Çarpma açısı, kimin kime çarptığı da çok önemli burada.
Burada Corolla'nın sivri diyebileceğimiz kısmı Egea'nın tam ortasına çarpmış gibi görünüyor. Eğer bu kaza hızlı olduysa Corolla tek bir noktadan Egea'nın ön bölgesine yüksek bir kuvvet uyguluyor. Bu çok olası bir durum.
Mesela Alfa Romeo Giula'nın aşağıdaki linkten izleyebileceğiniz çarpışma testlerindeki ilk test. Onda da şasi falan kalmıyor.
Bu da Mercedes E serisinin çarpışma testleri, yine ilk teste dikkat edin.
Bundan çıkartacağım yorum şudur. Aaa Egea'ya bak her tarafı pert olmuş, Corolla'ya birşey olmamış. Egea çok leş araba gibi yorumlar kazanın nasıl olduğunu bilmeden yapılmamalıdır. Bakın E serisi bile 64km çarpışmada pert oluyor