Megane sedan?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Denizyagmur012

Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
376
Beğeni puanı
212
Puanları
1,145
Yaş
27
Konum
Tokat
Arkadaşlar araç bursada üretilmeye başlandı ama hiç bir yerde satış tarihi yazmıyor. Bilgisi olan?
 

ali_tremonti

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,610
Beğeni puanı
1,940
Puanları
2,570
Yaş
26
Cok satacak ama kullananlarin cogu bi sure sonra motorundan ve tasarimindan baska bi artisinin olmadigini anliyacaklar
 

TheMachinist

Profesör
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
194
Beğeni puanı
381
Puanları
1,335
fluence in yerini alır.şirketler filolar için aranan eleman olur ama isimden dolayı aileler için de tercih sebebi olabilir. MEGANE 1 ve 2 ile çok tutuldu ülkemizde. ayrıca türkiye şartlarında en önce aranan özellik az yakıt.
 

Faruk

Asfalt Kurutucu
Yayın Yönetmeni
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
36
Beğeni puanı
67
Puanları
635
Konum
Sakarya
Ben geçtiğim haftasonu Sapanca'da denk geldim bence hb'ine göre oldukça çirkin olmuş arkası ama tabiki satacak yollarda bol bol görücez.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
18,283
Beğeni puanı
45,926
Puanları
6,820
Konum
Zonguldak
Aracın testini izleyebildim sonunda. Edc şanzımanın geçiş hızı ortalama, yokuşlarda ve trafikte üst vitese geçişte kararsızlık yaşayabiliyormuş, yerini aldığı fluence'a göre daha sertleştiği söyleniyor tabii konfor konusunda özellikle bozuk yollarda sertleştiğini hissettiriyormuş, direksiyon ise renault'ların genelindeki gibi ölü tepkiler veriyor. Yalıtımı daha iyi seviyede. Bagajı fluence'dan geniş, arka diz mesafesi hemen hemen aynı seviyede. Şu renault, ne zaman görsele verdiği önem kadar altyapıya da önem verecek merak ediyorum.
 

mgdedeoglu

Reis
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
3,232
Beğeni puanı
9,855
Puanları
5,320
Yaş
36
Konum
Stuttgart
@CenkGs Yokuşlarda ve trafikte kararsızlık yaşamayan çift kavrama var mı? Yokuşlardaki kararsızlıktan bahsettiği şu, nasıl manuel viteste yokuş aşağı giderken motor freni yapıyoruz aynısını EDC de yapıyor. Gaza çok hafif bir yüklenmede üst vitese atıp devam ediyor. Ancak bu olay 15-20 km civarlarında oluyor diğer hızlarda sıkıntı yok. Burak Ertem'in PSA'nın otomatikleştirilmiş manuelleri ile alakalı bir lafı var, aslında şanzıman anlatıldığı kadar kötü değil sen kullanmayı bilmiyorsun diyor. Bana göre aynı hesap. EDC'yi de DSG'yi de nasıl kullanacağını bilen adam asla sıkıntı yaşamaz.
Megane Sedan'a gelirsek de tam TR pazarına dönük bir araç olmuş. Tipi güzel, motorlar iyi, bagaj devasa, oyuncakları bol. Çok satacağına şüphem yok.
 

anl_akl

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,247
Beğeni puanı
3,438
Puanları
3,720
Konum
Ankara
Aracın testini izleyebildim sonunda. Edc şanzımanın geçiş hızı ortalama, yokuşlarda ve trafikte üst vitese geçişte kararsızlık yaşayabiliyormuş, yerini aldığı fluence'a göre daha sertleştiği söyleniyor tabii konfor konusunda özellikle bozuk yollarda sertleştiğini hissettiriyormuş, direksiyon ise renault'ların genelindeki gibi ölü tepkiler veriyor. Yalıtımı daha iyi seviyede. Bagajı fluence'dan geniş, arka diz mesafesi hemen hemen aynı seviyede. Şu renault, ne zaman görsele verdiği önem kadar altyapıya da önem verecek merak ediyorum.
Abi son zamanda hisli direksiyon kaldığını sanmıyorum kaldı ki son zaman daki testlerde Renault ların direksiyonlarının çoğu markaya göre ayarının daha iyi olduğu söyleniyor bizimkiler de bunu desteklediler.Kaldı ki fluence'a göre sertleşmesi gayet iyi bir şey çünkü fluence'da ki süspansiyon sistemi biraz değişik idi,sertleştirilmesi yerinde olmuş bence.Şanzıman konusunda bir şey diyemiyeceğim anlamam o konulardan biz düz kafa manuel.Her ne olursa olsun çok pahalı.HB her türlü daha mantıklı bence.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
18,283
Beğeni puanı
45,926
Puanları
6,820
Konum
Zonguldak
Abi son zamanda hisli direksiyon kaldığını sanmıyorum kaldı ki son zaman daki testlerde Renault ların direksiyonlarının çoğu markaya göre ayarının daha iyi olduğu söyleniyor bizimkiler de bunu desteklediler.Kaldı ki fluence'a göre sertleşmesi gayet iyi bir şey çünkü fluence'da ki süspansiyon sistemi biraz değişik idi,sertleştirilmesi yerinde olmuş bence.Şanzıman konusunda bir şey diyemiyeceğim anlamam o konulardan biz düz kafa manuel.Her ne olursa olsun çok pahalı.HB her türlü daha mantıklı bence.
Zaten his kalmadi hocam da yonlendirmelere karsi pek istekli olmadigi soylendi, direktlik yok tarzinda bakalim sedan kasaya has bir durumdur belki teste gelince anlariz
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
18,283
Beğeni puanı
45,926
Puanları
6,820
Konum
Zonguldak
@CenkGs Yokuşlarda ve trafikte kararsızlık yaşamayan çift kavrama var mı? Yokuşlardaki kararsızlıktan bahsettiği şu, nasıl manuel viteste yokuş aşağı giderken motor freni yapıyoruz aynısını EDC de yapıyor. Gaza çok hafif bir yüklenmede üst vitese atıp devam ediyor. Ancak bu olay 15-20 km civarlarında oluyor diğer hızlarda sıkıntı yok. Burak Ertem'in PSA'nın otomatikleştirilmiş manuelleri ile alakalı bir lafı var, aslında şanzıman anlatıldığı kadar kötü değil sen kullanmayı bilmiyorsun diyor. Bana göre aynı hesap. EDC'yi de DSG'yi de nasıl kullanacağını bilen adam asla sıkıntı yaşamaz.
Megane Sedan'a gelirsek de tam TR pazarına dönük bir araç olmuş. Tipi güzel, motorlar iyi, bagaj devasa, oyuncakları bol. Çok satacağına şüphem yok.
Ben zaten cift kavramalara komple karsi oldugum icin pek sicak bakmiyorum. Testte soylenen bu sekildeydi ki dedigin gibi dsg'de de ayni durum mevcut. Standart kullanicilar icin her sekilde yeterlidir ama benim tarzima pek uymuyor. Ben zevkli sase, direkt direksiyon tepkileri ariyorum. Hele torsiyonsa bastan eliyorum. Bana hitap etmiyor ama standart kullanicilar icin iyi secenek olacaktir dedigin gibi.
 

anl_akl

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,247
Beğeni puanı
3,438
Puanları
3,720
Konum
Ankara
Zaten his kalmadi hocam da yonlendirmelere karsi pek istekli olmadigi soylendi, direktlik yok tarzinda bakalim sedan kasaya has bir durumdur belki teste gelince anlariz
Bende öyle düşünüyorum çünkü normal HB testlerinde direksiyonla ilgili herhangi bir laçkalık hatırlamıyorum.Bakalım bekleyip göreceğiz.
 

Denizyagmur012

Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
376
Beğeni puanı
212
Puanları
1,145
Yaş
27
Konum
Tokat
Bende iyi satılacağını düşünüyorum. İsminin megane olması bile piyasadan haberi olmayan babamı düsündürdü mesela. Renault tan benim tek isteğim artık daha ideal süspansiyonlar yapması. Yani gereksiz bir sertlik var. bu araç bir aile otomobili değil mi? Onun dışında benim tercihim manuel + dci olurdu. Otomatik vites hep gözümde masraf çıkarma ihtimal yüksek bir lüks gibi oldu bugüne kadar
 

Baskentli

Profesör
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
106
Beğeni puanı
115
Puanları
1,185
Konum
Ankara
Aracın testini izleyebildim sonunda. Edc şanzımanın geçiş hızı ortalama, yokuşlarda ve trafikte üst vitese geçişte kararsızlık yaşayabiliyormuş, yerini aldığı fluence'a göre daha sertleştiği söyleniyor tabii konfor konusunda özellikle bozuk yollarda sertleştiğini hissettiriyormuş, direksiyon ise renault'ların genelindeki gibi ölü tepkiler veriyor. Yalıtımı daha iyi seviyede. Bagajı fluence'dan geniş, arka diz mesafesi hemen hemen aynı seviyede. Şu renault, ne zaman görsele verdiği önem kadar altyapıya da önem verecek merak ediyorum.
Captur testini izle "ölü direksiyon" ve "kötü altyapı" mı yapıyo renault gör.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım