KAPALI w204 c180

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hizgis

Elit Apaçi
19 Ocak 2017
129
142
885
selamun aleyküm

Başlıktaki aracı nasıl bilirsiniz yakıtı performansı artıları eksileriyle bu araç için fikirlerinizi almak istedim.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Aleyküm selam, w204'ün makyajlı versiyonunu bir çok defa deneyimleme imkanım oldu. Aklımda kalanları anlatmak gerekirse;

- Malzeme kalitesi iyi. İşçilik ondan daha iyi. Bu zamana kadar deneyimlediğim bir çok arabadan daha iyi işçiliğe sahip. Trim sesi kolay kolay alamadım.

- Benim deneyimlediğim, Türkiye'de yaklaşık 1 sene boyunca satılan ve sonra kaldırılan 1.8 Turbo 156 hp'lik versiyondu. Bu motor oldukça istekli ve yeterli performansa sahip. Bu kasada kullanılan yeni nesil 7G-Tronic plus şanzımanı da oldukça beğendim. Gerek vites küçültmeleri gerek yükseltmeleri oldukça yerinde. Motorla uyumu çok güzel ve 1-2, 2-1 vites değişimlerinde saçmalamıyor.

- Yakıt tüketimi şehir içi 9-10 litre civarı. Trafikli ortamda 10 litrenin aşağısını görmeniz zor gibi geliyor.

- Konforu oldukça iyi. Özellikle amortisör, yani çukur konforu F10 kasa 5.20'den bile daha iyi. Rüzgar gürültüsü yüksek hızlarda geliyor. Lastik-Jant kombinasyonuna göre yol sesi, özellikle bozuk asfaltlarda bir miktar geliyor ama çok rahatsız oldum diyeceğiniz cinsten değil.

- Bi xenon farları efsane. Daha önce bu kadar uzun ve geniş mesafeyi aydınlatan başka bir xenon far görmedim. Alınacaksa bi xenon far kesinlikle olmalı. Çift taraflı ve ön tarafı açılabilir panoramik cam tavan oldukça kullanışlı. Bir çok markada cam tavandan gelen trim sesleri bu araçta hiç yoktu.

- Yol tutuşu oldukça tatminkar. Yüksek hızlarda bile viraj limiti oldukça yukarıda.

- Eksi olarak söyleyebileceklerim ise; kullanımı pratik olsa da multimedya sistemi oldukça demode geliyor. Direksiyon sisteminin yönlendirmeleri gecikmesiz ve direkt ama oldukça yumuşak kalıyor. Yüksek hızlarda direksiyonun gerektiği kadar sertleşmemesi bir miktar tedirgin ediyor. Keza viraj kastığınız zaman da direksiyondan gelen bildirimden ziyade arabaya güvenip bunu yapıyorsunuz.
 
Son düzenleme:

sunake

Profesör
8 Eyl 2016
269
371
1,445
Aleyküm selam, w204'ün makyajlı versiyonunu bir çok defa deneyimleme imkanım oldu. Aklımda kalanları anlatmak gerekirse;

- Malzeme kalitesi iyi. İşçilik ondan daha iyi. Bu zamana kadar deneyimlediğim bir çok arabadan daha iyi işçiliğe sahip. Trim sesi kolay kolay alamadım.

- Benim deneyimlediğim, Türkiye'de yaklaşık 1 sene boyunca satılan ve sonra kaldırılan 1.8 Turbo 156 hp'lik versiyondu. Bu motor oldukça istekli ve yeterli performansa sahip. Bu kasada kullanılan yeni nesil 7G-Tronic plus şanzımanı da oldukça beğendim. Gerek vites küçültmeleri gerek yükseltmeleri oldukça yerinde. Motorla uyumu çok güzel ve 1-2, 2-1 vites değişimlerinde saçmalamıyor.

- Yakıt tüketimi şehir içi 9-10 litre civarı. Trafikli ortamda 10 litrenin aşağısını görmeniz zor gibi geliyor.

- Konforu oldukça iyi. Özellikle amortisör, yani çukur konforu F10 kasa 5.20'den bile daha iyi. Rüzgar gürültüsü yüksek hızlarda geliyor. Lastik-Jant kombinasyonuna göre yol sesi, özellikle bozuk asfaltlarda bir miktar geliyor ama çok rahatsız oldum diyeceğiniz cinsten değil.

- Bi xenon farları efsane. Daha önce bu kadar uzun ve geniş mesafeyi aydınlatan başka bir xenon far görmedim. Alınacaksa bi xenon far kesinlikle olmalı. Çift taraflı ve ön tarafı açılabilir panoramik cam tavan oldukça kullanışlı. Bir çok markada cam tavandan gelen trim sesleri bu araçta hiç yoktu.

- Yol tutuşu oldukça tatminkar. Yüksek hızlarda bile viraj limiti oldukça yukarıda.

- Eksi olarak söyleyebileceklerim ise; kullanımı pratik olsa da multimedya sistemi oldukça demode geliyor. Direksiyon sisteminin yönlendirmeleri gecikmesiz ve direkt ama oldukça yumuşak kalıyor. Yüksek hızlarda direksiyonun gerektiği kadar sertleşmemesi bir miktar tedirgin ediyor. Keza viraj kastığınız zaman da direksiyondan gelen bildirimden ziyade arabaya güvenip bunu yapıyorsunuz.

Hocam arkadasta makyajsizi var 1.8 kompresorlu, ancak bana konfor anlaminda pek iyi gelmiyor ya nedense.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,040
7
51,377
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
İç hacmi biraz dar. Ama taş gibi arabadır. Ben hiç kullanmadım ama güncel kasa Mercedes'lere göre daha tok, daha kaliteli hissettiriyor. Yakıt tüketimine biraz fazla deniyor ama bence ortalama 10lt benzin, Mercedes'ten sakınılacak bir değer değil. Maddi durumum uygun olsa düz vitesini satın alırdım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock ve Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Hocam arkadasta makyajsizi var 1.8 kompresorlu, ancak bana konfor anlaminda pek iyi gelmiyor ya nedense.
Makyajsız kasayı hiç kullanmadım hocam. Ama makyajla beraber güncelleştirme yapmış olabilirler. Zaten otomobil öyle uçan halı efekti vermiyor, of be ne konforlu falan da dedirtmiyor. Tatlı-sert çukurlara girişi var ama konfor konusunu ben tek kalemde değerlendirmiyorum genelde. Mesela bozuk yollarda, yapısı bozuk asfaltlarda aracın yaylarından ötürü gövde olarak yaptığı salınımlar konforun bir etmenidir, çukura girdiğiniz vakit darbe emişlerde amortisörlerin çalışma şekli ayrı bir konfor etmenidir. C180'in salınımı minimum düzeydeydi ama amortisörlerin darbe emişleri ise yeterli düzeydeydi. En azından rakibi olmamasına rağmen f10 kasa 5'den daha iyi hissettiriyor çukurlara girip çıkarken. Tabii bir de konfor beklentisi de kişiden kişiye göre değişebiliyor :)
 

sunake

Profesör
8 Eyl 2016
269
371
1,445
Makyajsız kasayı hiç kullanmadım hocam. Ama makyajla beraber güncelleştirme yapmış olabilirler. Zaten otomobil öyle uçan halı efekti vermiyor, of be ne konforlu falan da dedirtmiyor. Tatlı-sert çukurlara girişi var ama konfor konusunu ben tek kalemde değerlendirmiyorum genelde. Mesela bozuk yollarda, yapısı bozuk asfaltlarda aracın yaylarından ötürü gövde olarak yaptığı salınımlar konforun bir etmenidir, çukura girdiğiniz vakit darbe emişlerde amortisörlerin çalışma şekli ayrı bir konfor etmenidir. C180'in salınımı minimum düzeydeydi ama amortisörlerin darbe emişleri ise yeterli düzeydeydi. En azından rakibi olmamasına rağmen f10 kasa 5'den daha iyi hissettiriyor çukurlara girip çıkarken. Tabii bir de konfor beklentisi de kişiden kişiye göre değişebiliyor :)
Anladım hocam teşekkür ederim. Ben Jetta kullandığım için o kadar da yüksek bi beklentim yok açıkçası :) Ama dediğiniz gibi makyajla güncelleştirme yapmış olabilirler.
 

hizgis

Elit Apaçi
19 Ocak 2017
129
142
885
Yorumlar için teşekkürler bu kasa çok hoşuma gidiyor aklıma da yatıyor açıkçası sonuçta senede 10 bin civarı yapıyorum yakıt çok dert etmiyorum. Şuan 2008 fd6 elegans civic sahibiyim aracımdan memnunum yalnız şu kasa mercedes en sevdiğim araba diyebilirim bir de c63 bu w204 kasada 6.2 motor falan ona ayrı bitiyorum Her neyse arkadaşlar bulabilirmiyim bilmiyorum kendi aracımın 55 bin tl gibi teklifler alıyorum satıp 90 bin civarına bu kasadan bulabilirmiyim birde galiba makyajla 1.6 turbo oldu araç o motor mu 1.8 motor mu sorunsuz ve yakıtı peformansı iyidir.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
1.6 turbo oldu araç o motor mu 1.8 motor mu sorunsuz ve yakıtı peformansı iyidir.
Sorunsuzluk anlamında maalesef yeterince bilgim yok. Zaten 1.8 motorlu versiyonları sadece 1 ya da 2 sene satışa çıkarıldı. O yüzden sorunsuzluk anlamında yorum yapmak güç. Onu ancak mercedes forumlarındaki kullanıcılar bilebilir. Aracın arkasında kompressor yazan modeller eski nesil 1.6 motorlardır. CGI olarak geçen 1.6 ve 1.8 motor yeni nesildir. Genelde bu motorlu araçların arkasında sadece c180 yazar, kompressor yazmaz. Alabilirseniz de kesinlikle makyajlı versiyonu alın çünkü yeni nesil başarılı bir şanzıman eklendi. Tüketime gelirsek; 1.8 motor sıkışık istanbul trafiğinde 10-11 litre civarı yakıyor, 1.6 turbo ise maksimum 1 litre az yakar ondan. Yüksek süratlerde 1.8 motor hacminden dolayı biraz daha iyi olacaktır. Ama 1.6 motor da kesinlikle yeterli. 1.6 turbonun coupe amg modeline de bindim 1.8'e benzer performans sergiliyor. Dediğim gibi 1.8'in sadece yüksek otoban süratlerinde hacimsel olarak bir avantajı olur.
 
Son düzenleme:
10 Mar 2017
3,246
4,058
4,820
25
Antalya isparta aydin
Marka
Ford
Sorunsuzluk anlamında maalesef yeterince bilgim yok. Zaten 1.8 motorlu versiyonları sadece 1 ya da 2 sene satışa çıkarıldı. O yüzden sorunsuzluk anlamında yorum yapmak güç. Onu ancak mercedes forumlarındaki kullanıcılar bilebilir. Aracın arkasında kompressor yazan modeller eski nesil 1.6 motorlardır. CGI olarak geçen 1.6 ve 1.8 motor yeni nesildir. Genelde bu motorlu araçların arkasında sadece c180 yazar, kompressor yazmaz. Alabilirseniz de kesinlikle makyajlı versiyonu alın çünkü yeni nesil başarılı bir şanzıman eklendi. Tüketime gelirsek; 1.8 motor sıkışık istanbul trafiğinde 10-11 litre civarı yakıyor, 1.6 turbo ise maksimum 1 litre az yakar ondan. Yüksek süratlerde 1.8 motor hacminden dolayı biraz daha iyi olacaktır. Ama 1.6 motor da kesinlikle yeterli. 1.6 turbonun coupe amg modeline de bindim 1.8'e benzer performans sergiliyor. Dediğim gibi 1.8'in sadece yüksek otoban süratlerinde hacimsel olarak bir avantajı olur.
Abi o kasanın coupe sinden bahseder misin biraz? Çok merak ettiğim bir araba e92 den daha şekil duruyor da hakkında hiç bir şey bulamadım. C180 coupe mantıklı c250 mi mesela pek bilgi bulamadım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Abi o kasanın coupe sinden bahseder misin biraz? Çok merak ettiğim bir araba e92 den daha şekil duruyor da hakkında hiç bir şey bulamadım. C180 coupe mantıklı c250 mi mesela pek bilgi bulamadım.
C250'yi deneyimleme sansi bulamadim kardesim. Ama o kasanin makyajli 1.6 156'lik coupe versiyonunu ufak bir surus yaptim. Yolcu olarak da bulundum. Motor ve sanziman performansi gayet yeterli. Otomobili her suratte gayet guzel yurutuyor. Benim arkadas surekli basarak kullanir o yuzden ortalama tuketim 10-11 litrelerde geziniyor. Sakin ve acik suruste daha asagi inebilir ama bariz fark beklememek lazim. 4 kapili versiyona gore otomobil yere daha yakin, yaylar daha sert. Otomobildeki sertligi hissediyorsun ama bam gum pek etmiyor. Derinlere hizli gireceksin ancak oyle. Mesela dizel bir amg cla kadar rahatsiz etmiyor sertligi. Bu arada benim kullandigim coupe da amg versiyondu. Direksiyon tepkilerini 4 kapili versiyona gore biraz daha begendim diyebilirim. Arkaya inis binisler biraz zor olsa da 1.76'ya kadar olanlar rahatca oturur. Ortaya kimse oturamaz sert plastikli bir esya gozu mevcut. Arka taraf 2 kisilik yani. Bazi tus kombinasyonlariyla esp tamamen kapatilabiliyor. Boyle olunca otomobil surekli yan veriyor. Yalniz bu sistemi kapatmak tehlikeli cunku abs de devre disi kaliyor. Genel olarak oldukca begendim diyebilirim.
 
