilir cam tavan,anahtarsiz giris calistirma deri koltuk,elektirikli koltuk ayari. koltuk isitma bunlari focusda bulmak cok zor 121 bin tlye. golf gelecek olursak bu kadar doldurunca fiyat 140 kusuru bulur.
 

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
c Sinifi dizeller 130 bin civarinda. Focus 1.5 dizel hb dolu paket otomatik bile 130 bin kusur olmusken insanin veresi gelmiyor. suv olsunu gectim tucsonda dolu paket acilabilir cam tavan,anahtarsiz giris calistirma deri koltuk,elektirikli koltuk ayari. koltuk isitma bunlari focusda bulmak cok zor 121 bin tlye. golf gelecek olursak bu kadar doldurunca fiyat 140 kusuru bulur.

Hocam az yakan iyi kaçan motor mu? Yoksa sürekli yakıtı düşüneceğin dolu bir araba mı? Sonuçta sen kullanacaksın hocam :)
İ30 dizel oto elite plus+smart donanımı ile 130k deniliyor ki donanım olarak tucsondaki bir çok özellikte var. Hatta tucson da olmayan donanımlarda var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: emre67z

emre67z

Elit Apaçi
13 Kas 2017
73
13
970
Hocam az yakan iyi kaçan motor mu? Yoksa sürekli yakıtı düşüneceğin dolu bir araba mı? Sonuçta sen kullanacaksın hocam :)
İ30 dizel oto elite plus+smart donanımı ile 130k deniliyor ki donanım olarak tucsondaki bir çok özellikte var. Hatta tucson da olmayan donanımlarda var.
Yakıtı hem fazla hemde boş bir araç almak çok mantıksız geliyor. Hiç olmadı dolu araca biniyorum diye yakıtı göz ardı edebilme durumu oluşuyor. Tercihim az yaksın dolu araç olsun yeter. Hızlanması hiç önemli değil gerçekten. yoksa 1,2 QQ bakmazdım hiç
 

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
Yakıtı hem fazla hemde boş bir araç almak çok mantıksız geliyor. Hiç olmadı dolu araca biniyorum diye yakıtı göz ardı edebilme durumu oluşuyor. Tercihim az yaksın dolu araç olsun yeter. Hızlanması hiç önemli değil gerçekten. yoksa 1,2 QQ bakmazdım hiç

Donanım bir yere kadar tatmin ediyor. Akaryakıt fiyatları malum önerim ondan.
 

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
yaşadıgım şehirde benzin 5,65 dizel 5,10
Ortalama şehir içi 11-12 yakan tucsonu düşününce tedirgin oluyorum. Lpg'sini araştırıyorum şuan.
Sizin dediğiniz i30 a bakacağım ama mantıklı geldi dizel olarak
Sadece i30 değil bütün hepsine bakın astra,ceed,,cerato,mazda 3 gibi gibi. Tucson dolu olabilir ama birde şöyle bakmak lazım belki kullanmayıp paranızın boşa gideceği donanımlar var. Bu yüzden az yakan bir motora yoğunlaşın diyorum.
Araba almak cidden zor karar özellikle verilen paraları düşününce Allah yardımcınız olsun :)
Aynı zamanda küçük hacimli turbo (aynı qq gibi) kullanan c sınıfı arabalarda yakıt olarak mantıklı olabilir hem benzer fiyata daha da doldurabilirsiniz
 
Son düzenleme:

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
bu arada arkadaşların görüşüne bende katılıyorum .. özellikle bu seviyedeki Crossover denilen araçlar genelde C sınıfı araçların biraz yerden yükseltilmiş versiyonları oluyor .. konfor olarak pek bir katkıları olmadığı gibi (17 ve altı janltlar hariç), daha yüksek ve ağır yapısıyla biraz daha fazla tüketip, daha az giden araçlara dönüşebiliyorlar... avantajları ....bence ilk olarak görüşünüz daha iyi oluyor... ikincisi ise gösteriş ...

Özel nedeniniz yoksa (mesela benim var, uzun boyluyum ve o araçlara iniş binişim daha kolay ... ) C sınıfı bir araç daha verimle ve aslında daha iyi bir seçim olabiliyor..

Ben tucson derken 1.6 lt atmosferik olduğunu düşünmeden, aslında turbo modelini hesap etmiştim... eğer düz atmosferik ise tercihim QQ olur ..

Özel bir nedeniniz yoksa, C sınıfı araçlara bakın... hatta 1lt lik TSI Golf veya Octavia bütçenize de girer gibi görünüyor... bunlar (özellikle Golf) hem daha bir "araba" dır.. hem daha az yakar, hemde bu iki crossover daha iyi gider (gitmesi önemli değil demeyin, tüketimede etkisi olur) ... bence bir değerlendirin...

Dizel olarak Kia Ceed ve Cerator, Hyundai I30 da bayiler den iyi fiyatlar alınabiliyor... liste fiyatlarına takılmayın ... tercihen de Aralık 15 -31 arası fiyat alın ...
 
  • Beğeni
Tepkiler: emre67z

emre67z

Elit Apaçi
13 Kas 2017
73
13
970
bu arada arkadaşların görüşüne bende katılıyorum .. özellikle bu seviyedeki Crossover denilen araçlar genelde C sınıfı araçların biraz yerden yükseltilmiş versiyonları oluyor .. konfor olarak pek bir katkıları olmadığı gibi (17 ve altı janltlar hariç), daha yüksek ve ağır yapısıyla biraz daha fazla tüketip, daha az giden araçlara dönüşebiliyorlar... avantajları ....bence ilk olarak görüşünüz daha iyi oluyor... ikincisi ise gösteriş ...

Özel nedeniniz yoksa (mesela benim var, uzun boyluyum ve o araçlara iniş binişim daha kolay ... ) C sınıfı bir araç daha verimle ve aslında daha iyi bir seçim olabiliyor..

Ben tucson derken 1.6 lt atmosferik olduğunu düşünmeden, aslında turbo modelini hesap etmiştim... eğer düz atmosferik ise tercihim QQ olur ..

Özel bir nedeniniz yoksa, C sınıfı araçlara bakın... hatta 1lt lik TSI Golf veya Octavia bütçenize de girer gibi görünüyor... bunlar (özellikle Golf) hem daha bir "araba" dır.. hem daha az yakar, hemde bu iki crossover daha iyi gider (gitmesi önemli değil demeyin, tüketimede etkisi olur) ... bence bir değerlendirin...

Dizel olarak Kia Ceed ve Cerator, Hyundai I30 da bayiler den iyi fiyatlar alınabiliyor... liste fiyatlarına takılmayın ... tercihen de Aralık 15 -31 arası fiyat alın ...
güzel yorumlamıssınız.Bu arada Bayi de indirim olarak 7-8 bin TL civarı bir indirim söz konusu olur mu? ikincisi ise,1 litre motor cidden 1,6 tucsondan iyi gider mi ki?
 

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,921
2
24,229
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Ben C-hr öneririm madem 1.6 gdi ın yaktığı fazla geliyor.Madem qq beğenilmiyor.1,2 cvt li chr tercih edebilirsiniz 110 a alırsınız.5 yıl da Toyota için sene değil sıkıntısız binersiniz.7 litre ortalama gezersiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: atoprak

mgdedeoglu

Reis
7 Eyl 2016
3,232
9,855
5,320
36
Stuttgart
Koskoca Tucson'da atmosferik motor kullanacağıma gider QQ alırım şahsen. Kalite anlamında da öyle uçuk fark yok, Tucson'un arka kapı civarında malzeme kalitesi baya kötü.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: atoprak

omerta84

Profesör
29 Ara 2016
242
130
1,085
kararsız kalıp anlık hareketle jetta yeni polo almaktan korkuyorum. Aracı alırken 5 yıl kesintisiz kullanmak zorunluğu bulunduğundan. Güzel tercih yapmak istiyorum 3008'in 5 yıl sonraki piyasası hiç güvenmiyorum marka çok istikrarsız. tiguan süper ama en boş modeli ötv indirimli haliyle 92 bine geliyor limitimizin üstünde. 5 yıl sonunda satılıp tekrar güzel bir yatırım olarak yenilemeyi umuyorum çünkü ülkede araç sahibi olmanın ne kadar güç olduğunu görüyorsunuz. Şansımı iyi değerlendirmenin peşindeyim kimsede yanlış anlamasın almadan satmasını düşünüyorsun diye vergiler ortada döviz kuruda.
peugeot hakkındaki düşüncenize katılmıyorum. bence son yıllarda bu marka sürekli yukarı çıkarıyor çıtayı.şahsen suv alacak olsam 5 yıl sonraki halini bile düşünmeden direk 3008 alırdım.
 

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
güzel yorumlamıssınız.Bu arada Bayi de indirim olarak 7-8 bin TL civarı bir indirim söz konusu olur mu? ikincisi ise,1 litre motor cidden 1,6 tucsondan iyi gider mi ki?

Teknik verileri 1lt lik Golf ile 1.6 lık Tucson arasında 0-100 de 1.6sn/2.1sn (manuel/otomatik vites), son hızlarda da 14km civarı fark var Golf yerine... oldukça belirgin bir fark var.. tork değerlerinde de büyük fark olduğundan özellikle alt devirlerde çekiş farkını bariz hissedersiniz.

Hyundai ve Kia bayilerinde bu indirim alınır bence. VW de belki bu kadar olmaz.. yinede yıl sonuna doğru farklı bayilerden farklı fiyatlarda çıkabiliyor.
 

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
ayrıca tuscon diğer c-suv rakiplerine göre makul yaktığı söylensede. hyundai markasıda benim gözümde son yıllarda yükselişte ancak obez bir firma gibi geliyor.
Bencede öyle...
Yani donanım ve yürüyen olarak gelişsede, ileri seviye mühendislik gerektirebilecek, özellikle aracın yalıtımı, genel kalite hissiyatı, rijitliği ve güvenliğin den fedakarlık etmeden, tüm modelerinde ağırlıkları düşürmeleri gerek. Kolay iş değil .. Benim gördüğüm en büyük handikapları bu ağırlık meselesi...
 
  • Beğeni
Tepkiler: omerta84

mfs1907

Profesör
18 Eyl 2016
112
154
1,235
İstanbul
Marka
Hyundai
Koskoca Tucson'da atmosferik motor kullanacağıma gider QQ alırım şahsen. Kalite anlamında da öyle uçuk fark yok, Tucson'un arka kapı civarında malzeme kalitesi baya kötü.
Hocam Tucson'un motoru konusunda son derece haklısınız ama unutmamak lazım ki QQ yeni makyajlandı. Tucson çıktığı zaman arka kapı üzeri yumuşak diye beğenilmişti. Çünkü o dönem nerdeyse tüm c sınıfı araçlarda sert malzeme vardı.

Kendi yorumumu da katacak olursam ; Elite pakette kullanmadığımız hiçbir özellik olmadı bizim için öncelikle onu belirteyim. Motor seçenekleri 2 tane biri halihazırda kullandığımız 1.6t-gdi 177hp DCT (çift kavramalı) , diğeri de 1.6 gdi 132hp 6AT (tam otomatik) olan model. Bu iki model donanım ve kasa olarak birebir aynı. Turbosuz modelde gerçekten güç eksiği var ve o berbat 6AT gerçekten arabayı törpülüyor. Turboluda ise DCT'nin belirli bir ömrü olması ve dikkatli kullanım istemesi dışında kesinlikle ve kesinlikle tüp takılamıyor (alaşım subaplardan dolayı).
 
  • Beğeni
Tepkiler: emre67z

emre67z

Elit Apaçi
13 Kas 2017
73
13
970
Hocam Tucson'un motoru konusunda son derece haklısınız ama unutmamak lazım ki QQ yeni makyajlandı. Tucson çıktığı zaman arka kapı üzeri yumuşak diye beğenilmişti. Çünkü o dönem nerdeyse tüm c sınıfı araçlarda sert malzeme vardı.

Kendi yorumumu da katacak olursam ; Elite pakette kullanmadığımız hiçbir özellik olmadı bizim için öncelikle onu belirteyim. Motor seçenekleri 2 tane biri halihazırda kullandığımız 1.6t-gdi 177hp DCT (çift kavramalı) , diğeri de 1.6 gdi 132hp 6AT (tam otomatik) olan model. Bu iki model donanım ve kasa olarak birebir aynı. Turbosuz modelde gerçekten güç eksiği var ve o berbat 6AT gerçekten arabayı törpülüyor. Turboluda ise DCT'nin belirli bir ömrü olması ve dikkatli kullanım istemesi dışında kesinlikle ve kesinlikle tüp takılamıyor (alaşım subaplardan dolayı).
hatali bi araç alimi yapildiğinda 5 yil geri donusu olmayacagindan bu modelden kesinlikli vazgecmis bulunuyorum :)sizlerin guzel yorumlarida bunda etkili oldu gercekten. arac tasarim olacsk guzel donanim olarakda ama motor konusu beni soguttu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım