vw beetle 1303 1.8

yyalciin

Yusuf
Profesör
10 Kas 2016
186
497
1,835
28
istanbul
Marka
BMW
IMG_1258.JPG
IMG_3980.JPG
IMG_3967.JPG
IMG_3978.JPG
arkadaşlar,abiler,kardeşler öncelikle hempinize iyi günler diliyorum.Aracım 1974 model 1303 ve orjinal 110 bin km de ve aracın ikinci sahibi olmak bana nasip oldu.Aldığımda 20 yıl hareket etmemenin bir arabaya yapabileceği herşey vardı boya hasarı hariç ancak kaportanın elden geçmesi için onunda sökülmesi gerekiyordu maalesef.Orjinali turuncuydu bende ona ufak bir eklemeyle sedefli turuncu boya seçtim.Fotoğrafların hiçbirinde herhangi bir oynama yok çekildikleri gibi yani dışını pek anlatmama gerek yok :D benim en çok dikkatimi çeken bir detayda jantlarında araba gibi 43 yaşına merdiven dayamış olması :D Gelelim içeriye:İçerde bizi Yine fabrikadan çıktığı gibi üzerinde olan göğüs karşılıyor.Yaşı itibarı ile ufak çatlakları olsada pekde göze batmıyor açıkçası.Ve sanyo marka orjinal ve aktif radyosu her ne kadar çok cızırdasada göğüs bölümündeki görüntüyü tamamlıyor.Direksiyon kamyon direksiyonu gibi :D bence en güzel böyle tarif edilebilir.Çapı bana çok uzun geliyor.Hidrolik olmamasının verdiği dururken kas çalışma imkanı hız yükseldikçe yerini serçe parmakla kontrole bırakıyor :D Koltuklar orjinal koltuklarım değil.Beetleların big modeline ait ve aynısının porschedede kullanıldığı söylenen koltuk.Orjinal koltuklarım kafalıksız olduğu için muayenede sıkıntı çıkacağı söylenince koltukları delmeye kıyamadım bende böyle bir koltuk tercihi yaptım.Tavan döşemesi orjinaliyle birebir aynı ama fabrikadan gelen değil restore çerçevesinde yenilendi.Dölemede krem renk tercih ettim.Koltukların ortası kumaş yanları deri olacak şekilde bir döşeme mevcut.Araç toplanırken Modern line bir 320d miz vardı onun döşemelerinden esinlendik diyebilirim :D ve son olarakta motor.Motoru 2 yıl boyunca 1.3 olarak kullandım ve beni asla yolda bırakmadı(ne zaman yolda kalsam elektrikten kaldım :D)Motor gerçekten taş gibiydi ve 35-40 derecelerde tekirdağa,kocaeline110-120 km hızlarla gitmişliğim olmasına rağmen bikere bile hararet yapmamıştı.Gidişse yani 40 bg 800kg bir araba nasıl giderse o kadar gidiyodu işte :D bir ay kadar önce can sıkıntısı ve birazda artık "ride slow babacım tamamda bak şahin yürüyo biz izliyoruz" muhabbettlerinden sonra motoru ince saplamalı as motora çevirdik.Motor bloğunun piston yuvalarını kesip büyütüp bloğu komple taşlayarak 90.45 pistonlar için yer açıp basıncı kaldırabilecek bir hale getirdik.Geniş boğazlı bir karbüratörlede gücümüze güç kattık :D komple özel Headers ve exhaust(türkçesi nasıl yazılıyı tartışmasına girmek istemiyorum :D) sistemiylede bu işlemleri pekiştirdik.Ve ortaya 70-80 bg aralığında yaklaşık 150-180 torka sahip bir tosbik çıktı :D Şuan rodajda olduğu için yalnızca yarım gazda kullanıyorum ama bu haliyle bile 1.3 ten çoook farklı gidiyor.Biraz uzun oldu ama ana hatlarıyla böyle oldu.Harcanan paraya şuan girmicem çünkü herkes bu araçlara aldığı parçanın iş yaptırdığı ustanın kalitesine göre para öder.Ortalama olarak bu temizlikte bir aracı toplamak 50-60 bin tl arası bir meblağ tutmaktadır.(maslak ve ümraniye sanayi sitelerimde gördüğüm örneklerde bu harcamaları gördüm benimkide bunların biraz üstünde) Merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz arabanın iç fotolarınıda atıcam bugün inşaallah.
 

hovard

Asfalt Kurutucu
31 Eki 2016
43
88
635
Çok dikkat çekiyordur bu araba aman nazar değmesin :D maşallah
 

furkankaya585597

Profesör
8 Eyl 2016
1,778
1,064
2,420
Çok güzel araba. Motor vs bilgim olsa bir tane kötü halde alıp adam akıllı restore etmek isterim ama sizde hazır restore edilmişi var.
 

KaanErz

Kaan ERZİNCANLI
Takipçi
10 Kas 2020
1
0
10
28
Eskişehir
Marka
Volkswagen
Ekli dosyayı görüntüle 1948 Ekli dosyayı görüntüle 1947 Ekli dosyayı görüntüle 1945 Ekli dosyayı görüntüle 1946arkadaşlar,abiler,kardeşler öncelikle hempinize iyi günler diliyorum.Aracım 1974 model 1303 ve orjinal 110 bin km de ve aracın ikinci sahibi olmak bana nasip oldu.Aldığımda 20 yıl hareket etmemenin bir arabaya yapabileceği herşey vardı boya hasarı hariç ancak kaportanın elden geçmesi için onunda sökülmesi gerekiyordu maalesef.Orjinali turuncuydu bende ona ufak bir eklemeyle sedefli turuncu boya seçtim.Fotoğrafların hiçbirinde herhangi bir oynama yok çekildikleri gibi yani dışını pek anlatmama gerek yok :D benim en çok dikkatimi çeken bir detayda jantlarında araba gibi 43 yaşına merdiven dayamış olması :D Gelelim içeriye:İçerde bizi Yine fabrikadan çıktığı gibi üzerinde olan göğüs karşılıyor.Yaşı itibarı ile ufak çatlakları olsada pekde göze batmıyor açıkçası.Ve sanyo marka orjinal ve aktif radyosu her ne kadar çok cızırdasada göğüs bölümündeki görüntüyü tamamlıyor.Direksiyon kamyon direksiyonu gibi :D bence en güzel böyle tarif edilebilir.Çapı bana çok uzun geliyor.Hidrolik olmamasının verdiği dururken kas çalışma imkanı hız yükseldikçe yerini serçe parmakla kontrole bırakıyor :D Koltuklar orjinal koltuklarım değil.Beetleların big modeline ait ve aynısının porschedede kullanıldığı söylenen koltuk.Orjinal koltuklarım kafalıksız olduğu için muayenede sıkıntı çıkacağı söylenince koltukları delmeye kıyamadım bende böyle bir koltuk tercihi yaptım.Tavan döşemesi orjinaliyle birebir aynı ama fabrikadan gelen değil restore çerçevesinde yenilendi.Dölemede krem renk tercih ettim.Koltukların ortası kumaş yanları deri olacak şekilde bir döşeme mevcut.Araç toplanırken Modern line bir 320d miz vardı onun döşemelerinden esinlendik diyebilirim :D ve son olarakta motor.Motoru 2 yıl boyunca 1.3 olarak kullandım ve beni asla yolda bırakmadı(ne zaman yolda kalsam elektrikten kaldım :D)Motor gerçekten taş gibiydi ve 35-40 derecelerde tekirdağa,kocaeline110-120 km hızlarla gitmişliğim olmasına rağmen bikere bile hararet yapmamıştı.Gidişse yani 40 bg 800kg bir araba nasıl giderse o kadar gidiyodu işte :D bir ay kadar önce can sıkıntısı ve birazda artık "ride slow babacım tamamda bak şahin yürüyo biz izliyoruz" muhabbettlerinden sonra motoru ince saplamalı as motora çevirdik.Motor bloğunun piston yuvalarını kesip büyütüp bloğu komple taşlayarak 90.45 pistonlar için yer açıp basıncı kaldırabilecek bir hale getirdik.Geniş boğazlı bir karbüratörlede gücümüze güç kattık :D komple özel Headers ve exhaust(türkçesi nasıl yazılıyı tartışmasına girmek istemiyorum :D) sistemiylede bu işlemleri pekiştirdik.Ve ortaya 70-80 bg aralığında yaklaşık 150-180 torka sahip bir tosbik çıktı :D Şuan rodajda olduğu için yalnızca yarım gazda kullanıyorum ama bu haliyle bile 1.3 ten çoook farklı gidiyor.Biraz uzun oldu ama ana hatlarıyla böyle oldu.Harcanan paraya şuan girmicem çünkü herkes bu araçlara aldığı parçanın iş yaptırdığı ustanın kalitesine göre para öder.Ortalama olarak bu temizlikte bir aracı toplamak 50-60 bin tl arası bir meblağ tutmaktadır.(maslak ve ümraniye sanayi sitelerimde gördüğüm örneklerde bu harcamaları gördüm benimkide bunların biraz üstünde) Merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz arabanın iç fotolarınıda atıcam bugün inşaallah.


Öncelikle herkese selamlar, konunun üstünden 4 yıl kadar geçmiş ancak bazı hayallerime ancak kavuşabildim :D 1971 model 1302L ile taze bir dostluk kurduk ancak 1.3 litre motor 44 bg hiç tüp takılmamışta olsa günümüz şartlarında yetersiz kalıyor. Sizin de uyguladığınız bu ufak piston büyütme işlemi için daha detaylı bilgi araştırmasındayım ve çokta bir bilgi bulamadım. işlemler ve uygulama hakkında daha detay bilgi için yardımcı olabilir misiniz acaba ? ( Eskişehir de yaşıyorum ve sadece 2 3 usta kaldı vosvosu dükkanına sokan :( )
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım