Merhaba ,
Her yağın en iyi akışkan olduğu bir sıcaklık vardır. Bende kendi gözlerimle görmek için, aracımın bir avantajını kullanarak yağın akışkanlığının en ideal olduğu noktayı keşfetmek maksadıyla bir test yaptım.. Özellikle arabanın egzantrik zincirinin sağlığı için motor yağının akışkanlığı çok önemlidir. Soğuk motorun devir çevirmesi bu nedenle istenmez. Arabamın motorunun en yüksek noktası, egzantrik zincirinin üstü kısmıdır. İşte bu nokta benim motor yağı doldurma kapağının altına gelir.
Kapağı açınca orda zinciri görürsünüz.
Hava sıcaklığı 15 derece, motoru çalıştırdım. Rölantide motor yağının zincile yukarı tırmanmasını bekledim..
Motor yağı akışkanlığı zincirin en üstü noktasına gelip, sıcaramaya başlaması neredeyse 3 dakika aldı. Yağ önce çok kalın bir şekilde zincire yapışık olarak hareket etsede, akışkanlığı neredeyse yok gibiydi..
Castrol Magnatech proffesional 10 w30 Motor yağının akışkanlık testinin son 1 dakikasını ağır çekimle çektim. Videonun sonlarına doğru sıcaramaya başlıyor..
not, motor sıcaklığı 65 dereceyi , giren hava sıcaklığı ise 35 dereceye ulaşmıştı.
Buda arabanın motor yağının en akışkan olduğu zamanın gerçek zamanlı hareketi..
Motor bu noktaya ulaştığında titreşim minimum, devirde en düşük hale geliyor . Çok prüzsüz çalışıyor..
Her yağın en iyi akışkan olduğu bir sıcaklık vardır. Bende kendi gözlerimle görmek için, aracımın bir avantajını kullanarak yağın akışkanlığının en ideal olduğu noktayı keşfetmek maksadıyla bir test yaptım.. Özellikle arabanın egzantrik zincirinin sağlığı için motor yağının akışkanlığı çok önemlidir. Soğuk motorun devir çevirmesi bu nedenle istenmez. Arabamın motorunun en yüksek noktası, egzantrik zincirinin üstü kısmıdır. İşte bu nokta benim motor yağı doldurma kapağının altına gelir.
Kapağı açınca orda zinciri görürsünüz.
Hava sıcaklığı 15 derece, motoru çalıştırdım. Rölantide motor yağının zincile yukarı tırmanmasını bekledim..
Motor yağı akışkanlığı zincirin en üstü noktasına gelip, sıcaramaya başlaması neredeyse 3 dakika aldı. Yağ önce çok kalın bir şekilde zincire yapışık olarak hareket etsede, akışkanlığı neredeyse yok gibiydi..
Castrol Magnatech proffesional 10 w30 Motor yağının akışkanlık testinin son 1 dakikasını ağır çekimle çektim. Videonun sonlarına doğru sıcaramaya başlıyor..
not, motor sıcaklığı 65 dereceyi , giren hava sıcaklığı ise 35 dereceye ulaşmıştı.
Buda arabanın motor yağının en akışkan olduğu zamanın gerçek zamanlı hareketi..
Motor bu noktaya ulaştığında titreşim minimum, devirde en düşük hale geliyor . Çok prüzsüz çalışıyor..
Son düzenleme: