abartılı spoyler, tampon ekleri, alakasız marşpiyeller... incecik lastikli ve basılmamış araçta çok komik duruyorlar..
cam karartıp, amerikan park takıp birde açık hava filtresi takınca aracın fiyatının 3 4 bin arttırılması...
aracın rutin ve mecburi bakımlarının yapılmasının aracı satarken fiyata eklenmesi, alıcıya bir lütuf gibi sunulması..
özellikle bir japon otomobil markasının (isim vermiyorum sevenlerini rencide etmek istemem anlayan anlayacaktır) 90 lardaki apaçilikleri yeniden canlandırmış olmaları... nedir onlar; sokak aralarından son gaz geçmeler, son ses anlaşılmayan müzikler, gecenin bir yarısı yırtarcasına egzos sesleri, otobanda tampona yapışmalar, şehir içinde kural tanımamazlık... sanırım bu artık bu markaya bir "kültür" olarak yapıştı.
90 larda basık şahinler vardı sevmemekle beraber saygı duyuyorum ama tek sevdiğim yanları akşam saatlerinde Cengiz Kurtoğlu nun son sesde "gitttiğiiiin yerlerdeeee garip kaldıysan, geri döööööönnn" diyerek şarkı söylemesiydi.. bir grubun buna özeneceklerini, çakma taklitcilik yapacaklarını kim tahmin edebilirki ?