Bazi araclarda görüyorum bunlarin yol tutuş vs. bi faydasi var mi yoksa sadece dış görunus amaciyla mi yapiliyor?
Benim bir yerde okuduğum kadarıyla kamber virajdaki tutuşu bir nebze artırıyormuş ama bu seferde hem lastik yıpranma payını çoğaltıyor hem de fren mesafesini azaltıyormuş diye duydum bana sorarsanız mühendisler ölçüp biçip lastiği düz konumda fabrikadan çıkarmışlar bence de böyle çıkması lazım.Bazi araclarda görüyorum bunlarin yol tutuş vs. bi faydasi var mi yoksa sadece dış görunus amaciyla mi yapiliyor?
Hocam bunu ilk gördüğümde gülmekten altıma ettim sandımAracın yere yakın olması özellikle yüksek hızlarda daha fazla güven ve yol tutuş sağlar altından geçen rüzgardan dolayı.
Lastik yatıklığı dediğin olayda sanırım kamber açısı bak şu konuyu okumanı şiddetle tavsiye ederim güzel detaylı anlatılmış kitap gibi zevkle okumuştum
https://mobile.donanimhaber.com/on-...-cubuklari-teknik-bilgiler--54940851#54940851
Günümüzde ki basıklar air vs ile yapılan güvenli değil tabi Bkz:Ekli dosyayı görüntüle 3988
Fabrika dışında ki yapılan jant değişimi bile büyük etki eder, profesyonel koşullarda ideal şeyler yapılmadığı sürece, jant değişimi veya kamber gibi şeyler olumsuz etkiler, araç tekerleri orjinalde pozitif kamberlidir çünkü aracın ağırlığı bindiğinde tekerin düz durması gerekli bununla oynanması kanımca cahilce bir hareket.
Tahminim En az %20 ydi benim gorduklerim.İstanbul parkta fwd araçlarının ön tekerlerine kamber veren pilotların sürelerini geriye çektiği birçok kez görüldü.
Ancak öyle tekerleğin yarısı Allah'a bakacak kadar değil max 2° falan.
bu tarz modifikasyonlar profesyonel kimseler ve ekipmanlar dışında yapıldığı sürece olumsuzluktan başka bir şey etmez, jant çapının bile motor gücüne göre ayarlandığını düşünürsekÖncelikle. @bedirhan. Güzel yorum olmuş
Düşündüm heralde en azindan bir faydasi vardir yol tutusa falan yoksa dupeduz araca zarar veriyorlar. Araci sürüngen yaptiranlar gordum(bmw 320d). Cok kotu hissettim
İşte o tayfada şeye sürülecek akıl yokEn az %20 ydi benim gorduklerim.
Hocam fren mesafesi lastiğin düz yolda temas yüzeyi azaldığı için artar, azalmaz kafalar karışmasın sanırım siz de dalgınlıkla yanlış yazmışsınız.Benim bir yerde okuduğum kadarıyla kamber virajdaki tutuşu bir nebze artırıyormuş ama bu seferde hem lastik yıpranma payını çoğaltıyor hem de fren mesafesini azaltıyormuş diye duydum bana sorarsanız mühendisler ölçüp biçip lastiği düz konumda fabrikadan çıkarmışlar bence de böyle çıkması lazım.
GTA VICE CITY-SEAWAYSBu mümkünmü?
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.