bu araca yapacağınız çok detaylı bir alt takım bakımı, motor bakımı, iç dış dekorasyonda yenileme ile koleksiyonluk özel bir araç olur diye düşünüyorum. tamponlar arabanın parçası olarak bile geçmez. camlar da zaten bütçenize göre çok kolay eski haline gelebilir.
piste çıkıp yanlamış olması arabanın kondisyonu hakkında kesin bir bilgi vermez diye düşünüyorum. çünkü araç zaten bu aksiyonları kolay yapacak kadar güçlü. önemli olan s2000 sürücüleri gibi warex takıp 10 dk kesicide giden birisinden almamak.
neredeyse 20 yaşında bir araç ve içi dışı çok diri gözüküyor. km konusuna da katılmıyorum. piyasada koleksiyoner aracı olan kaç tane golf 1 gti 20 bin km de. veya kaç tane 355 spider hiç gazlamamış, yanlamamış. bunlara bakmak lazım. bunların hepsi de restorasyon veya en azından detaylı yenileme görmüş araçlar. bmw tarihinin en özel araçlarından birini cam, isteğe bağlı olarak sıfır koltuk, direksiyon takmak, pasta cila atıp boyasını canlandırmak gibi çok ufak şeylerle çok iyi bir duruma getirebiliyorsanız bu araç koleksiyonluk bir araçtır bana göre. ama idame ettirmesi zor bir araç tabi.
Uzatmadan kisaca sorunuza cevap verecem, koleksiyonerlerin ellerindeki araclarin hepsi pist gormemis yanlamamis ve cok dusuk kilometredeki araclardir. Koleksiyondaki araclar bu aracin iki kati yasta olmasina ragmen bu aracin yarisindan da az kilometreye sahiplerdir.