10 Mar 2017
3,246
4,058
4,820
25
Antalya isparta aydin
Marka
Ford
C250'yi deneyimleme sansi bulamadim kardesim. Ama o kasanin makyajli 1.6 156'lik coupe versiyonunu ufak bir surus yaptim. Yolcu olarak da bulundum. Motor ve sanziman performansi gayet yeterli. Otomobili her suratte gayet guzel yurutuyor. Benim arkadas surekli basarak kullanir o yuzden ortalama tuketim 10-11 litrelerde geziniyor. Sakin ve acik suruste daha asagi inebilir ama bariz fark beklememek lazim. 4 kapili versiyona gore otomobil yere daha yakin, yaylar daha sert. Otomobildeki sertligi hissediyorsun ama bam gum pek etmiyor. Derinlere hizli gireceksin ancak oyle. Mesela dizel bir amg cla kadar rahatsiz etmiyor sertligi. Bu arada benim kullandigim coupe da amg versiyondu. Direksiyon tepkilerini 4 kapili versiyona gore biraz daha begendim diyebilirim. Arkaya inis binisler biraz zor olsa da 1.76'ya kadar olanlar rahatca oturur. Ortaya kimse oturamaz sert plastikli bir esya gozu mevcut. Arka taraf 2 kisilik yani. Bazi tus kombinasyonlariyla esp tamamen kapatilabiliyor. Boyle olunca otomobil surekli yan veriyor. Yalniz bu sistemi kapatmak tehlikeli cunku abs de devre disi kaliyor. Genel olarak oldukca begendim diyebilirim.
Gerçekten 156 beygir değilde 250+ beygir gibi yanlayabiliyor w204. Ben de şaşırıyorum 4 kapısı bile yanliyor cayır cayır. Coupesi coşar yani. Eline sağlık abi saolasin
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,238
45,841
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Gerçekten 156 beygir değilde 250+ beygir gibi yanlayabiliyor w204. Ben de şaşırıyorum 4 kapısı bile yanliyor cayır cayır. Coupesi coşar yani. Eline sağlık abi saolasin
Ne demek kardeşim. Coupe versiyonu 4 kapılıya göre biraz daha dengeli yanlıyor. Tabii bunda yere yakınlığı, biraz daha sertleştirilmiş süspansiyonu, az da olsa iyileştirilmiş direksiyonu ve devasa 19 inç jantlarının da etkisi büyük. Ama otomobil her hızda ve şartta yanlayabilme potansiyeline sahip. Bazen sen istemediğin zamanlarda bile yanlıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: denizyenilmez_

hizgis

Elit Apaçi
19 Ocak 2017
129
142
885
Şeytan diyor al bir beyaz c180 camtavanlı da işte arabayı satmak var üç beş kredi işleri derken hemen olmuyor ama ciddi anlamda temiz ve bütçeme uygun yakalarsam tereddütsüz alıcam. Hergün ilanlardayım :D
 

mcanerg

Panpa
14 Eyl 2016
1,710
3,402
3,720
Marka
BMW
7gtronic çüft kavrama ama resmen motorun performansını baltalıyor o yüzden geçen sene 9gtronic tork konvertörlüye geçti mercedes c serisinde
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
selacAmun aleyküm

Başlıktaki aracı nasıl bilirsiniz yakıtı performansı artıları eksileriyle bu araç için fikirlerinizi almak istedim.

Yaklaşık 10.000 km kadar 2013 model avantgarde paketini kullandığım araç. Elimden geldiğince aklımda kalanları anlatayım :
* Motor güzel, tork konvertörlü 7 g-tronic şanzımanını beğenmiyorum ama üzmüyor da..Kısacası İstanbul için ideal
* Karma kullanımda (klima,ani gaza yüklenme, yüksek sürat, şehir içi) benim tüketim ortalamam 8.5..Ölümcül trafikte 9.5'i geçmedi. Mercedes için normal rakamlar
* İçi Bmw'den çok daha kaliteli
* Arka koltuk diz mesafesi yetersiz..Hoş aynı şey 3 serisinde de var
* Oturduğunda güven duygusunu sonuna kadar hissediyorsun. Aynı zamanda konforlu bir araç
* Direksiyon konforu ve netliği çok hoşuma gitmişti, tam istediğim gibiydi. Ne çok yumuşak ne çok sert ama tepkileri çok net
* ESP'yi kapatsanız bile tam kapanmıyor. Belli bir yerde tekrar devreye giriyor..ESP açıkken de belli bir yere kadar kaymasına izin veriyor sonra topluyor. Ufaktan arkayı salsın isterseniz keyif veriyor..
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım