Fabrika aynı, işçi aynı, mühendis aynı. Parayı Çinliler veriyor. Xc90'da hangi işçilik kusuru vardı?vo
volvo da Çinlilerin elinde geely yapıyor işçilik kusurları olma ihtimali yüksek xc90 dan biliyorum
Fabrika aynı, işçi aynı, mühendis aynı. Parayı Çinliler veriyor. Xc90'da hangi işçilik kusuru vardı?vo
volvo da Çinlilerin elinde geely yapıyor işçilik kusurları olma ihtimali yüksek xc90 dan biliyorum
Annem araba konusunda oldukça ilgisizdir, araba kendisinin. Test aracı olarak sadece CRV varmış, HRV yi bayide incelemiş ardında crv ile teste çıkmış. Crv'yi beğenmiş ve aralarında çok büyük bi fark olmayacağını düşünüp almış arabayı. Ben o arada şehirdışındayım tabi. E hrv bayide gözüne güzel görününce almış işte. Ne bileyim.
vo
volvo da Çinlilerin elinde geely yapıyor işçilik kusurları olma ihtimali yüksek xc90 dan biliyorum
sol cam motoru bildiğiniz kapanırken zorlanıyor ergonomik kusurlar tablet kullanımı start stop u kapatmak bile dikkat dağıtıcı direksiyon hissi yok ve benim şahsi fikrim butonlar bence kalitesizFabrika aynı, işçi aynı, mühendis aynı. Parayı Çinliler veriyor. Xc90'da hangi işçilik kusuru vardı?
sol cam motoru bildiğiniz kapanırken zorlanıyor ergonomik kusurlar tablet kullanımı start stop u kapatmak bile dikkat dağıtıcı direksiyon hissi yok ve benim şahsi fikrim butonlar bence kalitesiz
İşçilik kusurları vardı demişsiniz. Sonra gidip ergonomi vs. anlatmışsınız. İşçilik sorunları dediğimiz şeyler genel olarak kozmetik ve oturma hataları oluyor. Mesela derilerin dikişlerinin muntazam olması, konsolun parçalarının yerine sıkı oturtulmuş olması, dış mekanda veya bagajda oluşabilecek muntazam durmayan parçalar vs.vs.sol cam motoru bildiğiniz kapanırken zorlanıyor ergonomik kusurlar tablet kullanımı start stop u kapatmak bile dikkat dağıtıcı direksiyon hissi yok ve benim şahsi fikrim butonlar bence kalitesiz
İşçilik kusurları vardı demişsiniz. Sonra gidip ergonomi vs. anlatmışsınız. İşçilik sorunları dediğimiz şeyler genel olarak kozmetik ve oturma hataları oluyor. Mesela derilerin dikişlerinin muntazam olması, konsolun parçalarının yerine sıkı oturtulmuş olması, dış mekanda veya bagajda oluşabilecek muntazam durmayan parçalar vs.vs.
XC90'ı ben de 400 kilometre civarı kullandım. Bunun dışında 1000 kilometreye yakın yolculuk ettim. Bence işçilik kalitesi çok çok yüksek, dem vurduğunuz malzeme kalitesi de bence gayet iyidi.
Yine de bir şeye değinmek isterim; XC90'ın iç mekanı fotoğraflarda gerçekten olduğundan bile güzel gözüküyor. İlk içeri geçtiğinizde bir şaşkınlığa uğruyorsunuz. Fakat bu şaşkınlığın sebebi işçilik ve malzeme kalitesi değil, fotoğraf makinelerinin 21.yy'da gerçek insan gözünün üzerinde bir kalitede fotoğraflar çekmesi...
2014 Mercedes A180'i 110 bin liraya satıp, Honda HRV 1.5 i-vtec 130hp modelini 160 bin tl gibi bir fiyata sıfır km olarak satın aldık. Almaz olaydık.
Hantal, virajlarda yatıyor, yol tutuşu güven vermiyor (hiç "sonuçta yüksek araba" falan demesin kimse, çok fazla suv araç kullandım. O boyut ve yüksekliğine göre fazla yatıyor) yalıtım ve malzeme kalitesi ise 2018 model bir araca göre SIFIR. Zaten atmosferik motor, turbo mercedesten sonra alışamadım gitti çalışma prensibine.
Aracı annem teslim almıştı, iki tarafın da kapıların altındaki plastik parçalarının, davlumbazın üstündeki civataları kırık, parça da yamulmuş ve kırılmış. (Muhtemelen taşınırken)
Pandizotu vermemişler, geldiğinde sordum anneme bilmiyorum dedi. Servise söyledim 3 aydır sözde gelecek.
