Yetkili servisten beklentileriniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Onay Kalkan

Profesör
8 Eyl 2016
415
749
1,695
29
Sakarya
Marka
Hyundai
  • Arabaya kendi araçları gibi davransınlar diyemeyeceğim çünkü birçok kişinin kendi aracına nasıl davrandığı da ortada. Düzgün davransalar yeterli. Örneğin bir yetkili serviste çift kavramalı şanzımanı olan bir aracı geriye sürdükten sonra tamamen durmasını beklemeden D'ye takan "yetkili servis elemanı" gördüm. Orada kazanacağı 1 saniyeden önemli şeyler var. Bu tip kullanımlar kesinlikle kabul edilemez.
  • Yukarıda yazdığım nedenler, merakım ve olup bitenden haberdar olma takıntım nedeniyle yapılan her işlemi izlemeliyim. Her ne kadar yetkili servis de olsa aracımın gözümün önünde olmasını istiyorum.
  • Kitapçıkta 2 yılda bir hidrolik sıvısı değişmeli yazıyorsa 2. yıl bakımında "yeaaa gerek yok değiştirmeye" denmesin, ne yapılması gerekiyrsa yapılsın.
  • Koyulan motor yağı kesinlikle araç-motor kombinasyonu ve bulunulan bölge için önerilen motor yağı olmalı. Marka ve model açıkça belirtilmeli ve yağ eksiltmesine tedbir olması adına isteğe bağlı olarak kutulu satış ya da yönlendirme yapılmalı.
  • 0 km araçta ilk kullanım sonrası yalnızca yağ ve yağ filtresi değişimi için gelecek kişileri reddedip göndermeyin.
  • Servis temiz olmalı, şöför koltuğuna mutlaka koruyucu naylon geçirilmeli.
  • Bu belki biraz garip gelebilir ancak bakım sonrası çıkılan test sürüşünde emniyet kemeri kesinlikle takılmalı. 2 km'lik testte saçma bir durum yüzünden aracımda trajik bir olay yaşanmasını kesinlikle istemiyorum. Yetkili servis elemanlarının emniyet kemeriyle aralarının pek de iyi olmadığını gözlemlediğimden dolayı belirtme ihtiyacı duydum.
  • Turbolu araçlarda aracı park ettikleri milisaniyede stop etmesinler, zorlanmamış olsa dahi 5-10 saniye zaman tanısınlar araca.
  • Yıkama kesinlikle fırçasız olmalı, köpüğü de benzinliklerdeki kalitesizlikte olamamalı.
  • Güler yüzlü olunmalı, müşterinin sorusu varsa düzgünce cevap verilmeli ve işlemler özenerek yapılmalı.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
  • Arabaya kendi araçları gibi davransınlar diyemeyeceğim çünkü birçok kişinin kendi aracına nasıl davrandığı da ortada. Düzgün davransalar yeterli. Örneğin bir yetkili serviste çift kavramalı şanzımanı olan bir aracı geriye sürdükten sonra tamamen durmasını beklemeden D'ye takan "yetkili servis elemanı" gördüm. Orada kazanacağı 1 saniyeden önemli şeyler var. Bu tip kullanımlar kesinlikle kabul edilemez.
  • Yukarıda yazdığım nedenler, merakım ve olup bitenden haberdar olma takıntım nedeniyle yapılan her işlemi izlemeliyim. Her ne kadar yetkili servis de olsa aracımın gözümün önünde olmasını istiyorum.
  • Kitapçıkta 2 yılda bir hidrolik sıvısı değişmeli yazıyorsa 2. yıl bakımında "yeaaa gerek yok değiştirmeye" denmesin, ne yapılması gerekiyrsa yapılsın.
  • Koyulan motor yağı kesinlikle araç-motor kombinasyonu ve bulunulan bölge için önerilen motor yağı olmalı. Marka ve model açıkça belirtilmeli ve yağ eksiltmesine tedbir olması adına isteğe bağlı olarak kutulu satış ya da yönlendirme yapılmalı.
  • 0 km araçta ilk kullanım sonrası yalnızca yağ ve yağ filtresi değişimi için gelecek kişileri reddedip göndermeyin.
  • Servis temiz olmalı, şöför koltuğuna mutlaka koruyucu naylon geçirilmeli.
  • Bu belki biraz garip gelebilir ancak bakım sonrası çıkılan test sürüşünde emniyet kemeri kesinlikle takılmalı. 2 km'lik testte saçma bir durum yüzünden aracımda trajik bir olay yaşanmasını kesinlikle istemiyorum. Yetkili servis elemanlarının emniyet kemeriyle aralarının pek de iyi olmadığını gözlemlediğimden dolayı belirtme ihtiyacı duydum.
  • Turbolu araçlarda aracı park ettikleri milisaniyede stop etmesinler, zorlanmamış olsa dahi 5-10 saniye zaman tanısınlar araca.
  • Yıkama kesinlikle fırçasız olmalı, köpüğü de benzinliklerdeki kalitesizlikte olamamalı.
  • Güler yüzlü olunmalı, müşterinin sorusu varsa düzgünce cevap verilmeli ve işlemler özenerek yapılmalı.

Şu sayılanları yapan adamı işleri aksatıyor diye serviste barındırmazlar :D
 

goktug.alp

Profesör
Destekçi
16 Nis 2018
574
495
1,470
ZONGULDAK-KKTC
Marka
Jeep
1-bekleme alanı,tamir alanını üstten görebilmeli
1-rahat koltuklar ve ikramlar
3-forza Horizon veya project cars oyunu ile birlikte Logitech g27 :cool:
4-yetkili servis tercih edenlere oto aksesuar indirimleri
 
  • Beğeni
Tepkiler: MiaKaiser

Cussler

Panpa
5 Eki 2016
3,477
8,934
4,970
Marka
Toyota
Kendi arabalarına bakar gibi baksinlar diyemem ordaki usta aynı şeyi hergün 50 kere yapıyor belki kaba ve özensiz davranmamaları kafi benim için
Söyledikleri teslim süresini geçirmesinler
Koltukla direksiyona basit bi koruma kılıfı sersinler
Silecek suyu ekleme gibi saçmasapan seyleri faturaya yansıtmasınlar
Son olarak bakim gibi sıradan işlere dışarıdan 3-4 kat fazla fiyat vermesinler geçen hafta bi tanıdığımız hyundai i20sinin 10bin bakımına 1000 lira istendiği için garantiyi bozup dışarıda yaptırdı
Bizim arabaya geri cağırılmışti alj toyotaya götürdük gayet güzel karşıladılar koltukara kılıf serildi, yaklaşık 4 saat demişlerdi ama zamanından biraz erken arayıp aracınız hazır dediler, arabayı cam arkasından izleyebileceğimiz yerde vardı.
 

Mustafak

Panpa
8 Eyl 2016
1,652
4,709
3,770
31
Afyonkarahisar
Marka
Toyota
Satışlar bu hızla giderse ekonomik kriz bu şekilde devam ederse yetkili servis ve bayiler çok sıkıntı yaşar. Bir kaç yıla garantili arabada kalmaz insanların yetkili servisi tercih etmeleri için büyük nedenler lazım
 

tanse.ler

Asfalt Kurutucu
13 Eyl 2016
48
59
685
42
istanbul
Satışlar bu hızla giderse ekonomik kriz bu şekilde devam ederse yetkili servis ve bayiler çok sıkıntı yaşar. Bir kaç yıla garantili arabada kalmaz insanların yetkili servisi tercih etmeleri için büyük nedenler lazım

Valla orası öyle de yetkili servise ne zaman gitsem çakılı. Bindiren İstanbul Avrupa yakası tüm servislere ürün satmıştım ve 4 sene boyunca çalıştım. O zaman zarfında ne kapatan oldu ne de batan. El değiştiriyorlar ama yine de devam ediyorlar. Bir otomatik şanzıman olmuş 20 kusur binlira haliyle insanlarda garanti bitse bile devam ediyorlar. Fiyatlar çok yüksek ama mecburiyet oluyor.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

inzfatih

Fatih
Panpa
16 Eyl 2016
2,071
4,358
4,220
varsova
Marka
Porsche
olmazsa olmaz : Ariza tespiti yapabilecek bilgi ve deneyimde olsunlar, musteriyi bilgilendirsinler, alakasiz parcalari degistirmeye calismasinlar, musterinin arkasindan is cevirmesinler, aracin radyosuyla v.b. ayarlariyla oynamasinlar, araci biraktigim gibi alayim, araci yikamayi bilmiyorlarsa yikamasinlar, kirletmesinler yeter.

olursa iyi olur : bekleme salonundaki olanaklar (sarj cihazi, internet , ikramlar) , ikame arac, araci evden alip eve birakma,
 

dthhasan

Hasan H Ayan
Sanmıyorum :)
Beta Programı
23 Ara 2017
4,286
16,192
5,720
çanakkale
Marka
Renault
Bir aksamı bozmasın.Ne zaman servise götürsek başka bir sıkıntı çıkıyor ve bunu kabul etmiyorlar.Mesela clioyu her servise götürdüğümüzde artık araba uzaklaşınca kitlenmiyor ısrarlarımıza ısrarla arabanızda bu özellik yok diyorlar.Sonra bağırıp çağırınca aa arkadaş soketini çıkarmış diyip soketi yerine ittiriyorlar.
Yada paspas kaybolmasın
Yada usta içinde önünde arkasında sigara içmesin.
 

