Motor hacmi 1.8-2.0 civarlarına çıkarsa, ancak ondan sonra düşük basınçlı bir turbo desteğini kabul edebilirim. Downsizing furyasındaki hiçbir turboyu atmosferik motora tercih etmem. Temel sebebim dayanıklılık konusu. Bazen motoru uzun süreli %100 kapasite ile kullanıyorum, aşırı sıkıyorum. Düz yol gazlaması gibi değil, değişken hız ve tempoda tam kapasite kullanımı kast ediyorum. Bahsettiğim yeni nesil hiçbir turbo benzinlinin bu tarz kullanıma dayanamayacağını biliyorum. Tercihimdeki temel dayanağım sağlamlık. Turbo lag, güç patlamaları, üst devirlerde canlanan ciğerini hissettiren atmosferik motorlar filan sonradan gelen alışkanlık ve zevklerle alakalı etkenler.
Genel tercihim atmosferikten yana.
Biz onlara burada Maserati, Ferrari falan diye bakıyoruz. Bilmem anlatabildim mi hislerimiSuan bence turkiye icin en ideal motor 4 silindir 2.0 turbo araclardir, fazlasi can yakar
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.