Sağ ve sol ön camlar kapanmıyor, on kapatmadan en az birinde kafayı yiyor ve hiç kapanmamaya başlıyor. Camlar sonuna kadar kapanıp geri iniyor. Çift kademeli tuşlara ikinci kademede basmayıp, yavaş yavaş ara vere vere (alıştıra alıştıra ) manuel olarak kaldırınca kapanıyor sadece camlar. (Araç 3 bin kmdeyken başladı bu)
Otomatik kapı kilidi yok, kitapçığı baya kurcaladım ama özelliği açma gibi bi şey bulamadım.
Şanzumanı zaten çözemedim, kafasına göre takılıyor, alt devirlerde ASLA vites yükseltmiyor. Bağırt beni diyor. Belki de atmosferik olduğu içindir, ancak 6-7 bin devirlere kadar atmadığı oluyor. Ayrıca takur tukur çalışıyor, mütemadiyen hoplatıyor bizi.
Asla az yakmıyor, az yakmasını istiyorsanız aşırı -gerçekten aşırı- sakin kullanmalısınız. Aşırı sakin kullanınca ise ş.içi 7-8 litreleri görüyorsunuz (mercedes çok daha iyiydi o konuda)
Diyeceğim o ki; SAKIN ALMAYIN, ALDIRMAYIN. Paranıza yazık.
XC40'ların 1.5 otomatikleri ocak ayında gelecekmiş. Annem gözünü kararttı, onu bekliyor.
EDIT : Maksimum hız: 190 (bugün bi bayır aşağı azıcık ucundan gördüm zar zor [tek kişi] )
0-100'ü ne siz sorun ne ben söyleyeyim.
Komik bir yorum yapmışsınız, Volvo'ları severim tabii ki fakat fanatikliğim yok. Volvo'ların hangi parçaları Geely tarafından üretiliyor açıklayabilirseniz sevinirim. Bunun dışında cam kaldırma motorunun zayıflığı işçilik problemi değildir, malzeme kalitesi problemidir. Hala işçilik deyip başka sorunlardan dem vuruyorsunuz...gordugum kadariyla volvo fanatikligi yapiyoruz biraz unutmayin ki bu aracin cogu parcasi geely tarafindan uretilmekte cam lkaldirma modulu nun zayifligi bile iscilik kusurudur ama siz bunu gormemezlikten gelmeyi basariyorsunuz ' hicbir zaman bir alman Suv olamiyacak bir aractir benim gozumde
Geely'nin ürettiği parçalara örnek verir misiniz? Çinlilerin para vermesi arabayı kalitesiz mi yapıyor? Bahsettiğiniz problemlerin hiçbiri 2006 Modeli'nde bile yoktu ki, yeni kasasında olsun.gordugum kadariyla volvo fanatikligi yapiyoruz biraz unutmayin ki bu aracin cogu parcasi geely tarafindan uretilmekte cam lkaldirma modulu nun zayifligi bile iscilik kusurudur ama siz bunu gormemezlikten gelmeyi basariyorsunuz ' hicbir zaman bir alman Suv olamiyacak bir aractir benim gozumde
Bu aracı 12000 km kullanmış biri olarak birkaç yorum yapmak isterim.
Öncelikle aracı ben de pek beğenmedim, zaten beğenmeyi de beklemiyordum, eşime almıştım ama kullanmadı ben de ilk bakımdan sonra sattım.
Bu araçlarda yalıtım sorunu var, motor ve yol sesi çok fazla içeri giriyor. Uzun yolda sadece otobanda kullanılacak bir araç. Zaten en son Fethiye dönüşünde hayatımın en keyifsiz ve konforsuz seyahatini yaptığım için satmaya kesin karar vermiştim.
Yol tutuşu güven vermiyor gibi görünse de (fazla yatıyor gibi araç) virajları beklentimin üzerinde hızlarla rahat dönüyordu. Başka bir suv kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım, tüm suvlar bu şekildedir diye düşünmüştüm
Pandizot zaten satın alırken vermediler bize, sadece görüntü olsun diye kumaş yumuşak pandizotumsu birşey verdiler ki üzerine hiç bir şey koyamıyorduk ve sürekli yerinden çıkıyordu.
Camlarda (özellikle sol ön cam) cam fitillerinin içerisine toz almasından ötürü bir sorun yaşanıyor. Servise sorduğumda tüm araçlarda olduğunu fitilin orayı temizleyerek sorunu çözdüklerini söyledi. İlginç olan internette böyle yaygın bir sorun olduğunu okumadım ama bu sebeple 2 kere servise gittim.
CVT şanzıman başlarda çok garip geldi bana da, ama alışınca şehir içinde çok rahat ve az yakıt tüketimi ile kullanmayı öğrenmiştim.
Benim yaşadığım en büyük sorunlardan biri de çarpışma önleyici sistemin olmadık yerlerde çalışmasıydı. normalde düşük hızlarda önünüzdeki araca çarpmayı önlemek için otomatik fren yapması gereken sistem, kavşakta önümden geçen araçların ardından defalarca fren yaparak beni bırakın kazadan kurtarmayı kaza yapmama sebebiyet verecekti.
gordugum kadariyla volvo fanatikligi yapiyoruz biraz unutmayin ki bu aracin cogu parcasi geely tarafindan uretilmekte cam lkaldirma modulu nun zayifligi bile iscilik kusurudur ama siz bunu gormemezlikten gelmeyi basariyorsunuz ' hicbir zaman bir alman Suv olamiyacak bir aractir benim gozumde
örnek vermek gerekirse peugeot opel i satın aldı evet yine opel almanuada üretiliyor ama ne oldu çoğu parçası opel e ait olmadımı yeni modellerde sizce tabiki bu gibi örnekler çoğaltabilirizSize göre Çinliler Volvo’yu aldı. İsveç’teki fabrikaları kapattı. Geely tesislerinde üretilen araçlara Volvo markasıyla sattılar. Ama bu sizi dünyanız, gerçek dünya değil
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
örnek vermek gerekirse peugeot opel i satın aldı evet yine opel almanuada üretiliyor ama ne oldu çoğu parçası opel e ait olmadımı yeni modellerde sizce tabiki bu gibi örnekler çoğaltabiliriz
Motorun içindeki çoğu yerde Peugeot logosu bulmuştum hatırladın mı?Grandland X den örnek verebilirim. Direksiyon,direksiyon üzerindeki tuşlar,sinyal kolları,klima kontrolleri,arka koltuk ısıtmanın tuşları,iç aydınlatma lambaları ve farlar haricinde kalanı Psa nın.
2014 Mercedes A180'i 110 bin liraya satıp, Honda HRV 1.5 i-vtec 130hp modelini 160 bin tl gibi bir fiyata sıfır km olarak satın aldık. Almaz olaydık.
Hantal, virajlarda yatıyor, yol tutuşu güven vermiyor (hiç "sonuçta yüksek araba" falan demesin kimse, çok fazla suv araç kullandım. O boyut ve yüksekliğine göre fazla yatıyor) yalıtım ve malzeme kalitesi ise 2018 model bir araca göre SIFIR. Zaten atmosferik motor, turbo mercedesten sonra alışamadım gitti çalışma prensibine.
Aracı annem teslim almıştı, iki tarafın da kapıların altındaki plastik parçalarının, davlumbazın üstündeki civataları kırık, parça da yamulmuş ve kırılmış. (Muhtemelen taşınırken)
Pandizotu vermemişler, geldiğinde sordum anneme bilmiyorum dedi. Servise söyledim 3 aydır sözde gelecek.
Sağ ve sol ön camlar kapanmıyor, on kapatmadan en az birinde kafayı yiyor ve hiç kapanmamaya başlıyor. Camlar sonuna kadar kapanıp geri iniyor. Çift kademeli tuşlara ikinci kademede basmayıp, yavaş yavaş ara vere vere (alıştıra alıştıra ) manuel olarak kaldırınca kapanıyor sadece camlar. (Araç 3 bin kmdeyken başladı bu)
Otomatik kapı kilidi yok, kitapçığı baya kurcaladım ama özelliği açma gibi bi şey bulamadım.
Şanzumanı zaten çözemedim, kafasına göre takılıyor, alt devirlerde ASLA vites yükseltmiyor. Bağırt beni diyor. Belki de atmosferik olduğu içindir, ancak 6-7 bin devirlere kadar atmadığı oluyor. Ayrıca takur tukur çalışıyor, mütemadiyen hoplatıyor bizi.
Asla az yakmıyor, az yakmasını istiyorsanız aşırı -gerçekten aşırı- sakin kullanmalısınız. Aşırı sakin kullanınca ise ş.içi 7-8 litreleri görüyorsunuz (mercedes çok daha iyiydi o konuda)
Diyeceğim o ki; SAKIN ALMAYIN, ALDIRMAYIN. Paranıza yazık.
XC40'ların 1.5 otomatikleri ocak ayında gelecekmiş. Annem gözünü kararttı, onu bekliyor.
EDIT : Maksimum hız: 190 (bugün bi bayır aşağı azıcık ucundan gördüm zar zor [tek kişi] )
0-100'ü ne siz sorun ne ben söyleyeyim.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.