petrich

Profesör
7 Eyl 2016
536
880
1,820
İzmit
Marka
Mazda
O kadar fazla olumsuzluk yaşadım ki yetkili servislerde benim için doğru arabaya ait olan parçayı doğru şekilde takmaları artık tek beklentim... Yaşadıklarımın bazıları şu şekilde arabama orjinaline göre daha küçük çaplı farklı arabaya ait fren diski takması (clio4 hb ye sporttourer diski takılması , hasar onarımı yapılırken makyajlı kasa olan arabaya makyajsız kasanın farının takılması (6c ye 6r farı takılması).
 

candiyebilirler

Profesör
16 Eki 2016
138
435
1,885
İstanbul
Marka
Seat
Tek beklentim samimi olmaları ve doğruyu söylemeleri. İlk defa otomobil görmüşüz muamelesi yapmalarına gerek yok. Çok şükür otomobil konusunda neden-sonuç ilişkisi kurabiliyoruz. Yalan söyledikleri bariz belli oluyor ve bu durum büyük güven zedeliyor..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mugzy ve MiaKaiser

omerta84

Profesör
29 Ara 2016
242
130
1,085
kaza ve büyük bir arızası olmadıkça bakımının malzemelerini kendim alıp yaptırttığım için bir sorunla karşılaşmadım. sanayide herhangi bir yere gidip bakımı yaptırttımak en iyisi.
orda da dendi 5 yıllık arabama fren hidroliğini değiştiriecem dediğimde; 'abi ne gerek var' :D
burası türkiye, ben o yüzden beklentiyi az tutup kendi işimi kendim yaptırtıyorum. hem daha da ucuza mal etmiş oluyorum.
 

audibuneidi

Asfalt Kurutucu
23 Ağu 2018
88
72
560
izmir
Marka
Audi
Bugun aracımın 60 bin bakımı icin izmir vosmer bornovada audi servisine gittim ve gercekten belki birtek fiyat haric hersey cok iyiydi. Sürekli cay kahve servisi her saat arac hakkinda bilgilendirme ozel olarak sormak istedigim bir konu icin normalde yasak olan servis kismina gidip isle ilgilenen kisiyle bir dost gibi sohbet edip aklimdakileri sorup butun sorularima sikilmadan bikmadan dostane bir tavirla yanit vermesinden tutunda her bir parcasina kadar aracin incelenmesi, servis sirasinda direksiyon koltulkarin kaplanmasi kaput kisminda kaputun yanlarina leke olmasin diye giysi giydirilmesi gercekten beni cok sasirtti. Ilk kez bir audi servisine gittim ve şok oldum

Ayrıca resimdeki gibi bekleme odasindan aracimi an ve an izleyebiliyordum dedigim gibi biraz abartili fiyatlari disinda hersey mukemmel.
 

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,917
2
24,228
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Bugun aracımın 60 bin bakımı icin izmir vosmer bornovada audi servisine gittim ve gercekten belki birtek fiyat haric hersey cok iyiydi. Sürekli cay kahve servisi her saat arac hakkinda bilgilendirme ozel olarak sormak istedigim bir konu icin normalde yasak olan servis kismina gidip isle ilgilenen kisiyle bir dost gibi sohbet edip aklimdakileri sorup butun sorularima sikilmadan bikmadan dostane bir tavirla yanit vermesinden tutunda her bir parcasina kadar aracin incelenmesi, servis sirasinda direksiyon koltulkarin kaplanmasi kaput kisminda kaputun yanlarina leke olmasin diye giysi giydirilmesi gercekten beni cok sasirtti. Ilk kez bir audi servisine gittim ve şok oldum

Ayrıca resimdeki gibi bekleme odasindan aracimi an ve an izleyebiliyordum dedigim gibi biraz abartili fiyatlari disinda hersey mukemmel.
hep eurodan
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan ve bt

TSIDSG

Panpa
10 Eyl 2016
2,399
9,449
4,970
İstanbul
Arabama kendi arabası gibi davransın.Fırçayla değil adam gibi yıkasın.El kol oturma yerlerine yağ bulaştırmasın.Ufak tefek isteklerimi ücret istemeden halletsin.Garantiden girecekse zorluk çıkarmasın ha bir de sıcak kahve güler yüz
senin max yağ yağ filtesi değişiyor knk garantilik olayın yok:D
 

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,917
2
24,228
5,320
İzmir
Marka
Toyota
senin max yağ yağ filtesi değişiyor knk garantilik olayın yok:D
5 yıllık garantim var ve kullanamıyorum
fft16_mf2578957.Gif
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım