Kesinlikle katılıyorum ama bu insignia, önceki nesillerden çok çok farklı, sedan versiyonlarında 145 station versiyonlarında ise 200 kg şasi hafifliği geldi deniliyor ki bu da rakiplerine göre zamanında ort 3 insan ile kapışan insignia nın daha uzun ve daha geniş olmasına rağmen daha hafiflemesi, bunun yanında motor güncellemeleri, mesela head up display gelmiş, ben hiç bir markada böyle bir head up görmedim, farları zaten bildiğin servet.. Bazı firmalar gibi sadece görüntü olsun diye değil.. Fonksiyonları var.. Zamanında incelemiştim, trafik levhalarını okuyan ve sürücüye ona göre bilgi veren bir donanım daha sunuyor ki zaten bunu makyajsız insigniada da görmüştük, şimdi ise çok daha kompleks hale gelen donanımlarla beraber entegre gelecek.. Bunlar pozitif değerlendirmeleirmden bir kaçıydı.. Olumsuz olarak yeni kasada söyleyeceğim ilk şey berbat jant opsiyonları.. Arka tamponun bagaj kapağı dahil tüm bölümünün ilk insignia kadar bile çekici gelmemesi.. İntelilink multimedia yı da güncellemeler ile ayarlamışlar, he yine passat tan, Fluence den ya da bilimum standart araçlardan Türkiye de az satar gibime geliyor.. Fakat özgün bir otomobil orası kesin..
Edit: kalite sorunları için de bir kaç şey ekleyeceğim, şimdilerde üretilen her şey gibi tüm otomobillerde kalite sorunu var, tamam, göze hoş görünüyor olabilirler ama çoğu "kullan - at "mantığıyla işliyor.. Nice insan var, 2016 model mercedes e biniyor diye triplere girip sokağa çıkmıyor.. Mercedes demişken, Mercedes bile ömür boyu garanti vermiyor ki hatta bugün hyundai nin bile verdiği 5 yıl kadar garanti vermiyor. Bunu volvod bile göremiyoruz.. Bu yüzden, kişisel görüşüm olarak kalite sorunları her modelde var, komşumuz da audi a3 aldı son kasadan öncekinden, açılmayan ama sadece yukarı kalkan sunroof desem değil, cam tavan desem değil olan donanımdan daha 7 500 km lerde trip sesleri geldiğini söylemişti ki ağır vagcıdır, 1-2 ay içinde satıp b7 passat aldı.. Orana bakmak lazım.. Her insignia da ya da atıyorum a3 te aynı sorunlar gözlenmeyebilir.